met het inkomen dat ik had en wss weer ga hebben, mij ook welquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
Op zich ben ik het helemaal niet eens met die nieuwe wet. Maar het komt me stiekem wel ff goed uit
Nee, mijn zus was toen nog studerend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Ripley het volgende:
Dan heb je dus twee inkomens dus is het al een stuk makkelijker toch?
Die groep wordt "de dupe" van lage woonkosten met een hoger (geen hoog) salaris.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jahaaa, dat snap ik ook wel! Maar dat betekent niet dat er een andere grote groep is die hiermee ook de dupe wordt. Dat hebben we allemaal al lang besproken.
Dan is die nog niet bijgewerkt met de nieuwe regels.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.hypotheker.nl/(...)enbedrag/default.htm
Hier wel.
Kennis van me heeft na 13 jaar ingeschreven te hebben gestaan een HUIS toegewezen gekregen. En ze is helemaal alleen. Ik denk dan: pleur daar een gezin inquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sociale huur zijn voor mensen met een structureel laag inkomen. Terecht dat die beschermd worden tegen mensen die lekker goedkoop willen wonen maar anderen daarmee een woning ontnemen.
Dat vind ik heel vreemd, want in amsterdam mag je dat dus niet vragen voor zo'n kleine woning. Dat heb ik uitgezocht toen ik huurder was en ook nog verder uitgezocht nu ik eigenaar ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was 18 en ging net op mezelf wonen. In deventer (wat nog tig keer goedkoper is) betaalde ik voor 35 m2 500 euro per maand. Ik heb dat toen laten uitzoeken en dat klopte ook nog.
Die wet is goed, maar het feit is dat de mensen die het ECHT makkelijk kunnen veroorloven om iets te kopen of particulier te huren er het minste last van hebben. Het is die groep er tussenin. Je weet wel, die groep mensen die al overal buiten vallen omdat ze geen uitkering trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
Op zich ben ik het helemaal niet eens met die nieuwe wet. Maar het komt me stiekem wel ff goed uit
Jij surft vanonder de Rode Brug?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar ik heb nu helemaal geen huis
Hoe groot acht je de kans dat dit in de nabije toekomst gaat gebeuren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die groep wordt "de dupe" van lage woonkosten met een hoger (geen hoog) salaris.
De particuliere markt zal vanzelf goedkoper moeten, met deze regel.
Ja, een vriend van mij ook, welliswaar in Nieuwegein maar wel vlak bij Utrecht, enorm huis helemaal in zn uppie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kennis van me heeft na 13 jaar ingeschreven te hebben gestaan een HUIS toegewezen gekregen. En ze is helemaal alleen. Ik denk dan: pleur daar een gezin in
Groot. Als die woningen niet aan de straatstenen kwijt te raken zijn, dan moeten ze wel...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat dit in de nabije toekomst gaat gebeuren?
En dan heb je geen inkomen? Ik ging ook op mezelf wonen toen ik nog studeerde en toen had ik een inkomen dat toereikend was om mijn huur te betalen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, mijn zus was toen nog studerend.
Maar dat duurt een paar jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die groep wordt "de dupe" van lage woonkosten met een hoger (geen hoog) salaris.
De particuliere markt zal vanzelf goedkoper moeten, met deze regel.
Ik heb mensen van de huurbond en alles over de vloer gehad, en daarbij ben ik zeker wel iemand die zich daarin vastbijt en dat tot de bodem uitzoekt. En dat werd me toch echt gewoon meegedeeld na toetsing hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vreemd, want in amsterdam mag je dat dus niet vragen voor zo'n kleine woning. Dat heb ik uitgezocht toen ik huurder was en ook nog verder uitgezocht nu ik eigenaar ben.
Er mag wel meer niet. Iedereen doet het wel. Genoeg mensen die het er voor geven. Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vreemd, want in amsterdam mag je dat dus niet vragen voor zo'n kleine woning. Dat heb ik uitgezocht toen ik huurder was en ook nog verder uitgezocht nu ik eigenaar ben.
Ik woon nog thuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij surft vanonder de Rode Brug?
Maar dat is nu al een paar jaar zo en echt structurele veranderingen zijn er nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groot. Als die woningen niet aan de straatstenen kwijt te raken zijn, dan moeten ze wel...
Ik zou echt de hele tijd alles kwijt zijn en alleen maar meer rotzooi verzamelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, een vriend van mij ook, welliswaar in Nieuwegein maar wel vlak bij Utrecht, enorm huis helemaal in zn uppie..
DE fout die iedereen maakt, dan maar gaan lenen waar ze je wel willen hebben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.hypotheker.nl/(...)enbedrag/default.htm
Hier wel.
DSB is er groot mee geworden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
DE fout die iedereen maakt, dan maar gaan lenen waar ze je wel willen hebben!
Oh tis maar goed dat ik het nog deed, 1 van de 2 die ik nog dacht te moeten betalen is al betaald, lang leve invoergeheugen op Internet bankieren.. Betalingskenmerk was al eens gebruiktquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, want in de volgende brief staat meestal; Als je reeds betaald hebt, blablabla negeren. En zoniet dan duurt het wel weer weken voor je een nieuwe factuur krijgt voor het resterende bedrag. En CJIB kennende laten ze dat vervallen..
De wet is prima, maar dan moeten ze daarbij ook rekening houden met schulden, of bij de hypotheek niet meer, want dit is nogal dubbelquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
Die wet is goed, maar het feit is dat de mensen die het ECHT makkelijk kunnen veroorloven om iets te kopen of particulier te huren er het minste last van hebben. Het is die groep er tussenin. Je weet wel, die groep mensen die al overal buiten vallen omdat ze geen uitkering trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |