Me gaat werkenquote:
De licht blauwequote:
Mooi zoquote:
Lekkerquote:
Okequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De licht blauwe![]()
[..]
Mooi zo
[..]
Lekker
Arme meneer taart hij heeft zijn dag niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Anders raakt meneer taart zijn portemonnee kwijt en rijdt hij daarna de auto even tegen een stoepje
Nou, hij bleef verbazingwekkend vrolijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gaat lekker daar zeker?
Valt het mee, iedereen nog heel neem ik aan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij bleef verbazingwekkend vrolijk![]()
Iedereen nog heel ja, en de wegenwacht is onderweg
hoe hoog was dat stoepje danquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hij bleef verbazingwekkend vrolijk![]()
Iedereen nog heel ja, en de wegenwacht is onderweg
Nja, de band is kapot, kweet ook niet, maar rijden kan hij niet meer en blijkbaar gaat de reserveband ook niet genoeg helpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
mooi
En rijdt ie niet meer dan?Een stoepje klonk niet als wegenwacht
Oh oepsquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, de band is kapot, kweet ook niet, maar rijden kan hij niet meer en blijkbaar gaat de reserveband ook niet genoeg helpen
Hij kan gwn geen band vervangenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, de band is kapot, kweet ook niet, maar rijden kan hij niet meer en blijkbaar gaat de reserveband ook niet genoeg helpen
Nee, ik gok dat de reserveband te zacht is, want als je die niet oppompt gebeurd datquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij kan gwn geen band vervangen
Maar leuk is het inderdaad niet.
Ooow, maar dat is lang niet zo eng als bellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gebeld, nu ben ik trots.![]()
Maar nu moet ik ze mailen.
Je moet iets beter mpgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, maar dat is lang niet zo eng als bellen.
Toch?
OMG, wat een pechdagquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Anders raakt meneer taart zijn portemonnee kwijt en rijdt hij daarna de auto even tegen een stoepje
Ik MPG niet meerquote:
Waarom reageer je dan zo laat terwijl ze ook al geantwoord had dat de mail al weg isquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik MPG niet meer. Stelletje spamkonijnen hier
.
Omdat ik het tpoic bij die post opendequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo laat terwijl ze ook al geantwoord had dat de mail al weg is
wat gaan we doen dan?quote:
Jaaaaquote:
Help mijn maar met spruitjes schoonmakenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa.
Daar ben ik aan toe. Wat gaan we doen?
Sproitjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Help mijn maar met spruitjes schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |