Hmm. Daar heb ik ooit eens een topic over gemaakt. Zelf een Fleshlight maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Hoe maak ik een fleshlightzitzak
234 = awef7quote:
leuke vergelijking!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmm. Daar heb ik ooit eens een topic over gemaakt. Zelf een Fleshlight maken.
Lijkt me zeker wat voor CRE. Ik zal 'm even verplaatsen.
Goed topicquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmm. Daar heb ik ooit eens een topic over gemaakt. Zelf een Fleshlight maken.
Lijkt me zeker wat voor CRE. Ik zal 'm even verplaatsen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
leuke vergelijking!
a=3
w=5
e=1.5
f=1.485714286
En is het goed?quote:
Daar ga ik wel vanuit als jij het uitrekentquote:
wow, wat een levensles... je gaat toch niet filosofisch worden michhas?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Michhas het volgende:
Het leven dat bestaat uit vele fases, In elke fase staat liefde aan de basis, Vaak staren we blind op oases, Vergooien we een leven van extase..
Nee ik heb het gestolen uit NBT's sigquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, wat een levensles... je gaat toch niet filosofisch worden michhas?
Just say Hello!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik heb het gestolen uit NBT's sig
B, I, dubbel Fquote:
Ja dit is de SCquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Is dit het topic waar je gezellig kan meekletsen als je niks te doen hebt op je werk?
JAHAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Is dit het topic waar je gezellig kan meekletsen als je niks te doen hebt op je werk?
hoe wist je dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:59 schreef Michhas het volgende:
Dank je!quote:
Is het waar of niet?quote:
Zonder water! Snel drink mijn tranen!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Zonder water! Snel drink mijn tranen!
nestje gemaakt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
zo ik heb me weer genesteld achter de computer Ô
Zout brrrquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Zonder water! Snel drink mijn tranen!
quote:
45 plus een donzen verenbedquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nestje gemaakt?
hoeveel takjes had je daarvoor nodig?
Das een mooie, heb je er een foto van?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
45 plus een donzen verenbed
Nee ik publiceer hem niet voor het geval dat ik moet delenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das een mooie, heb je er een foto van?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik publiceer hem niet voor het geval dat ik moet delen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik publiceer hem niet voor het geval dat ik moet delen
ik mis alleen de 45 takkenquote:
quote:
Jij weet heul niet wat hier binnenkomt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke binnenkomers... die zijn nu alweer weg denk ik
Bosquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat hier binnenkomt?
bespaar me de details maar... tenzij je ze wil vertellen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat hier binnenkomt?
Ik bedoelde in dit topic?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bespaar me de details maar... tenzij je ze wil vertellen...
weet jij het dan wel, wie er hier allemaal binnenkomen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit topic?
Bos?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weet jij het dan wel, wie er hier allemaal binnenkomen?
ja, die had ik ook gezien...quote:
sorry...quote:
Tja ik hou van verwarring scheppenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...de verwarring ontstond doordat jij een meervoudsvorm gebruikte...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik hou van verwarring scheppen
Nog wat bijzonders gedaan of van plan vandaag?quote:
Ik zit nu aan de herfst thee van de xenos.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Biffkoffie het volgende:
Bos!
net echte koffie gehaald en me collega met nog een bak![]()
Ik vermoed dat we zo erg druk worden
mwa nee, vanavond zwemmen, thats itquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders gedaan of van plan vandaag?
Gewoon zwemmen, of ga je baantjes trekken of synchroonzwemmen of schoonspringen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee, vanavond zwemmen, thats it
quote:
Baantjes trekkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon zwemmen, of ga je baantjes trekken of synchroonzwemmen of schoonspringen?
Nice...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Baantjes trekken
Doei Benny![]()
Zwemmen, voor het laatst gedaan in de zomer van 2005quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee, vanavond zwemmen, thats it
Vrijdag nog baantjes getrokken, en as vrijdag weer!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwemmen, voor het laatst gedaan in de zomer van 2005![]()
Weinig vrienden om mee te zwemmen zeg maar, en ik ga niet in mijn eentje naar een zwembad.
nee alleen zwemmen is niet leuk neequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwemmen, voor het laatst gedaan in de zomer van 2005![]()
Weinig vrienden om mee te zwemmen zeg maar, en ik ga niet in mijn eentje naar een zwembad.
Ja en ik kan/kon vrij redelijk zwemmen. Bij mijn B of A, telden ze volgens mij af wie de beste waren, dus de beste kregen als laatste hun diploma, Ik was iets van drie na laatst ofzo die zijn diploma kreegquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee alleen zwemmen is niet leuk nee
Wel jammer
Zo das wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik kan/kon vrij redelijk zwemmen. Bij mijn B of A, telden ze volgens mij af wie de beste waren, dus de beste kregen als laatste hun diploma, Ik was iets van drie na laatst ofzo die zijn diploma kreeg
Dacht ik![]()
was allang blij dat water uit te zijn.. t was altijd koud op de een of andere manier..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo das wel goed
Ik weet dat niet eens meer
Ja ik had er een hekel aan om onder die mat door te zwemmen, ik kwam altijd 1cm van te voren naar bovenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
was allang blij dat water uit te zijn.. t was altijd koud op de een of andere manier..
Schoppen die hufters je met je kleren en al te water.. en maar toekijken....
en voor mij is het waarshijnlijk wel 10 jaar langer geleden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo das wel goed
Ik weet dat niet eens meer
Met kleren aan zwemmen was ook niet mijn favoriete onderdeel, dat was bij mij onder water zwemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
was allang blij dat water uit te zijn.. t was altijd koud op de een of andere manier..
Schoppen die hufters je met je kleren en al te water.. en maar toekijken....
en ik dacht dat ik erg was met 1 jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef tdrone het volgende:
ik heb nooit problemen gehad met zwemmen vond het altijd heel leuk..
iest te leuk want heb in 3 jaar alleen diploma A gehaald
Ik heb A en B en reddend zwemmen B en 1quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef tdrone het volgende:
ik heb nooit problemen gehad met zwemmen vond het altijd heel leuk..
iest te leuk want heb in 3 jaar alleen diploma A gehaald
nou ik had mijn A diploma al gehaald en toen kregen we nog 2 jaar schoolzwemmenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik erg was met 1 jaarmaarja ik had oorontstekingen enzo
omdat het moestquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb mijn A en B diploma en ik vind het mooi zo
wel knap van je Bos
aawh leuk schoolzwemmenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik had mijn A diploma al gehaald en toen kregen we nog 2 jaar schoolzwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |