Top!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Nouja, niet persé dat. Maar als hij steeds een terugval had wordt het heel lastig om zo iemand in huis te houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef delano.888 het volgende:
Hij heeft 9 kinderen (filmpje 4) En die hebben hem allemaal zo laten stikken? Lekker dan..
Verslaving is iets dat een persoon met zichzelf moet oplossen. Als bijstander kun je proberen te helpen, maar dat gaat alleen ten koste van je eigen gezondheid. Sowieso is het makkelijk praten als je het zelf niet hebt meegemaakt, internetheld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef delano.888 het volgende:
Hij heeft 9 kinderen (filmpje 4) En die hebben hem allemaal zo laten stikken? Lekker dan..
Geen idee, zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die offers die hij krijgt van die beroemde mensen. Geniaal.
Van sloeber naar rijk gaat hij zo. Is die albert of zo die naast hem zit de gast die hem ook op youtube heeft gegooid?
Dat doet toch iedereen in hollywoodquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef Cudles het volgende:
Kan hij weer fijn drugs en drank kopen!
Dat snap ik allemaal wel, maar ik zou NOOIT, tegen mijn vader kunnen zeggen, nou, sorry pap, het was leuk hier, maar het is genoeg nu, je moet er uit, vanavond slaap je op straat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Verslaving is iets dat een persoon met zichzelf moet oplossen. Als bijstander kun je proberen te helpen, maar dat gaat alleen ten koste van je eigen gezondheid. Sowieso is het makkelijk praten als je het zelf niet hebt meegemaakt, internetheld.
Denk dat je het alleen kunt begrijpen als je ermee in aanraking bent geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal wel, maar ik zou NOOIT, tegen mijn vader kunnen zeggen, nou, sorry pap, het was leuk hier, maar het is genoeg nu, je moet er uit, vanavond slaap je op straat.
Dat doe je toch niet?
Daar had ik het geopend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoort dit trouwens niet in general chat trouwens? Aangezien het meer over die persoon gaat. En niemand kijkt in dit subforum
quote:NBA team Cleveland Cavaliers have offered Ted Williams a full time voice job and a paid mortgage.
Volgens mij zijn zelfs die gasten waar hij mee aan tafel zit jaloersquote:
Das kut voor die bellerquote:Een van de bellers vertelde dat zijn baas hem had gezegd dat hij ontslagen zou worden als hij Ted Williams niet zou weten te strikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |