Lees de voorwaarden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:11 schreef citywok het volgende:
NS:
"Zoutactie voor vaste klanten"
[..]
Valt een SOV onder abonnementen?
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal welquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef citywok het volgende:
[..]
Ah ja, excuus. Moet ik weer tussen al die kutstudenten gaan zitten
.
Ik ga een beetje een bom met geld neerleggen voor iets wat ik nu gratis krijgquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal wel
Oh, die enorme OV-schuld die we opbouwen bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon zelf betalen voor je abonnement, DAN kan het allemaal wel
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef citywok het volgende:
[..]
Oh, die enorme OV-schuld die we opbouwen bedoel je?.
als het niet gratis was, dan konden ze het OV wel opdoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalen
Niet meer dan strikt noodzakelijk hoor.. Vorige week was het materieelinzet weer ā la sardien-in-blik, dus ben ik 1e klas gaan zitten. Er was toch nog een conductrice die zich er doorheen baande, en ze vond het in eerste instantie geen probleem dat mensen met 2e klas kaartjes daar zaten. Maar ik moest het met m'n SOV toch echt niet in mijn hoofd halen hoor! Ik kon me lekker op het balkon proppen, en dan had ze me nog "gematst" ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat gratis gereis van jullie wat wij betalen
Luie kutstudentquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:41 schreef citywok het volgende:
Moeite maken van zoiets zeker. Ik vul wel weer wat GtbV'tjes in.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ah, dan doen wij (Hoofddorp) in elk geval niet onder voor Driebergen-Zeist.
Ze heeft je ook gematst, je had in eerste instantie al een boete moeten krijgen omdat je 1e Klas zat. Dan koop je maar een overgangskaartje, bij vertraging krijg je daar toch de helft van terug + het standaardtarief voor een SOV.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef citywok het volgende:
[..]
Niet meer dan strikt noodzakelijk hoor.. Vorige week was het materieelinzet weer ā la sardien-in-blik, dus ben ik 1e klas gaan zitten. Er was toch nog een conductrice die zich er doorheen baande, en ze vond het in eerste instantie geen probleem dat mensen met 2e klas kaartjes daar zaten. Maar ik moest het met m'n SOV toch echt niet in mijn hoofd halen hoor! Ik kon me lekker op het balkon proppen, en dan had ze me nog "gematst" ook.
Zet dan gewoon op die SOV's dat ze untermenschen-klasse zijn. Zo kweek je toekomstige klandizie zeg.
Dat is ook zo.. Alle mensen met een 2e Klas kaartje hadden beboet moeten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:48 schreef V2 het volgende:
Toch vind ik dat wel raar, mensen met een 2e-klas kaartje mogen wel blijven zitten, en SOV-mensen worden zogenaamd gematst dat ze op 't balkon mogen gaan staan ipv dat ze een boete krijgen. Niet helemaal consequent.
Tja, doe dan alles of niets inderdaad. Maar dat had fysiek niet meer op het balkon gepastquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. Alle mensen met een 2e Klas kaartje hadden beboet moeten worden.
Dan zal het dus toch wel kloppen, die datum kwam hier al eerder voorbij. Zou het ook gewoon 10 euro borg worden net als voordeelurenkaart?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef Crientj het volgende:
Oh ja. Ik kreeg vandaag nog een opmerking van een conductrice dat vanaf 10 januari de sovtjes in het weekend reizen op saldo aankunnen.
Ofzo. Ik was niet echt aan het opletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |