Die ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Lemjur het volgende:
Ik stem zelf voor die van KapiteinT, en dan optie 2
Gratis bakje pleur is voor Maandabonnementhouders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef RubenK het volgende:
Wou ik dus gratis koffie halen bij de kiosk met mijn maandabonnement, hield dat vrouwtje stug vol dat het niet kon, dat het alleen voor jaarabonnementen is.
Heel leuk dat de NS iets op hun site zet, maar communiceer het dan ook in godsnaam door naar de uitvoerenden
De NS communiceert dat wel (heel oldschool met een fax, dat dan wel), maar waarschijnlijk is het binnen die Kiosk niet goed gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef RubenK het volgende:
Heel leuk dat de NS iets op hun site zet, maar communiceer het dan ook in godsnaam door naar de uitvoerenden
Broodzaak koffie is smerig. Goede koffiezaken FTWquote:
Maar natuurlijk weer alleen buiten de spits...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Gratis bakje pleur is voor Maandabonnementhouders.
Oja dat kan natuurlijk ook nog. Ik zal straks even kijken of het er in staat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Crientj het volgende:
Hmm, soms komen die berichten binnen via Sjors.. waarschijnlijk zal het daar verkeerd staan oid.
Lijkt mij wel, want je hoeft geen toeslag te betalen. Het zoutkaartje is daar geen uitzondering op, lijkt mij. Maar vandaag is het niet aan te raden met Plan V.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Mag je nou met een Zoutkaartje in de ICE reizen?
Heet Sjors in Hoofddorp ook Sjors? Of Beppie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Oja dat kan natuurlijk ook nog. Ik zal straks even kijken of het er in staat.
Nee, maar m'n unitleider heet wel zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet Sjors in Hoofddorp ook Sjors? Of Beppie?
Nou niet alleen vandaag ze rijden als wekenlang met Vervangend materieel (met uitzondering van de trein van/naar Basel) en dat blijft zo "tot nader order". En dat vervangend materieel is altijd Plan V omdat NS weinig anders meer heeft dat naar Emmerich mag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, want je hoeft geen toeslag te betalen. Het zoutkaartje is daar geen uitzondering op, lijkt mij. Maar vandaag is het niet aan te raden met Plan V.
Niet alle ICE's rijden met Plan V. Je moet wel geluk hebben om de ICE te treffen, want ongeveer een kwart van alle ICE's worden door een ICE gereden op dit moment, rest met de Vees tot Emmerichquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, want je hoeft geen toeslag te betalen. Het zoutkaartje is daar geen uitzondering op, lijkt mij. Maar vandaag is het niet aan te raden met Plan V.
Prachtig, van luxe trein met bordbistro, relatief veel ruimte met een prachtige inrichting naar te krappe oude herriemakendetrein met defecte toiletten en overstap in Emmerichquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Niet alle ICE's rijden met Plan V. Je moet wel geluk hebben om de ICE te treffen, want ongeveer een kwart van alle ICE's worden door een ICE gereden op dit moment, rest met de Vees tot Emmerich
Loop toch niet zo te zeiken man. Anders rijden we gewoon helemaal niks meer over de grens, ook bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Prachtig, van luxe trein met bordbistro, relatief veel ruimte met een prachtige inrichting naar te krappe oude herriemakendetrein met defecte toiletten en overstap in Emmerich
Nou ja, de velaro is blijkbaar ook maar een kuttrein. Hoeveel defecten die ICE al niet heeft gehad. Best schokkend voor het flagship van DB.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop toch niet zo te zeiken man. Anders rijden we gewoon helemaal niks meer over de grens, ook best
Nou ja, we hadden dat gedonder met die assen in 2008 inderdaad, dat was een serieus debacle ja. En vorig jaar die airco's die massaal uitvielen. Niet best okee. Maar over het algemeen heb ik weinig problemen met Velaro's hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou ja, de velaro is blijkbaar ook maar een kuttrein. Hoeveel defecten die ICE al niet heeft gehad. Best schokkend voor het flagship van DB.
Euhm. Als je treinreservering/zitplaatsreservering hebt niet. Als het een kaartje is wat alleen geldig is in een Intercity, mag je niet met een andere treinsoort mee. Wat van kaartje heb je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef FastFox91 het volgende:
Is het geldig om met een stoptrein te rijden als je een ticket hebt voor een intercity op hetzelfde traject?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |