abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90878165
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
3 vriendinnen van mij hebben 3,4 jaar geleden allemaal een woning gekocht in Amsterdam West, allemaal rond de 140.000 euro. Het zijn kleine huisjes, maar prima voor een single.
Ja, ik zeg ook nergens dat het niet kan. Maar zeker met die nieuwe wet zal het alleen maar moeilijker worden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90878185
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb je al eerder gezegd dat je het jezelf moeilijk maakt door per se in harte Utrecht te willen zitten :)
Kanaleneiland *O*
Tap tap tap
pi_90878187
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

In de randstad is voor de meeste particuliere huur de huur 2400 per maand. Plus datzelfde aan borg. Rest is sociale huur.
:D :D :D :D

Ik betaalde 700 E inclusief voor een 72m2 appartement met groot dakterras op het zuidwesten op 8 minuten lopen van het centrum van Den Haag. En dat was geen toeval ofzo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90878192
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

In de randstad is voor de meeste particuliere huur de huur 2400 per maand. Plus datzelfde aan borg. Rest is sociale huur.
Nee hoor. Ik heb 2 verdiepingen van 60/65 m2 het stuk met eigen opgang, badkamer, keuken etc. Niks mis mee maar volgenss het puntensysteem in amsterdam mag ik daar iets meer dan 500 euro voor vragen in particuliere huur.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_90878194
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Er zijn gewoon te weinig"... vind ik geen sterk argument, jij wel?

Mijn punt blijft staan. Er zijn genoeg koophuizen. Alleen mensen willen er niet wonen, en willen boven hun stand wonen. Sja, dat gaat nou eenmaal niet. Ik zou ook wel een Aston Martin willen. :')
Dus ikzelf, maar ook iedereen in mijn apeldoornse vriendenkring kan al jaren geen fatsoenlijke koopwoning vinden daar, maar we zoeken gewoon niet goed genoeg?

En ik Apeldoorn heb je niet eens een echte pauperwijk, dus daar ligt het niet aan.
pi_90878196
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Goedkoop wonen hier hoor :Y

[..]

I know :D
Leuk he.
Nee, want dat is totaal buiten mijn werk gebied, dus voor mij niet te doen :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90878200
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Er zijn gewoon te weinig"... vind ik geen sterk argument, jij wel?

Mijn punt blijft staan. Er zijn genoeg koophuizen. Alleen mensen willen er niet wonen, en willen boven hun stand wonen. Sja, dat gaat nou eenmaal niet. Ik zou ook wel een Aston Martin willen. :')
Wat is 'boven je stand'? Ik hoef geen huis met vier slaapkamers. Eén aparte slaapkamer ben ik al blij mee :')
Tap tap tap
pi_90878203
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
3 vriendinnen van mij hebben 3,4 jaar geleden allemaal een woning gekocht in Amsterdam West, allemaal rond de 140.000 euro. Het zijn kleine huisjes, maar prima voor een single.
die zijn nu waarschijnlijk flink in waarde gestegen? ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:23:09 #84
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90878209
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, ik zeg ook nergens dat het niet kan. Maar zeker met die nieuwe wet zal het alleen maar moeilijker worden.
Het lijkt mij een zielige poging om de koopwoningenmarkt weer een boost te geven aangezien die op zn gat schijnt te liggen door de economie.
Maar ja als banken zo moeilijk doen om een hypotheek te verstrekken dan gaat dat nog niet lukken :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90878210
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:21 schreef rival het volgende:

[..]

niet vergeten dat het bijna 90% appartementen zijn waar je nog tussen de 120 en 200 euro servicekosten per maand hebt.... daarbij neem je 15 km erbij.... ik zie almere bij amsterdam ertussen staan :D ALMERE :')
No offence, maar nu begin je dus de Nederlandse ja, maar... toer op te gaan.

Hoe meer eisen je stelt, hoe duurder het wordt. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90878221
quote:

[..]

Ik heb je al eerder gezegd dat je het jezelf moeilijk maakt door per se in harte Utrecht te willen zitten :)
Wij wonen in hartje Utrecht (best wel, en er staat in deze straat genoeg te koop!
pi_90878236
quote:

[..]

Die hoop heb ik al laten varen, maar ik wel in Utrecht blijven wonen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90878242
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb 2 verdiepingen van 60/65 m2 het stuk met eigen opgang, badkamer, keuken etc. Niks mis mee maar volgenss het puntensysteem in amsterdam mag ik daar iets meer dan 500 euro voor vragen in particuliere huur.
Hoi *)
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:24:27 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90878247
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wij wonen in hartje Utrecht (best wel, en er staat in deze straat genoeg te koop!
Ook in deze gaat het dus om betaalbare starterswoningen en een zelfstandige krijgt als starter niet zo snel een hypotheek :)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_90878273
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dus ikzelf, maar ook iedereen in mijn apeldoornse vriendenkring kan al jaren geen fatsoenlijke koopwoning vinden daar, maar we zoeken gewoon niet goed genoeg?

En ik Apeldoorn heb je niet eens een echte pauperwijk, dus daar ligt het niet aan.
http://www.funda.nl/koop/(...)framstraat-64/fotos/
http://www.funda.nl/koop/(...)emseweg-161-d/fotos/

Waarom kan jij deze huizen niet kopen dan? :o

woensdag 5 januari 2011 @ 13:25:31 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_90878283
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kanaleneiland *O*
Q-land! *O*
For great justice!
pi_90878293
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Q-land! *O*
Da's Transwijk :{w Niet aanstellen.
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:26:11 #93
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_90878301
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef El_Matador het volgende:
:D :D :D :D

Ik betaalde 700 E inclusief voor een 72m2 appartement met groot dakterras op het zuidwesten op 8 minuten lopen van het centrum van Den Haag. En dat was geen toeval ofzo.
Ik heb me er niet bijzonder in verdiept, maar dat is wat ik tegenkwam toen ik ernaar zocht, zo'n 4 jaar geleden.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Ripley het volgende:
Oké. Dat is niet wat ik kon vinden toen :) Maar goed, daarbij vind ik 700 per maand (zoals EM aangeeft) nog vrij veel geld. Ik verhuur mijn woning voor 550 per maand, dat zijn al mijn kosten.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_90878312
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ook in deze gaat het dus om betaalbare starterswoningen en een zelfstandige krijgt als starter niet zo snel een hypotheek :)
Ik ben het helemaal met je eens daarin, maar het kan dus wel. Dat je als starter nu geen hypotheek krijgt is anders, maar ik bedoelde aan te geven dat waar wij en beetman wonen heel veel starterswoningen staan.
pi_90878325
quote:
De bank zou me keihard uitleggen, ik krijg in mijn eentje geen hypotheek voor 150.000
pi_90878350
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

De bank zou me keihard uitleggen, ik krijg in mijn eentje geen hypotheek voor 150.000
Volgens de nieuwe regels krijg je bij een jaarsalaris van 33.000 euro bruto, een hypotheek van 105.000 euro, succes !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_90878364
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:26 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb me er niet bijzonder in verdiept, maar dat is wat ik tegenkwam toen ik ernaar zocht, zo'n 4 jaar geleden.

[..]

Oké. Dat is niet wat ik kon vinden toen :) Maar goed, daarbij vind ik 700 per maand (zoals EM aangeeft) nog vrij veel geld. Ik verhuur mijn woning voor 550 per maand, dat zijn al mijn kosten.
Den Haag is ook relatief goedkoop, althans een paar jaar geleden toen ik met ex ricting het westen wilde.
pi_90878376
quote:

[..]

zonder vast dienstverband begin je sowieso weinig.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:28:10 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90878381
quote:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens daarin, maar het kan dus wel. Dat je als starter nu geen hypotheek krijgt is anders, maar ik bedoelde aan te geven dat waar wij en beetman wonen heel veel starterswoningen staan.
Oh, het kan ook zeker wel :) Ik heb ook nooit beweerd, net als jij, dat het niet kan. Het wordt starters alleen wel godsgruwelijk moeilijk gemaakt een betaalbare woning te vinden als ze ook niet meer sociaal mogen huren. En dan hebben we het niet eens over de mogelijkheden tot een hypotheek.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_90878412
Gewoon op zoek gaan naar een sugar daddy :7
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')