abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90879350
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kreeg niet eens een creditcard en mocht eigenlijk niet eens rood staan :')
Gelukkig had ik nog een loonstrookje, ook al werkte ik daar niet meer in loondienst.
CC krijg ik nog net wel, maar moet wel aan t einde van de maand alles betalen. Dus die heb ik maar niet. Roodstaan kan ik niet, maar dat heb ik ook zelf afgeschat. Het levert je namelijk maar 1x voordeel op, daarna wordt voor 85% van de mensen die limiet de nieuwe 0-lijn. Maar dan betaal je wel ff 10-20% rente :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90879352
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoezo kan je die verzekering niet afsluiten? Dat kan ik wel, betaal ik alleen de helft van mn inkomen per maand ofso :') de andere helft naar mn huur ^O^

Geen geld om te eten, drinken, meubels, of zelfs te werken, maar ik kan iig wonen :')
Ik ben te gehandicapt, ze willen me bij voorbaat al niet, of ik betaal 250 euro per maand en krijg er weinig voor terug mocht me iets overkomen. En als ik elke maand 250 euro moet dokken, moet ik goedkoper wonen, en dat is niet te vinden, want ik verdien blijkbaar wel te veel, etc.
Tap tap tap
pi_90879365
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik al verteld dat ik ook nieuwe kleren had gekocht?
Foto's laten zien dan he!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_90879366
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het is wel een keer de bedoeling om de nieuwe kleren ook weer uit te trekken ja :D
Op dat soort momenten ben ik graag aanwezig. :9
pi_90879382
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoezo kan je die verzekering niet afsluiten? Dat kan ik wel, betaal ik alleen de helft van mn inkomen per maand ofso :') de andere helft naar mn huur ^O^

Geen geld om te eten, drinken, meubels, of zelfs te werken, maar ik kan iig wonen :')
http://www.funda.nl/huur/(...)6739-korfoedreef-47/
http://www.funda.nl/huur/(...)echtplantsoen-20-ii/
http://www.funda.nl/huur/(...)ammersteinstraat-81/
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90879390
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
Gosh, wat maak ik toch een fantastisch lekkere gehaktballen. O+

Om maar even iets anders te noemen. :')
Ik wil die van jou wel proeven. :9
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:53:34 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90879392
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat durf ik nog wel te betwisten. Als je een uitkering hebt, kan je van een hoop voordelen gebruik maken. Ooit hebben ze onderzocht dat als je minimumloon had en werkte, minder overhield in de maand dan iemand in de bijstand. :')
Een vrouwtje die bij mij op het asiel werkt krijgt aan de bijstand, toeslagen en alles bij elkaar, meer dan iemand die gewoon werkt :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:53:39 #233
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_90879395
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
Gosh, wat maak ik toch een fantastisch lekkere gehaktballen. O+

Om maar even iets anders te noemen. :')
:9
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_90879409
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben te gehandicapt, ze willen me bij voorbaat al niet, of ik betaal 250 euro per maand en krijg er weinig voor terug mocht me iets overkomen. En als ik elke maand 250 euro moet dokken, moet ik goedkoper wonen, en dat is niet te vinden, want ik verdien blijkbaar wel te veel, etc.
Ben jij stuk??
Sarcasme. Herken het.
pi_90879411
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar jij weigert dan ook uit Utrecht te vertrekken. Dan moet je concessies doen.
Exact. En met die concessies loopt het spaak.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90879421
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

CC krijg ik nog net wel, maar moet wel aan t einde van de maand alles betalen. Dus die heb ik maar niet. Roodstaan kan ik niet, maar dat heb ik ook zelf afgeschat. Het levert je namelijk maar 1x voordeel op, daarna wordt voor 85% van de mensen die limiet de nieuwe 0-lijn. Maar dan betaal je wel ff 10-20% rente :')
Die CC los ik ook gewoon in één keer af, maar ik ging op vakantie en wilde hem dus wel graag hebben, en toen kon ik hem aanvragen, nu misschien niet meer.
Roodstaan zat erbij. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt, gelukkig, maar ik betaal ook maar kostgeld :')
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:54:14 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_90879426
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je kan ook voor een baas gaan werken natuurlijk. :7
For great justice!
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:54:26 #238
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90879441
quote:

[..]

Dat durf ik nog wel te betwisten. Als je een uitkering hebt, kan je van een hoop voordelen gebruik maken. Ooit hebben ze onderzocht dat als je minimumloon had en werkte, minder overhield in de maand dan iemand in de bijstand. :')
Ik wilde echt heel graag werken toen ik in de bijstand zat tot ik ontdekte dat als ik ook maar 50 euro meer zou gaan verdienen ik er op jaarbasis ruim 800 op achteruit zou gaan.
Je krijgt in de bijstand kwijtschelding voor zoveel dingen die wegvallen zodra je ook maar 1 euro boven die norm komt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90879442
quote:

[..]

Qua normale kosten heb je gelijk, maar bij huizen is het anders. Dan kan je geen kant op.

pi_90879448
In Limburg zijn de huizen veel goedkoper jongens, ga daar eens kijken anders. :7
pi_90879453
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben jij stuk??
Ja, kapot ;(
Tap tap tap
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:54:39 #242
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90879455
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Op dat soort momenten ben ik graag aanwezig. :9
Doe eens niet zo eng :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90879462
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mn pa moest 1500 in de maand betalen :') heeft die ook maar niet gedaan. Nu heeft hij ook wel een risico.

quote:
ken ik allemaal, en ze laten geen ZZP'rs toe, vanwege onregelmatig inkomen :(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:54:52 #244
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90879463
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Foto's laten zien dan he!
Ehh nee :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:55:05 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_90879468
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact. En met die concessies loopt het spaak.
Klopt. Maar daarin had ik je al gelijk gegeven :)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_90879480
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mn pa moest 1500 in de maand betalen :') heeft die ook maar niet gedaan. Nu heeft hij ook wel een risico.

[..]

ken ik allemaal, en ze laten geen ZZP'rs toe, vanwege onregelmatig inkomen :(
M'n vader betaalde ook zoiets vroeger :')
Tap tap tap
pi_90879483
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, kapot ;(
Afgeleefd?? Opgebruikt?? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_90879487
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Doe eens niet zo eng :X
;(
pi_90879491
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik wilde echt heel graag werken toen ik in de bijstand zat tot ik ontdekte dat als ik ook maar 50 euro meer zou gaan verdienen ik er op jaarbasis ruim 800 op achteruit zou gaan.
Je krijgt in de bijstand kwijtschelding voor zoveel dingen die wegvallen zodra je ook maar 1 euro boven die norm komt.
Dat moet echt aangepakt worden, dat is echt belachelijk. Minimumloon omhoog is sowieso een goed idee. Werkgevers zullen het niet willen, maar het is de enige manier.

woensdag 5 januari 2011 @ 13:55:42 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_90879493
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
In Limburg zijn de huizen veel goedkoper jongens, ga daar eens kijken anders. :7
Ik heb al genoeg buitenlanders in mn huidige wijk. :{w
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')