Heb je al een idee wat er in komt ?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wel aan het inlezen. Zelfde handleiding idd..
Opzich qua werk valt het allemaal wel mee. Alleen ff wat gaten in de bak boren voor de overloop. Meteen alle filtering vanaf onder ipv achter de bak..
Maargoed, het gaat nog wel ff duren met de 600liter bak, want het is niet niets natuurlijk.
Wellicht dat ik zelfs wacht tot ik verhuisd ben ofzo..
Nog niet, maar wel dat alles perfect op elkaar afgestemd is qua vissen, en niet klakkeloos maar er vanalles ingooienquote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat er in komt ?
Wel spannendquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel dat alles perfect op elkaar afgestemd is qua vissen, en niet klakkeloos maar er vanalles ingooienKheb wel vanalles moois gezien, dus eerst maar rustig inlezen en kijken hoe/wat allemaal.
Ja, ongeveer onze huiskamer, gaat em hier iig niet worden, dus een koophuis dan maarquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
RoggenSuper mooi!!
Maar daarvoor heb je volgens mij ook een aardig grote bak nodig..
Wel leuk zo al die dromen over mooie grote dingen..
Ik heb nu een Aqua Clear 110. Ziet er dus zo uit:quote:Op zondag 9 januari 2011 09:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
@Shivo; wat voor een filter heb je nu?
Want oudere interne filters maken soms gewoon wat geluid.
Als je zo'n Jewel filter hebt, raad ik je aan een zelfde nieuwe te kopen. Dan zal het ineens een stuk stiller zijn. Dat was met mijn eerste bakkie namelijk ook zo.
En als je een 220 liter bak hebt.. Al eens gedacht aan een extern filter? Kan erg mooi zijn voor je bak, aangezien je dan geen filter meer ziet zitten.
Had ook zelf gekeken en ik had het duurder verwacht. Wel een offerte aan gevraagd maar volgens mij zit er meer werk in dan ik denk, wel heel gaaf. Moeilijk! Maar de Malawi is ook super, niet duur en super makkelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wel aan het inlezen. Zelfde handleiding idd..
Opzich qua werk valt het allemaal wel mee. Alleen ff wat gaten in de bak boren voor de overloop. Meteen alle filtering vanaf onder ipv achter de bak..
Maargoed, het gaat nog wel ff duren met de 600liter bak, want het is niet niets natuurlijk.
Wellicht dat ik zelfs wacht tot ik verhuisd ben ofzo..
Elementen kunnen wel wat hebben Shivo, maar soms zijn ze op of krijgen ze een tik waardoor ze ineens van slag af zijn. Een goede nieuwe koop je voor +- 25 euro.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik heb nu een Aqua Clear 110. Ziet er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Er hangt een verwarmingselement in (Marineland stealth) maar de temperatuur blijft heen en weer gaan tussen de 20 en 30 graden dus ik zit er aan te denken om een nieuw element te kopen. Ik heb alles van een particulier overgenomen dus het is allemaal al eerder gebruikt, misschien is deze aan vervanging toe. Gaan die elementen makkelijk stuk?
Op aanraden van de aquarium winkel heb ik gisteren de groffe witte steentjes gemengd met fijner zwart wat voedingsstoffen voor de plantjes bevat, en het blauwe TL licht vervangen voor wit licht. . En ik heb er meteen weer wat plantjes bijgezet. Het aquarium ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Heb nu al zin om er vissen in te doen, maar ik weet nog niet wat. Hoe lang is het verstandig te wachten om er vis in te doen?
Die hangt ook in mijn 25 liter bakje. Heb je daar genoeg circulatie aan?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef Shivo het volgende:
Ik heb nu een Aqua Clear 110. Ziet er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Qua filtratie denk ik wel, er hangt ook een airpump in voor extra zuurstof.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die hangt ook in mijn 25 liter bakje. Heb je daar genoeg circulatie aan?
Naais!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef Messina het volgende:
The old days:
[ afbeelding ]
New and improved:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe nick.
Ik ook!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais!
Vind het huisje nog steeds heel erg leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt heel erg op de plant die ik ooit eens gekocht had en die volgens de verkoper niet gegeten werd door Corydorassen/algeneters.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Messina het volgende:
JA! Sumatravaren!
Hij zei iets met "varen".
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |