Top!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Nouja, niet persé dat. Maar als hij steeds een terugval had wordt het heel lastig om zo iemand in huis te houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef delano.888 het volgende:
Hij heeft 9 kinderen (filmpje 4) En die hebben hem allemaal zo laten stikken? Lekker dan..
Verslaving is iets dat een persoon met zichzelf moet oplossen. Als bijstander kun je proberen te helpen, maar dat gaat alleen ten koste van je eigen gezondheid. Sowieso is het makkelijk praten als je het zelf niet hebt meegemaakt, internetheld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef delano.888 het volgende:
Hij heeft 9 kinderen (filmpje 4) En die hebben hem allemaal zo laten stikken? Lekker dan..
Geen idee, zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die offers die hij krijgt van die beroemde mensen. Geniaal.
Van sloeber naar rijk gaat hij zo. Is die albert of zo die naast hem zit de gast die hem ook op youtube heeft gegooid?
Dat doet toch iedereen in hollywoodquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef Cudles het volgende:
Kan hij weer fijn drugs en drank kopen!
Dat snap ik allemaal wel, maar ik zou NOOIT, tegen mijn vader kunnen zeggen, nou, sorry pap, het was leuk hier, maar het is genoeg nu, je moet er uit, vanavond slaap je op straat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Verslaving is iets dat een persoon met zichzelf moet oplossen. Als bijstander kun je proberen te helpen, maar dat gaat alleen ten koste van je eigen gezondheid. Sowieso is het makkelijk praten als je het zelf niet hebt meegemaakt, internetheld.
Denk dat je het alleen kunt begrijpen als je ermee in aanraking bent geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal wel, maar ik zou NOOIT, tegen mijn vader kunnen zeggen, nou, sorry pap, het was leuk hier, maar het is genoeg nu, je moet er uit, vanavond slaap je op straat.
Dat doe je toch niet?
Daar had ik het geopend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoort dit trouwens niet in general chat trouwens? Aangezien het meer over die persoon gaat. En niemand kijkt in dit subforum
quote:NBA team Cleveland Cavaliers have offered Ted Williams a full time voice job and a paid mortgage.
Volgens mij zijn zelfs die gasten waar hij mee aan tafel zit jaloersquote:
Das kut voor die bellerquote:Een van de bellers vertelde dat zijn baas hem had gezegd dat hij ontslagen zou worden als hij Ted Williams niet zou weten te strikken.
Ja dat zei hij zelf ook al. Maar ik denk dat hij wel redelijk begeleiding krijgt voor morgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef popolon het volgende:
Ted zit morgenochtend vier uur lang bij de Today Show (NBC) als mede-presentator.
Die is binnen een paar dagen multi-miljonair.
Het gaat te hard, hopen dat 'ie het allemaal aankan.
Ah, sorry, ben zelf pas bij 14.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens was part 16 ook het laatste deel (daarom staat er ook groot "conclusion"). Zo'n show gaat niet de hele dag door
Alleen z'n optreden bij the daily show en zo wil ik wel zien
Dat filmpje was al veel eerder geschoten dan dat het werd uitgezonden (het origineel dan, toen ie nog langs de kant van de weg stondquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah, sorry, ben zelf pas bij 14.
Ted heeft als t goed is wel gekozen voor de offer met het huis, en krijgt geen nieuwe..
Maar als er nou nog een offer komt met een huis, baan, vakantie, en nog meer? (auto ofz) dan mist hij dat, ook zonde..
Als jij hem hebt ontdekt hoor jij ook in die studio te zitten !quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:27 schreef heloef het volgende:
Heb een paar dagen geleden ondekt, die stem geniaal en ongeëvenaard.
Waarom? Omdat hij met een bord langs de weg staat waarop staat dattie een mooie stem heeft?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:55 schreef kebabkever het volgende:
zulke mensen gun ik heeeel veel geld
Moet je iets beter luisteren. Het was eerst maar voor 1 keer bij dat radio station. Maar er zijn nu tientallen andere aanbiedingen voor fulltime banen e.d. binnen gekomen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:39 schreef Hoedjeman het volgende:
In dit interview krijgt hij toch echt te horen dat de baan maar voor een dag is
(al luister ik maar met 1 oor want aan het werk)
http://www.wnci.com/mediaplayer/?action=ondemand&item=20764650
die gunt ie het vast ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef SvenM het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij met een bord langs de weg staat waarop staat dattie een mooie stem heeft?
Ik gun het hem wel, maar naast hem weet ik zeker dat er nog wel duizenden zwervers zijn met een talent.
Zo snel gaat dat nou ook weer niet Popolon.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef popolon het volgende:
Ted zit morgenochtend vier uur lang bij de Today Show (NBC) als mede-presentator.
Die is binnen een paar dagen multi-miljonair.
Dat zal best, maar binnen een paar dagen is hij geen multimiljonair zoals Popolon zeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Nee, maar die man krijgt nu tientallen aanbiedingen van bedrijven die hem graag willen hebben. Voice-overs, reclamespots, radioverslagen, sportverslagen etc. etc. Als die man het slim aanpakt - en trust me die man is slimmer dan hij zichzelf voordoet - haalt hij binnen korte tijd véél geld binnen.
Ja ik bedoel voor het eerst filmpje gezien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 03:41 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Als jij hem hebt ontdekt hoor jij ook in die studio te zitten !
Pfff negen kinderen dat is dan weer wat minder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef sander89 het volgende:
Lol zag hem net op het journaal.
Hij staat ook al op Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Williams_%28announcer%29
Flikker toch op.quote:Ted Williams didn't win the Mega Lotto, WE DID, we have been blessed with this awesome individual, this awesome story, that plainly renews our faith in our humanity and the human spirit and shows the result of persistence and perseverance, He has reached the Mt.Everest in his life, with all the world to see !! Ted be careful on the way down, take time to stop often along the way, adjust to the altitude slowly, and good luck !
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben al die reacties nu al zat op Youtube.
[..]
Flikker toch op..
Vreemd trouwens dat die link, met de meeste views (meer dan 11.000.000), is verwijderd vanwege copyright claim.quote:
Oh dat is echt heel raar idd, er zit toch niks van copyright op, het radiostation wat hij uitsprak ofzo? Vaag...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Arcee het volgende:
Geweldig, zo totaal onverwacht als je hem ziet en dan die stem hoort.
Het lijkt of hij de radio playbackt.
Ted.
[..]
Vreemd trouwens dat die link, met de meeste views (meer dan 11.000.000), is verwijderd vanwege copyright claim.
Dat was zeker wel het origineel, had over 11mil views, ik snap er niks van..quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef Arcee het volgende:
Er zijn veel meer links, maar het lijkt me sterk dat die met veruit de meeste views niet het origineel was.
In plaats van wat positiefs over het bericht, ga je twisten over hoe snel hij miljonair is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat nou ook weer niet Popolon.
Ik bedoel hij zal vast een leuk salaris kunnen krijgen, meer dan leuk zelfs, maar in een paar dagen tijd multimiljonair zijn dat wordt hem dus niet he.
Paar dagen, stel 5, en multi dus minimaal 2 miljoen.
Dat is dus in 1 week 2 miljoen.
Zeg dat ie 40 weken op een jaar maakt, dan zou hij 80 miljoen per jaar verdienen.
Ik geloof er geen kut van.
Ja, maar dat is gewoon 1 van de kopiën van het originele filmpje, zoals er altijd vele kopiën gemaakt worden als een filmpje populair is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Dat was zeker wel het origineel, had over 11mil views, ik snap er niks van..
53quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe oud is de beste man eigenlijk? Hij lijkt me eind 50, begin zestig aangezien zijn moeder 92 is.
misschien ietsje voorbaarig om dit te zeggen met het nieuwe jaar net 1 week oud maar een mooi verhaal is het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind dit nog steeds "the story of the year"
Nee sorry, niet eens in de buurt van.quote:
ik vond het wel een heel mooie cover. eigenlijk. héél erg mooi, that is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Motar het volgende:
[..]
Nee sorry, niet eens in de buurt van.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Motar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het wel een heel mooie cover. eigenlijk. héél erg mooi, that is.
[/quote
Dat mag, ik gaf ook maar mijn ongevraagde mening.
Maar ik ben er niet stuk van.]
Ik snap werkelijk waar niet wat je hier mooi aan kan vinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het wel een heel mooie cover. eigenlijk. héél erg mooi, that is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef Tware het volgende:
Zn eerst commercial staat op youtube
Oja de man gaat ook nog in een hollywood film spelen met Jack Nickelson![]()
Irritant idd, die volstrekte willekeur in copyright-claims.quote:
Ok, so the original video with 13 million views (which was gotten in just 48 hours), which was uploaded by the user 'ritchey', got removed do to Copyright.
Later, popular news shows such as Associated Press, and others, uploaded the video. After they uploaded it, ritcheys video got removed for copyright! That's wrong!
Copyright is soon going to take over YouTube. Give this comment a thumbs up if you agree.
Ik vind die moeder een grote zeikerd eigenlijk. Die man heeft z'n leven gebeterd en een ' once in a life time' kans gekregen en die moeder loopt te zeuren over hoe hij was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef popolon het volgende:
Van gisteren, weer in de Today Show:
Z'n moeder is nog aardig pittig en laat duidelijk weten dat ze niet te spreken is over z'n vroegere handelen. Even relativeren, hoort er ook bij.
Laten we nou niet meteen een held maken van onze Ted he?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik vind die moeder een grote zeikerd eigenlijk. Die man heeft z'n leven gebeterd en een ' once in a life time' kans gekregen en die moeder loopt te zeuren over hoe hij was.
Ik snap best dat er een hoop gebeurd is, maar get over it.
quote:Patricia Kirtley raised four daughters alone after Williams split 23 years ago and dove down the rabbit hole of drugs.
Not only that, Kirtley took in the baby boy the radioman had with another woman and raised him as her own.
Jezus kristus, dat meen je niet, toch? Dat is echt het meest trieste wat ik ooit heb meegemaakt op YouTube. Walgelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Irritant idd, die volstrekte willekeur in copyright-claims.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik vind die moeder een grote zeikerd eigenlijk. Die man heeft z'n leven gebeterd en een ' once in a life time' kans gekregen en die moeder loopt te zeuren over hoe hij was.
Net twee jaar clean is de beste man. Als het al waar is.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Het is ook raar om te verwachten dat het ineens goed gaat. Van zwerver naar succesvol voice-over, dat is nogal een verandering. Ik hoop dat zijn omgeving hem toch blijft aanmoedigen om door te zetten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:49 schreef popolon het volgende:
Het is al fout gegaan. Hij zit in rehab.
Ted Williams headed to rehab after being detained by LAPD
Ok.quote:
Hij heeft ongetwijfeld wat recht te zetten, maar zij was te veel bezig met het verleden.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Net twee jaar clean is de beste man. Als het al waar is.
Het lijkt me niet zo tof om alleen voor vier kinderen te moeten zorgen. Het zijn ook zijn kinderen he.
En dan zeg jij, get over it? Hoe doe je dat precies?
Leuk deze tijdelijke idolatie en tof dat de man nu van de straat is maar hij heeft er wel jarenlang 1 grote teringzooi van gemaakt. Een beetje gek dat deze vrouw ineens voor rotte vis wordt uitgemaakt.
Ik denk dat meneer nogal wat recht te zetten heeft. Niet erg romantisch, dat is waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |