QFT!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Tegenwoordig zie ik teveel mannen die zichzelf verliezen. Ik bedoel, ze doen er zowat alles aan om maar aan de eisen van die ene mooie vrouwen te voldoen (bijvoorbeeld metro-mannen -> het sjaaltjes soort maar ook andere niet-metro mannen). Zij stralen een soort onzekerheid uit *lees; niet mannelijk* wat weer resulteert in een ontevreden vrouw.
Teveel in mijn vriendengroep hoor ik van "ja ik snap vrouwen echt niet". Dat is zo fout gewoon. Je moet ze gewoon niet willen snappen. Fuck that. Gewoon je ding doen en dan komen ze vanzelf als vliegen op stront op je af. Misschien praat ik er een beetje disrespect over maar zo werkt het wel gewoon. Een vrouw wil een sterke man die haar van tijd tot tijd flink eens flink domineert waar ze tegen op kunnen kijken en geen jammerende pussy die zichzelf kwijt zijn.
oud nieuws is oud nieuws, maar blijkbaar nog te onbekend voor een te groot deel onder de 'mannen' onder ons. Jammer!
Begrijpend lezen is een kunst ik weet het. De conclusie is dat je juist jezelf moet zijn en juist niet moet teveel moet anticiperen op de vrouw. Gewoon jezelf blijven en dat is niet per direct een 'strategie'quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef Chowi het volgende:
Mannen die doen alsof ze weten wat vrouwen willen, dat is nog het meest trieste soort. Eerst zeg je dat je "gewoon je ding doet" maar hebt vervolgens wel een hele theorie achter de hand hoe je een vrouw moet versieren. Dus wie loopt er nou achter z'n pik aan?
Ja, maar goed, het ligt nou eenmaal niet in iedereens aard om een vrouw te domineren, en dat is wel de juiste methode zeg je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een kunst ik weet het. De conclusie is dat je juist jezelf moet zijn en juist niet moet teveel moet anticiperen op de vrouw. Gewoon jezelf blijven en dat is niet per direct een 'strategie'
zucht..
Maar ben je het ermee eens? Wil ook jij gedomineerd worden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar goed, het ligt nou eenmaal niet in iedereens aard om een vrouw te domineren, en dat is wel de juiste methode zeg je.
Op z'n tijd.
Schitterend hoe je jezelf zo snel tegen kutn spreken, werkelijk waarquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Tegenwoordig zie ik teveel mannen die zichzelf verliezen. Ik bedoel, ze doen er zowat alles aan om maar aan de eisen van die ene mooie vrouwen te voldoen (
Teveel in mijn vriendengroep hoor ik van "ja ik snap vrouwen echt niet". Dat is zo fout gewoon. Je moet ze gewoon niet willen snappen. Fuck that. Gewoon je ding doen en dan komen ze vanzelf als vliegen op stront op je af. Misschien praat ik er een beetje disrespect over maar zo werkt het wel gewoon. Een vrouw wil een sterke man die haar van tijd tot tijd flink eens flink domineert waar ze tegen op kunnen kijken en geen jammerende pussy die zichzelf kwijt zijn.
Pff, met een man die op z'n tijd domineert is niets mis, maar het is voor mij echt niet waar de relatie van afhangt hoor. Als een man nou eenmaal niet zo is dan is dat maar zo. Er zijn veel dingen die ik een stuk belangrijker vind dan dat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Maar ben je het ermee eens? Wil ook jij gedomineerd worden?
ja manquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef ukga het volgende:
TS is gefrustreerd zo te lezen nadat ie is afgewezen door een leuke metro-man
Nogmaals, gewoon jezelf zijn en over dat domineren klopt gewoon.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar goed, het ligt nou eenmaal niet in iedereens aard om een vrouw te domineren, en dat is wel de juiste methode zeg je.
Op z'n tijd.
Werkelijk? Je weet heus wel wat er bedoeld wordt met het bovenstaande verhaaltje van "ik snap vrouwen niet". Teveel zijn er gewoon mee bezig dat te willen snappen terwijl juist de onderste regel suggereert dat het niet zo moeilijk is, gewoon je ding doen meer niet. Dat is heel wat anders dan er constant mee bezig zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Schitterend hoe je jezelf zo snel tegen kutn spreken, werkelijk waar
Niet altijd natuurlijk. Maar het is gewoon een dierlijk instinct dat van tijd tot tijd roept.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef D_tjuh het volgende:
Nou sorry hoor maar als je altijd dominant ben dan gaat dat ook niet werken. Tenzij je graag met een huppelkut omgaat die altijd maar ja knikt op alles wat je zegt. Wat leuk zeg.
Ok je hebt wel redelijk gelijk; zelf ben ik ook opgehouden met; het proberen te begrijpen hoe een vrouw in elkaar zit. Helemaal omdat ik het idee heb dat ze dit zelf niet eens snappen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:54 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Werkelijk? Je weet heus wel wat er bedoeld wordt met het bovenstaande verhaaltje van "ik snap vrouwen niet". Teveel zijn er gewoon mee bezig dat te willen snappen terwijl juist de onderste regel suggereert dat het niet zo moeilijk is, gewoon je ding doen meer niet. Dat is heel wat anders dan er constant mee bezig zijn.
wat een hoop huillies hier zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef mirved het volgende:
TS is een "echte" man die de baas is en zich totaal op geen enkele manier aanpast aan zijn partner. Daarom is hij ook alleen.
en daar sla je de spijker op z'n kop. Vrouwen weten het zelf nieteens dus daarom alleen al is het wasted energy. (nu gaan natuurlijk een hoop vrouwen roepen dat ze weten wat ze willenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef ukga het volgende:
[..]
Ok je hebt wel redelijk gelijk; zelf ben ik ook opgehouden met; het probeert te begrijpen hoe een vrouw in elkaar zit. Helemaal omdat ik het idee heb dat ze dit zelf niet eens snappen.
Al zijn er bepaalde figuren die toch redelijk succes hebben dmv het vinden van bepaalde patronen van vrouwen in het denken en handelen etc.
INB4 die vrouwen iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
en daar sla je de spijker op z'n kop. Vrouwen weten het zelf nieteens dus daarom alleen al is het wasted energy. (nu gaan natuurlijk een hoop vrouwen roepen dat ze weten wat ze willen)
Mezelf zijn? Altijd jongen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Maarre, doe je dit nou bij je vriendin, of bij die collega van je waar je het bed mee in wilt duiken ?
Ja helemaal! want alleen een 'metro-man' staat synoniem voor verzorging/hygiene hé?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef draaijer het volgende:
Dus jij zegt dat wanneer mannen voor zichzelf zorgen, vrouwen dat niet aantrekkelijk vinden?
Het is een vraag gezien je OP niet echt duidelijk is. Een sjaaltje is dus not done. Ik zie dat als verzorging. Heup tasjes zijn voor de foute mannenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Ja helemaal! want alleen een 'metro-man' staat synoniem voor verzorging/hygiene hé?
Moet ik hier echt serieus op ingaan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is een vraag gezien je OP niet echt duidelijk is. Een sjaaltje is dus not done. Ik zie dat als verzorging. Heup tasjes zijn voor de foute mannen
Ach, in mijn regio wordt het meer gedragen dan niet!. Ik denk dat het eraan ligt waar je vandaan komt en misschien ook met wie je omgaat.quote:
Ga je nou serieus als man een vrouw lopen vertellen waar ze op valt? Ik denk dat ik toch beter voor mijn geslacht kan spreken dan jij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
ja man
[..]
Nogmaals, gewoon jezelf zijn en over dat domineren klopt gewoon.
haha ja zou je denken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je nou serieus als man een vrouw lopen vertellen waar ze op valt? Ik denk dat ik toch beter voor mijn geslacht kan spreken dan jij.
"gebruikelijk is"... hmm. Okquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, in mijn regio wordt het meer gedragen dan niet!. Ik denk dat het eraan ligt waar je vandaan komt en misschien ook met wie je omgaat.
De vrouwen waar ik op val die zijn allemaal uit dezelfde "kring" of achtergrond waar het gebruikelijk is
Ik denk dat TS voor het eerst verkering heeft gehad en dat dat dan de standaard is. Dus Chowi, in TS zijn wereld begrijp jij er geen flikker van en zit je in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je nou serieus als man een vrouw lopen vertellen waar ze op valt? Ik denk dat ik toch beter voor mijn geslacht kan spreken dan jij.
Aerdenhoutquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
"gebruikelijk is"... hmm. Ok
Welke regio praten we dan over?
WINquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
haha ja zou je denken?
de bekende inb4 inderdaad
Dat versieren is vaak geen probleem bij dat soort battyboys, het vervolgens behouden daarentegen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Premium_Quality het volgende:
Alsof metro-mannen niet dominant kunnen zijn en geen vrouwen kunnen versieren
duude, ga je mij nou aanvallen omdat ik je sjaaltje niet mooi vind?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik denk dat TS voor het eerst verkering heeft gehad en dat dat dan de standaard is. Dus Chowi, in TS zijn wereld begrijp jij er geen flikker van en zit je in de ontkenningsfase
Je bent zoo aan het generaliseren en je zit er zoooo naast.. gebrekaanlevenservaringnoemtmendatquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Dat versieren is vaak geen probleem bij dat soort battyboys, het vervolgens behouden daarentegen...
[..]
duude, ga je mij nou aanvallen omdat ik je sjaaltje niet mooi vind?!
*insertdoublefacepalmpic*
jaja, vooral niet inhoudelijk op de zaken ingaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Mannen die over 'verzorging' praten!
Jongetjes van 16 die weten hoe de wereld in elkaar zit!_!
loltopic
Ga jij maar vooral doen wat "gebruikelijk" is in jouw dorpquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je bent zoo aan het generaliseren en je zit er zoooo naast.. gebrekaanlevenservaringnoemtmendat
Je lult alsof je 16 bent! Swah!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
jaja, vooral niet inhoudelijk op de zaken ingaan![]()
maar als je het echt wilt weten, 26 en behoorlijk wat vrouwen versleten.
Of past dit nu niet in je straatje?
In before de mod die het doel van dit topic niet ziet of niet wil zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
haha ja zou je denken?
de bekende inb4 inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |