Veel plezier Diaan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Have fun!
Ik heb net heerlijk (dik 2 uur) geluncht met mijn werk.
Me braaf aan Heller gehouden zelfs. En toen opperde mijn baas nog dat ik het dessert dan maar mee moest nemen voor thuis!![]()
Er zit dus nu een (naar het schijnt) superlekkere brownie in mijn tas voor vanavond!
Daimtaart van de Ikeaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Saffier het volgende:
[..]
Veel plezier Diaan!
Klinkt goed BE
Er ligt een reep Daimchocola in de kast. Ik heb nooit geweten hoe onmogelijk lekker dat is![]()
En nu ik over jouw brownie lees heb ik dus meteen weer zin in die reep
Ik ben allergisch voor chocola dus ik wil zulke afbeelingen hier niet meer zien, joh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daimtaart van de Ikea![]()
Daim is inderdaad verrekte lekker
[ afbeelding ]
doe s nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook nog nooit gegetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou heb ik er nog even over nagedacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks meiden, ik dacht al dat het aan mij lag.
De volgende keer pas ik wel geloof ik.
En ja, ze mag van mij wel lakjes uit komen zoeken, maar ik hou gewoon een deel ervan achter.
En het gaat niet om die lakjes per se hoor, sommige zijn gewoon cheapy lakjes, maar alles bij elkaar...
Nou ja goed, iig was het fijn het hier even neer te plempen, want het zat/zit me echt niet lekker.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Have fun!
Ik heb net heerlijk (dik 2 uur) geluncht met mijn werk.
Me braaf aan Heller gehouden zelfs. En toen opperde mijn baas nog dat ik het dessert dan maar mee moest nemen voor thuis!![]()
Er zit dus nu een (naar het schijnt) superlekkere brownie in mijn tas voor vanavond!
De afbakbroodjes heb ik nog niet geprobeerd. Zo'n broodje wat je van de mix maakt is hier wel in 1 dag op, maar dan eet de rest er ook van mee. Hier gaat gewoon de broodbakker aan, lekker makkelijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb inmiddels de mix staan, ik geloof dat buuf het in muffinvormpjes bakte?
Van het weekend maar eens proberen.
De Atkins afbakbroodjes vond ik een beetje droog. De cracker vind ik wel lekker, maar ook duur.
ik! luca heeft een pleegvader via spirit. en die is niet getrouwd. maar hij is wel al iets van 20 jaar verbonden aan spirit (de organisatie die dat hier regelt). dus ik neem aan dat ze dat wel in de smiezen houden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ons bij humanitas ingeschreven voor een gastouder voor ons kindje dat als het klopt in juni geboren wordt.
Nu kreeg ik net een mannelijke gastouder aangeboden. Mensen die ervaring hebben met een man als oppas? Ik weet van het drama in a'dam deze man is getrouwd met een vrouw. Ik wil niet meteen iedere man over een kam scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |