Ach, in mijn regio wordt het meer gedragen dan niet!. Ik denk dat het eraan ligt waar je vandaan komt en misschien ook met wie je omgaat.quote:
Ga je nou serieus als man een vrouw lopen vertellen waar ze op valt? Ik denk dat ik toch beter voor mijn geslacht kan spreken dan jij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
ja man
[..]
Nogmaals, gewoon jezelf zijn en over dat domineren klopt gewoon.
haha ja zou je denken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je nou serieus als man een vrouw lopen vertellen waar ze op valt? Ik denk dat ik toch beter voor mijn geslacht kan spreken dan jij.
"gebruikelijk is"... hmm. Okquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, in mijn regio wordt het meer gedragen dan niet!. Ik denk dat het eraan ligt waar je vandaan komt en misschien ook met wie je omgaat.
De vrouwen waar ik op val die zijn allemaal uit dezelfde "kring" of achtergrond waar het gebruikelijk is
Ik denk dat TS voor het eerst verkering heeft gehad en dat dat dan de standaard is. Dus Chowi, in TS zijn wereld begrijp jij er geen flikker van en zit je in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je nou serieus als man een vrouw lopen vertellen waar ze op valt? Ik denk dat ik toch beter voor mijn geslacht kan spreken dan jij.
Aerdenhoutquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
"gebruikelijk is"... hmm. Ok
Welke regio praten we dan over?
WINquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
haha ja zou je denken?
de bekende inb4 inderdaad
Dat versieren is vaak geen probleem bij dat soort battyboys, het vervolgens behouden daarentegen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Premium_Quality het volgende:
Alsof metro-mannen niet dominant kunnen zijn en geen vrouwen kunnen versieren
duude, ga je mij nou aanvallen omdat ik je sjaaltje niet mooi vind?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik denk dat TS voor het eerst verkering heeft gehad en dat dat dan de standaard is. Dus Chowi, in TS zijn wereld begrijp jij er geen flikker van en zit je in de ontkenningsfase
Je bent zoo aan het generaliseren en je zit er zoooo naast.. gebrekaanlevenservaringnoemtmendatquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Dat versieren is vaak geen probleem bij dat soort battyboys, het vervolgens behouden daarentegen...
[..]
duude, ga je mij nou aanvallen omdat ik je sjaaltje niet mooi vind?!
*insertdoublefacepalmpic*
jaja, vooral niet inhoudelijk op de zaken ingaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Mannen die over 'verzorging' praten!
Jongetjes van 16 die weten hoe de wereld in elkaar zit!_!
loltopic
Ga jij maar vooral doen wat "gebruikelijk" is in jouw dorpquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je bent zoo aan het generaliseren en je zit er zoooo naast.. gebrekaanlevenservaringnoemtmendat
Je lult alsof je 16 bent! Swah!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
jaja, vooral niet inhoudelijk op de zaken ingaan![]()
maar als je het echt wilt weten, 26 en behoorlijk wat vrouwen versleten.
Of past dit nu niet in je straatje?
In before de mod die het doel van dit topic niet ziet of niet wil zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
haha ja zou je denken?
de bekende inb4 inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |