Aha duidelijk. Ik heb zelf ook weinig discipline dus ik ben wel blij dat het vaker verplicht is om te volgen. Dus vanaf begin april zou je in principe in 2 jaar je SPH kunnen doen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok, en heeft het nu wel zin als ik het vertel?
Ik heb MBO SPW doe nu via mijn bedrijf een opleiding eens in de 2 weken en als ik klaar ben (begin april) kan ik in het 3e jaar SPH instromen. Dat ga ik voorlopig nog niet doen want ik merk dat ik weinig discipline heb qua huiswerk enzo, en dat is veel als je maar eens in de 2 weken les hebt.
Naja vaker volgen gaat niet, we hebben gewoon maar een beperkt aantal lesuren. Wel super hoor want ik krijg die opleiding betaald en ook nog eens de tijd dat ik les heb, dus ik heb echt niets te klagen. En ja, in theorie zou ik inderdaad dan in 2 jaar mijn HBO kunnen halen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha duidelijk. Ik heb zelf ook weinig discipline dus ik ben wel blij dat het vaker verplicht is om te volgen. Dus vanaf begin april zou je in principe in 2 jaar je SPH kunnen doen?
Aha dat is toch wel een mooi aanbod. Wil je ook richting een ander soort werk toe of is dit meer een gratis bonus bij werk dat je al met plezier doet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja vaker volgen gaat niet, we hebben gewoon maar een beperkt aantal lesuren. Wel super hoor want ik krijg die opleiding betaald en ook nog eens de tijd dat ik les heb, dus ik heb echt niets te klagen. En ja, in theorie zou ik inderdaad dan in 2 jaar mijn HBO kunnen halen.
Deze post is een revelatie voor mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja vaker volgen gaat niet, we hebben gewoon maar een beperkt aantal lesuren. Wel super hoor want ik krijg die opleiding betaald en ook nog eens de tijd dat ik les heb, dus ik heb echt niets te klagen. En ja, in theorie zou ik inderdaad dan in 2 jaar mijn HBO kunnen halen.
Groetjes terug! Die deed je gisteren aan mij! Hier heb je ze terug! Ik heb ze na gebruik wel eventjes schoongemaakt!quote:
Mja beiden. Ik weet wel dat ik dit werk zonder verdieping niet nog tig jaar volhoud. En met deze opleiding krijg ik een andere functie. Ook gewoon groepswerk, maar ook dingen als pedagogisch werkplan schrijven en een stukje sturing van het personeel. En daar begin ik volgende week al mee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha dat is toch wel een mooi aanbod. Wil je ook richting een ander soort werk toe of is dit meer een gratis bonus bij werk dat je al met plezier doet?
huh snap ik deze hhahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Groetjes terug! Die deed je gisteren aan mij! Hier heb je ze terug! Ik heb ze na gebruik wel eventjes schoongemaakt!
Aha, ja dan lijkt een diploma mij wel een zinvol iets. Dus dat is deeltijd en de baas betaalt alle kosten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja beiden. Ik weet wel dat ik dit werk zonder verdieping niet nog tig jaar volhoud. En met deze opleiding krijg ik een andere functie. Ook gewoon groepswerk, maar ook dingen als pedagogisch werkplan schrijven en een stukje sturing van het personeel. En daar begin ik volgende week al mee.
Wie is we? Duur etentje heb je gegeven dan Pietje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben weer meer ingeslagen bij de supermarkten tijdens de feestdagen, voor ruim 2 miljard.
Als je die hysterische taferelen ook zag. Alsof Kerstmis dit keer drie weken duurde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben weer meer ingeslagen bij de supermarkten tijdens de feestdagen, voor ruim 2 miljard.
Yep, behalve de uren voor huiswerk enzo. En dat was iets meer dan ik verwacht had. 4 maart moet mijn scriptie af. Ik moet nog beginnen. :xquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, ja dan lijkt een diploma mij wel een zinvol iets. Dus dat is deeltijd en de baas betaalt alle kosten?
Op mijn iPad, maar dat schijnt niet volwaardig te zijn.quote:
Kneus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn iPad, maar dat schijnt niet volwaardig te zijn.
Zie je!
Een sneue kneus met een triest gadget.quote:
Ik heb besloten dat het geen strak plan is om 20 boeken mee te slepen naar Nieuw-Zeeland. Nu mot ik heel hip een E-reader! Word alleen gek van alle reviews.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn iPad, maar dat schijnt niet volwaardig te zijn.
Zie je!
Oh, bij die keuze kan ik je niet helpen, maar ik vond het een uitkomst op reis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef mootie het volgende:
Ik heb besloten dat het geen strak plan is om 20 boeken mee te slepen naar Nieuw-Zeeland. Nu mot ik heel hip een E-reader! Word alleen gek van alle reviews.
Mijn vriendje wordt er vast ook heel blij van, hij wordt altijd gestoord van de complete bibliotheken die ik meesleep.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, bij die keuze kan ik je niet helpen, maar ik vond het een uitkomst op reis.
waarom ga je naar Nieuw Zeeland om 20 boeken te lezen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het geen strak plan is om 20 boeken mee te slepen naar Nieuw-Zeeland. Nu mot ik heel hip een E-reader! Word alleen gek van alle reviews.
Omdat! Ik MOET gewoon altijd veel lezen. En ik ben lichtelijk slapeloos, dus dan jas ik er wel een boek per nacht doorheen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom ga je naar Nieuw Zeeland om 20 boeken te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |