Hmm. Daar heb ik ooit eens een topic over gemaakt. Zelf een Fleshlight maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Hoe maak ik een fleshlightzitzak
234 = awef7quote:
leuke vergelijking!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmm. Daar heb ik ooit eens een topic over gemaakt. Zelf een Fleshlight maken.
Lijkt me zeker wat voor CRE. Ik zal 'm even verplaatsen.
Goed topicquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmm. Daar heb ik ooit eens een topic over gemaakt. Zelf een Fleshlight maken.
Lijkt me zeker wat voor CRE. Ik zal 'm even verplaatsen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
leuke vergelijking!
a=3
w=5
e=1.5
f=1.485714286
En is het goed?quote:
Daar ga ik wel vanuit als jij het uitrekentquote:
wow, wat een levensles... je gaat toch niet filosofisch worden michhas?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Michhas het volgende:
Het leven dat bestaat uit vele fases, In elke fase staat liefde aan de basis, Vaak staren we blind op oases, Vergooien we een leven van extase..
Nee ik heb het gestolen uit NBT's sigquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, wat een levensles... je gaat toch niet filosofisch worden michhas?
Just say Hello!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik heb het gestolen uit NBT's sig
B, I, dubbel Fquote:
Ja dit is de SCquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Is dit het topic waar je gezellig kan meekletsen als je niks te doen hebt op je werk?
JAHAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Is dit het topic waar je gezellig kan meekletsen als je niks te doen hebt op je werk?
hoe wist je dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Dank je!quote:
Is het waar of niet?quote:
Zonder water! Snel drink mijn tranen!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Zonder water! Snel drink mijn tranen!
nestje gemaakt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
zo ik heb me weer genesteld achter de computer Ô
Zout brrrquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Zonder water! Snel drink mijn tranen!
quote:
45 plus een donzen verenbedquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nestje gemaakt?
hoeveel takjes had je daarvoor nodig?
Das een mooie, heb je er een foto van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
45 plus een donzen verenbed
Nee ik publiceer hem niet voor het geval dat ik moet delenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das een mooie, heb je er een foto van?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik publiceer hem niet voor het geval dat ik moet delen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik publiceer hem niet voor het geval dat ik moet delen
ik mis alleen de 45 takkenquote:
quote:
Jij weet heul niet wat hier binnenkomt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke binnenkomers... die zijn nu alweer weg denk ik
Bosquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat hier binnenkomt?
bespaar me de details maar... tenzij je ze wil vertellen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat hier binnenkomt?
Ik bedoelde in dit topic?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bespaar me de details maar... tenzij je ze wil vertellen...
weet jij het dan wel, wie er hier allemaal binnenkomen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit topic?
Bos?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weet jij het dan wel, wie er hier allemaal binnenkomen?
ja, die had ik ook gezien...quote:
sorry...quote:
Tja ik hou van verwarring scheppenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...de verwarring ontstond doordat jij een meervoudsvorm gebruikte...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik hou van verwarring scheppen
Nog wat bijzonders gedaan of van plan vandaag?quote:
Ik zit nu aan de herfst thee van de xenos.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Biffkoffie het volgende:
Bos!
net echte koffie gehaald en me collega met nog een bak![]()
Ik vermoed dat we zo erg druk worden
mwa nee, vanavond zwemmen, thats itquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders gedaan of van plan vandaag?
Gewoon zwemmen, of ga je baantjes trekken of synchroonzwemmen of schoonspringen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee, vanavond zwemmen, thats it
quote:
Baantjes trekkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon zwemmen, of ga je baantjes trekken of synchroonzwemmen of schoonspringen?
Nice...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Baantjes trekken
Doei Benny![]()
Zwemmen, voor het laatst gedaan in de zomer van 2005quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee, vanavond zwemmen, thats it
Vrijdag nog baantjes getrokken, en as vrijdag weer!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwemmen, voor het laatst gedaan in de zomer van 2005![]()
Weinig vrienden om mee te zwemmen zeg maar, en ik ga niet in mijn eentje naar een zwembad.
nee alleen zwemmen is niet leuk neequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwemmen, voor het laatst gedaan in de zomer van 2005![]()
Weinig vrienden om mee te zwemmen zeg maar, en ik ga niet in mijn eentje naar een zwembad.
Ja en ik kan/kon vrij redelijk zwemmen. Bij mijn B of A, telden ze volgens mij af wie de beste waren, dus de beste kregen als laatste hun diploma, Ik was iets van drie na laatst ofzo die zijn diploma kreegquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee alleen zwemmen is niet leuk nee
Wel jammer
Zo das wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik kan/kon vrij redelijk zwemmen. Bij mijn B of A, telden ze volgens mij af wie de beste waren, dus de beste kregen als laatste hun diploma, Ik was iets van drie na laatst ofzo die zijn diploma kreeg
Dacht ik![]()
was allang blij dat water uit te zijn.. t was altijd koud op de een of andere manier..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo das wel goed
Ik weet dat niet eens meer
Ja ik had er een hekel aan om onder die mat door te zwemmen, ik kwam altijd 1cm van te voren naar bovenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
was allang blij dat water uit te zijn.. t was altijd koud op de een of andere manier..
Schoppen die hufters je met je kleren en al te water.. en maar toekijken....
en voor mij is het waarshijnlijk wel 10 jaar langer geleden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo das wel goed
Ik weet dat niet eens meer
Met kleren aan zwemmen was ook niet mijn favoriete onderdeel, dat was bij mij onder water zwemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
was allang blij dat water uit te zijn.. t was altijd koud op de een of andere manier..
Schoppen die hufters je met je kleren en al te water.. en maar toekijken....
en ik dacht dat ik erg was met 1 jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef tdrone het volgende:
ik heb nooit problemen gehad met zwemmen vond het altijd heel leuk..
iest te leuk want heb in 3 jaar alleen diploma A gehaald
Ik heb A en B en reddend zwemmen B en 1quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef tdrone het volgende:
ik heb nooit problemen gehad met zwemmen vond het altijd heel leuk..
iest te leuk want heb in 3 jaar alleen diploma A gehaald
nou ik had mijn A diploma al gehaald en toen kregen we nog 2 jaar schoolzwemmenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik erg was met 1 jaarmaarja ik had oorontstekingen enzo
omdat het moestquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb mijn A en B diploma en ik vind het mooi zo
wel knap van je Bos
aawh leuk schoolzwemmenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik had mijn A diploma al gehaald en toen kregen we nog 2 jaar schoolzwemmen
SChool zwemmen met de hele klas in de bus naar het zwembadquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik had mijn A diploma al gehaald en toen kregen we nog 2 jaar schoolzwemmen
schoolzwemmen was altijd hartstkke leuk omdat we het tweede uur vrij zwemmen haddenquote:
Dan is het wel leuk jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
schoolzwemmen was altijd hartstkke leuk omdat we het tweede uur vrij zwemmen hadden
Ik ook!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk jaIk zwom zo traag als een slak
Wij moesten niet met poppen oefenene, maar met echte mensen. Gewoon de leerlingen zelf. Was best wle leuk hoor. Al hield ik het niet vol, toch net iets te moeiijk voor me. Maar heb het wel met plezier gedaan, en moest ook kiezen tussen Judo, Zwemmen en voetbal omdat ik toen in de tijd naar het middelbaar ging en dus minder tijd ging krijgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef tdrone het volgende:
is reddend zwemmen niet vet moeilijk, ik heb dat een les gehad op middelbare school (daar heb ik ook nog een jaar zwemmen gehad 1lesuur per week (dus incl aan en uitkleden)maar die pop is vet zwaar..
haha ondertussen ben ik wel wat sneller gelukkig, ik bakte niks van de borstcrawl en dan werd ik boos en ging ik aan de kant lopen mokkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ook!En dan waren er wedstrijden schoolzwemmen, en niemand wou zich opgeven voor op de rug te zwemmen dus dat deed ik altijd, maar ik bakte er niks van
hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ondertussen ben ik wel wat sneller gelukkig, ik bakte niks van de borstcrawl en dan werd ik boos en ging ik aan de kant lopen mokken
Ga je op de meet voordoen hoe jij de borstcrawl doet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:18 schreef tdrone het volgende:
ik kreeg geeneens borstcrawl geleerd met diploma A
toen heb ik me die zelf maar geleerd en nu kan ik best snel (al zeg ik het zelf)
droogzwemmenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je op de meet voordoen hoe jij de borstcrawl doet?
DOEN! Dan leggen we je op je buik op een barkruk en dan laat je het zienquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:20 schreef NBT het volgende:
[..]
DOEN! Dan leggen we je op je buik op een barkruk en dan laat je het zien
quote:
Ik kan de baas heul nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
we moeten NBT dan ook nog les geven in 'de Baas'
Benny kon hem ja maar ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
heul wel ik moest keihard lachen toen benny en jij die deden
Wat is dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
we moeten NBT dan ook nog les geven in 'de Baas'
Zeg tegen ze GET THE HELL OUT OF HERE OR ELSE I'M GONNA KICK YOUR ASSquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
Wat een klapmongolen hier op werk
Hebben ze voor mij maar even besloten dat ik mee wil werken aan een e-mailpilotRot op met die shit
Oehww!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik krijg trek in een bifiworstje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga nu richting huis, zie jullie zo nog even
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga nu richting huis, zie jullie zo nog even
Ik ga nergens heen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef tdrone het volgende:
doei NBT en MD (ook al is die allang weg)
Veel cola gedronken vandaag ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat je dat post vandaag
Dan kom je gezellig mee posten!quote:
Oehquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Jij bent méér dan tof.
nou ik wil niet dat je hier komt meepostenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Jij bent méér dan tof.
Oké. Doei.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik wil niet dat je hier komt meeposten
Dan zet je een punt ofzo. Of een andere smileyquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef NBT het volgende:
Je mag niet 2x de zelfde reactie posten kreeg ik net!
ik heb net kansloos stickertjes op PCs zitten plakken....quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef NBT het volgende:
Ja dit is inderdaad Bagger...
Hebben jullie niks boeiends meer et vertellen?
Het is dan wel Bagger, maar wel Bagger met een Hoofdletter B!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef NBT het volgende:
Ja dit is inderdaad Bagger...
Hebben jullie niks boeiends meer et vertellen?
das de beste Baggerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is dan wel Bagger, maar wel Bagger met een Hoofdletter B!
Je moet toch wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ik heb net kansloos stickertjes op PCs zitten plakken....
maar ja boeiend is het idd niet
anders was het modder geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef honkeytonk het volgende:[..]
Conclusie: We zijn kwaliteitBaggeraars.
Ook met een hoofdletter K denk ik, want Kwaliteit is zeker aanwezig!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Conclusie: We zijn kwaliteitBaggeraars.
Jeeeej Dons en takjes!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo mijn nestje meegenomen en thuis gaan innestelen
Niet bij CC, zij heeft een nestje!quote:
Nee een nestje van takjes en dons!quote:
heee Michhasquote:
Geweldigquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga niet ? ik ben er net
Crea loopt vrij redelijk toch, of niet? Net even gekeken en zag toch best wel wat topics.. Natuurlijk moet het nog groeien, maar het begin is niet zo heel slecht toch?quote:
Het loopt inderdaad vrij goed, zijn ook wel leuke reacties op de topicsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Crea loopt vrij redelijk toch, of niet? Net even gekeken en zag toch best wel wat topics.. Natuurlijk moet het nog groeien, maar het begin is niet zo heel slecht toch?
hahaha, met je duim en wijsvinger en dan bedenkelijk kijken ofzo?quote:
Jaa, doe hem op de meet samen met tiedroonquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, met je duim en wijsvinger en dan bedenkelijk kijken ofzo?
Okee, misschien dat ik af en teo kom kijken en complimentjes ga geven aan de makers. Zelf heb ik 2 linker handen, maar mijn moeder maakte altijd zelf kerstkaarten en zo. en dat vond ik erg mooi om te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad vrij goed, zijn ook wel leuke reacties op de topics
hahaha is goed..quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jaa, doe hem op de meet samen met tiedroon
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien dat ik af en teo kom kijken en complimentjes ga geven aan de makers. Zelf heb ik 2 linker handen, maar mijn moeder maakte altijd zelf kerstkaarten en zo. en dat vond ik erg mooi om te zien.
Jaa en zonder klerenquote:
Dat doe ik wel als ik stoned ben!quote:
kan hier ook wel wat gebruiken, geen zin meer op het werk...quote:
Alleen als hij akkoord gaat!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je dan tdrone uitkleden?
ik heb het wel enigzins behandeld gekregen, (ICT Beheerder) maar ik denk bij applicatie ontwikkeling het meer ter sprake komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
Krijg je over het algemeen bij een ICT opleiding les over php? Iemand een idee hier?
Ik zal vrijdag wel proberen een foto te maken dat ik "de baas" doe.. volgens mij word dat heel droog!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
2 katten zitten in een boom.
De eigenaar van de katten besluit de brandweer te bellen, om de katten te laten redden.
Dan komt de brandweer.
De katten worden gered.
Goeie
HAHA goeie Michhasquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
2 katten zitten in een boom.
De eigenaar van de katten besluit de brandweer te bellen, om de katten te laten redden.
Dan komt de brandweer.
De katten worden gered.
Goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Oké, dank.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ik heb het wel enigzins behandeld gekregen, (ICT Beheerder) maar ik denk bij applicatie ontwikkeling het meer ter sprake komt.
mwa vandaag was ik erg blond bezig maar verder gaat het opzich wel redelijkquote:
NBTquote:
Hahah hoezo dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa vandaag was ik erg blond bezig maar verder gaat het opzich wel redelijk
Hooiquote:
weer met dat zitzakfapding gedoequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NBT
[..]
Hahah hoezo dat?
[..]
Hooi
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk als username 92merel wilde, maar jij was me voor
Hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weer met dat zitzakfapding gedoe
Ik wist de naam niet en toen gingen ze zeuren om een TTquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha
Dus die had je echt niet door gister?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist de naam niet en toen gingen ze zeuren om een TT
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Michhas het volgende:
2 takken wandelen over straat.
Aan de andere kant van de straat lopen 2 oude mevrouwtjes.
Zegt de ene oma tegen de andere:'Kijk eens Geer, 2 wandelende takken'.
WHAHAHa![]()
![]()
![]()
Proest
Goeie
"Kijk beppie! Michhas staat weer kutgrappen te maken"quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Michhas het volgende:
WHAHAHa![]()
![]()
![]()
Proest
Goeie
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Michhas het volgende:
WHAHAHa![]()
![]()
![]()
Proest
Goeie
Ik ben vrolijk en verveel me, dan word ik een beetje irritantquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
"Kijk beppie! Michhas staat weer kutgrappen te maken"
"Kom! Laten we hem slaan met wandelende takken!"
"Oké!"
WHAHAHAAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PROEST WAT EEN GRAP
Goed bezig!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk en verveel me, dan word ik een beetje irritantplus mijn pilletjes zijn uitgewerkt
Pilletjes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk en verveel me, dan word ik een beetje irritantplus mijn pilletjes zijn uitgewerkt
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof als je pilletjes uitgewerkt zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk ook maar aan de pilletjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof als je pilletjes uitgewerkt zijn
Doet me aan gelatine denkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
Ik ben er trouwens laatst achtergekomen dat 'Ritalin' in België 'Rilatine' heet
Wtf, Rilatine?
Lijkt op gelatinequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
Ik ben er trouwens laatst achtergekomen dat 'Ritalin' in België 'Rilatine' heet
Wtf, Rilatine?
Wat voor pilletjes? Ik gebruik namelijk al Microgynon 30.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk ook maar aan de pilletjes
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doet me aan gelatine denken
Wat is ditquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit
Zijn jullie aan het samenzweren?
Ja man, altijd toch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit
Zijn jullie aan het samenzweren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |