Aha duidelijk. Ik heb zelf ook weinig discipline dus ik ben wel blij dat het vaker verplicht is om te volgen. Dus vanaf begin april zou je in principe in 2 jaar je SPH kunnen doen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok, en heeft het nu wel zin als ik het vertel?
Ik heb MBO SPW doe nu via mijn bedrijf een opleiding eens in de 2 weken en als ik klaar ben (begin april) kan ik in het 3e jaar SPH instromen. Dat ga ik voorlopig nog niet doen want ik merk dat ik weinig discipline heb qua huiswerk enzo, en dat is veel als je maar eens in de 2 weken les hebt.
Naja vaker volgen gaat niet, we hebben gewoon maar een beperkt aantal lesuren. Wel super hoor want ik krijg die opleiding betaald en ook nog eens de tijd dat ik les heb, dus ik heb echt niets te klagen. En ja, in theorie zou ik inderdaad dan in 2 jaar mijn HBO kunnen halen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha duidelijk. Ik heb zelf ook weinig discipline dus ik ben wel blij dat het vaker verplicht is om te volgen. Dus vanaf begin april zou je in principe in 2 jaar je SPH kunnen doen?
Aha dat is toch wel een mooi aanbod. Wil je ook richting een ander soort werk toe of is dit meer een gratis bonus bij werk dat je al met plezier doet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja vaker volgen gaat niet, we hebben gewoon maar een beperkt aantal lesuren. Wel super hoor want ik krijg die opleiding betaald en ook nog eens de tijd dat ik les heb, dus ik heb echt niets te klagen. En ja, in theorie zou ik inderdaad dan in 2 jaar mijn HBO kunnen halen.
Deze post is een revelatie voor mij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja vaker volgen gaat niet, we hebben gewoon maar een beperkt aantal lesuren. Wel super hoor want ik krijg die opleiding betaald en ook nog eens de tijd dat ik les heb, dus ik heb echt niets te klagen. En ja, in theorie zou ik inderdaad dan in 2 jaar mijn HBO kunnen halen.
Groetjes terug! Die deed je gisteren aan mij! Hier heb je ze terug! Ik heb ze na gebruik wel eventjes schoongemaakt!quote:
Mja beiden. Ik weet wel dat ik dit werk zonder verdieping niet nog tig jaar volhoud. En met deze opleiding krijg ik een andere functie. Ook gewoon groepswerk, maar ook dingen als pedagogisch werkplan schrijven en een stukje sturing van het personeel. En daar begin ik volgende week al mee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha dat is toch wel een mooi aanbod. Wil je ook richting een ander soort werk toe of is dit meer een gratis bonus bij werk dat je al met plezier doet?
huh snap ik deze hhahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Groetjes terug! Die deed je gisteren aan mij! Hier heb je ze terug! Ik heb ze na gebruik wel eventjes schoongemaakt!
Aha, ja dan lijkt een diploma mij wel een zinvol iets. Dus dat is deeltijd en de baas betaalt alle kosten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja beiden. Ik weet wel dat ik dit werk zonder verdieping niet nog tig jaar volhoud. En met deze opleiding krijg ik een andere functie. Ook gewoon groepswerk, maar ook dingen als pedagogisch werkplan schrijven en een stukje sturing van het personeel. En daar begin ik volgende week al mee.
Wie is we? Duur etentje heb je gegeven dan Pietje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben weer meer ingeslagen bij de supermarkten tijdens de feestdagen, voor ruim 2 miljard.
Als je die hysterische taferelen ook zag. Alsof Kerstmis dit keer drie weken duurde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben weer meer ingeslagen bij de supermarkten tijdens de feestdagen, voor ruim 2 miljard.
Yep, behalve de uren voor huiswerk enzo. En dat was iets meer dan ik verwacht had. 4 maart moet mijn scriptie af. Ik moet nog beginnen. :xquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, ja dan lijkt een diploma mij wel een zinvol iets. Dus dat is deeltijd en de baas betaalt alle kosten?
Op mijn iPad, maar dat schijnt niet volwaardig te zijn.quote:
Kneus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn iPad, maar dat schijnt niet volwaardig te zijn.
Zie je!
Een sneue kneus met een triest gadget.quote:
Ik heb besloten dat het geen strak plan is om 20 boeken mee te slepen naar Nieuw-Zeeland. Nu mot ik heel hip een E-reader! Word alleen gek van alle reviews.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn iPad, maar dat schijnt niet volwaardig te zijn.
Zie je!
Oh, bij die keuze kan ik je niet helpen, maar ik vond het een uitkomst op reis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef mootie het volgende:
Ik heb besloten dat het geen strak plan is om 20 boeken mee te slepen naar Nieuw-Zeeland. Nu mot ik heel hip een E-reader! Word alleen gek van alle reviews.
Mijn vriendje wordt er vast ook heel blij van, hij wordt altijd gestoord van de complete bibliotheken die ik meesleep.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, bij die keuze kan ik je niet helpen, maar ik vond het een uitkomst op reis.
waarom ga je naar Nieuw Zeeland om 20 boeken te lezen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het geen strak plan is om 20 boeken mee te slepen naar Nieuw-Zeeland. Nu mot ik heel hip een E-reader! Word alleen gek van alle reviews.
Omdat! Ik MOET gewoon altijd veel lezen. En ik ben lichtelijk slapeloos, dus dan jas ik er wel een boek per nacht doorheen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom ga je naar Nieuw Zeeland om 20 boeken te lezen?
Een CallCenter, daar zitten verveelde eerstejaars studentenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef Noek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bozebriefcallcenter.html
Die brief!
Kusjes, jullie baas.
Ha, als ik tot de rokende werknemers zou behoren zou ik eens even kijken hoeveel baas dat mannetje nog is als er zomaar op een drukke dag helemaal geen rokers op het werk zouden verschijnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef Noek het volgende:
Die brief!
Kusjes, jullie baas.
Wat een hoop bitch fights! Maar vraag me af of het morgen hier of alleen in de VS 'aired'.quote:
Meer ingeslagen of waren de producten gewoon duurder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
briljant! ongeacht het onderwerp, wat een eindbaas!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef Noek het volgende:
Die brief!
Kusjes, jullie baas.
Zo diep denkt 't journaal toch niet naquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meer ingeslagen of waren de producten gewoon duurder?
Netjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
briljant! ongeacht het onderwerp, wat een eindbaas!
(wat nou als ik jullie zou zeggen dat ik al ruim 2 maanden gestopt ben met roken)
Jij ook al? Wat goed! Jij stoomde toch ook aardig door.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef ditisHuub het volgende:
(wat nou als ik jullie zou zeggen dat ik al ruim 2 maanden gestopt ben met roken)
Hulde!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef ditisHuub het volgende:
Hoe gaat het met het drinken? Dat is dan het eerste wat bij mij opkomtquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ja, compenseren met andere drugs werkt erg goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het drinken? Dat is dan het eerste wat bij mij opkomt
Jan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pepijn.
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die Art Antonie Kamerling was, vond het al zo vreemdquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pepijn.
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/
Precies. De oorzaak kan ook nog zijn dat veel mensen geen geld meer hebben om uit eten te gaan, daardoor meer geld uitgegeven hebben in de supermarkt maar dat er per saldo minder geld besteed is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo diep denkt 't journaal toch niet na. Geen flauw idee.
Hahaha, drinken doe ik weinig, ja wijntje bij het eten of na werk met mijn vriendin, behalve op vakanties dan raak ik hem altijd flink. Maar als je baan hebt waar je je koppie bij nodig hebt gaat dat beetje lastigquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die Art Antonie Kamerling was, vond het al zo vreemd
Ja, en heel even ging ik twijfelen of ik het wel goed had maar het is echt zo.quote:
Ik geloof jequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hahaha, drinken doe ik weinig, ja wijntje bij het eten of na werk met mijn vriendin, behalve op vakanties dan raak ik hem altijd flink. Maar als je baan hebt waar je je koppie bij nodig hebt gaat dat beetje lastigDus ik drink altijd als het kan maar drink weinig tot niet als het niet kan
Wat gaat dat snel! Maar nog steeds knap.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en heel even ging ik twijfelen of ik het wel goed had maar het is echt zo.
In scenes met 'Maxime' ga ik bijna over mn nek, maar verder wel ok.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die is lekker maar ik heb altijd het idee dat hij dat zelf ook vindt.
Ga je kijken?
Volgens mij zitten ze er sinds deze nazomer daadwerkelijk in. Hoogste tijd dus!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef ditisHuub het volgende:
@cc oh ja dat klopt maar dat huis heeft ze ook al ruim een jaar geleden gekocht?
Oh zo, nah vind ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
In de promo op tv, van een afstandje lijkt ie erop.
Ik ook!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
In scenes met 'Maxime' ga ik bijna over mn nek, maar verder wel ok.
Ja!! Verheug me erop, leuk in elkaar gezet programma
Snel gaat dat, hè? Ik ben nog steeds haske trots op ons. Mijn zus is inmiddels ook alweer maanden gestopt, dankzij Champix. En die rookte nog langer dan ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Noek het volgende:
Ja, en heel even ging ik twijfelen of ik het wel goed had maar het is echt zo.
Wat goed!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snel gaat dat, hè? Ik ben nog steeds haske trots op ons. Mijn zus is inmiddels ook alweer maanden gestopt, dankzij Champix. En die rookte nog langer dan ik.
Jij bent ook zo'n kettingroker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef Dementor het volgende:
Champix, ik begin er niet aan.
Het lijkt wel een chemo zonder recept.
Ja zo, mijn moeder was ook behoorlijk in de groei maar die is weer volledig gekrompen. Bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk gaat mijn moeder ook weer stoppen. Ze is er nu wel in geïnteresseerd nu het grotendeels (?) vergoed wordt. Die is negen maanden gestopt en toen vind ze dat ze te dik werd en dat daarom een sigaret per dag wel kon. Dat werden er drie, zes en weer volop stomen.
Ik koop gewoon wijdere kleding.
Gefeliciteerd beide.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Hulde!
In maart zijn Copycat en ik al 2 jaar gestopt. Duo hulde to the max!
Bij mij deed het geen centje pijn en bij mijn zus ook niet. Goede genen, denk ik. Of juist slechte.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:40 schreef Dementor het volgende:
Maar beter ook dat jullie niet meer aan het roken willen beginnen.
Met die champix kots je nog net niet je ingewanden eruit heb ik het idee.
Hulde aan de stoppers.
Echt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ECHT?!
Dat heb ik totaal gemist!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |