abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:08:37 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90869700
Ik heb nog geen topic hierover kunnen vinden dus bij deze.

Wie heeft ervaring met wimperverlengende serums? Dit middel werd ontdekt toen men het als oogdruppels voorschreef om glaucoom te behandelen (teveel druk op je ogen). Het zorgt ervoor dat de wimpers langer doorgroeien en dat ze dikker worden. Nu is hebben een paar slimme bedrijven bedacht om dit als soort van mascaravorm op de markt te brengen. In Nederland schijnt het nog niet verkrijgbaar te zijn maar ik ga me hier toch eens aan wagen, ten slotte waren mijn feestdagen helemaal niet leuk en ik wil mezelf opvrolijken.

De belofte: binnen 3-4 maanden aanzienlijk langere, vollere en donkerder wimpers. En de reviews zijn enorm veelbelovend.
De nadelen: je ogen kunnen er permanent donkerder van worden (van blauw naar donkerbruin zelfs). Je moet het blijven gebruiken voor een blijvend effect (je wimpers vallen ook uit ten slotte). Blijkbaar heeft het nogal invloed op je pigment, want daarnaast worden je wimpers ook donkerder. Dit kan ook gebeuren met je wenkbrauwen. Er is een geval bekend van een vrouw die paarse oogleden kreeg. Daarna gebeurde dit ook onder haar ogen. Je mag dit product alleen op je bovenste wimpers gebruiken want je zou ook haargroei kunnen krijgen op onlogische plekken (wangen, onder je ogen).

Die paarse oogleden lijken me kut. Maar donkerder ogen maakt mij niet uit (nu bruin maar niet al te donker) en ik teken mijn wenkbrauwen toch altijd al in omdat ze te licht zijn :') . Maar dit product is wel veilig voor je ogen zelf.

Enkele bekende merken:
Latisse (vrij prijzig)
Revitalash (al wat goedkoper, rond 70 euro)

Wie kent het al?
Resistance is futile.
pi_90869790
Lekker... :')
pi_90869820
het is idd een geneesmiddel met een aantal bijwerkingen: ik zou het dus niet gebruiken als je geen glaucoom hebt ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:17:48 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_90869892
Allereerst.. Bij dezeN :*

Verder.. Paarse oogleden? Zo kan je besparen op oogschaduw toch? :Y)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:24:26 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90870021
Waarom waren je feestdagen helemaal niet leuk?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:28:21 #6
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_90870121
Klinkt als een geweldig product :')
Frysk bloed tsjoch op!
pi_90870142
Nou, dat klinkt geweldig, verkleurende ogen, paarse oogleden. Ik zeg doen! ^O^
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:29:49 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90870161
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef Leipo666 het volgende:
het is idd een geneesmiddel met een aantal bijwerkingen: ik zou het dus niet gebruiken als je geen glaucoom hebt ;)
Heb ik wel, net als mijn moeder trouwens, maar die heeft pas onlangs diagnose gehad en die moest gelijk onder het mes.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Allereerst.. Bij dezeN :*

Verder.. Paarse oogleden? Zo kan je besparen op oogschaduw toch? :Y)
Ja, maar tevens hoef je geen masker meer op met halloween als het zich naar onderen uitbreidt.

quote:
5s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Waarom waren je feestdagen helemaal niet leuk?
Mede door de sneeuw besloten om niet naar familie te gaan (3u rijden). En ik dacht tevens dat ik één van mijn beste vrienden zo'n beetje kwijt was maar dat bleek een misverstand.
Resistance is futile.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:32:54 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90870235
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef mootie het volgende:
Nou, dat klinkt geweldig, verkleurende ogen, paarse oogleden. Ik zeg doen! ^O^
Zoals gezegd, (licht)paarse oogleden zie ik niet zo zitten hoewel het me niet zou storen aan de bovenkant. Van die verkleuring is maar 1 geval bekend. Donkerder ogen wilde ik altijd al. Voor mij een in te calculeren risico dus.

Ik zal voor en na foto's posten. Krijg het volgende week binnen. Ik heb gekozen voor Revitalash (l'oreal trouwens), 100 euro voor 6 maanden. Voor 200 euro per jaar mooie lange wimpers klinkt dan weer niet zo slecht. Maar als ik mooie blauwe of groene ogen had, dan zou ik er ook niet aan beginnen.
Resistance is futile.
pi_90872583
Ik weet het niet hoor, die producten zijn allemaal redelijk nieuw dus ik zou er nog even mee wachten.
Misschien is het langer termijn effect wel dat al je wimpers uitvallen.
Daarbij zijn er genoeg mascara's die super werken, dus waarom zou je het risico nemen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_90874176
hahaha waarom zou je dat risico nemen op al die bijwerkingen alleen maar om iets langere wimpers te krijgen?
Gebruik gewoon een goeie mascara en klaar.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:35:04 #12
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_90874274
- niet aardig van me -
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:22:53 #13
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_90880630
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij heeft de versie van L'Oreal niet hetzelfde "lashboosting" effect als Latisse (andere merken zijn Lilash, Rapidlash, Careprost). Latisse is overigens alleen op doktersrecept verkrijgbaar in Amerika. De bedoeling hiervan is dat een dokter even in je medisch dossier kijkt of dit middel wel geschikt voor je is.

Kijk ook hier eens.
Vervolgens kun je op MUA ook kijken naar gebruikerservaring van Latisse (196 reviews, average rating: 4.5, 91% would buy this product again), maar ik zou dan vooral kijken (zoeken!) naar de negatieve ervaringen.

Een klein beetje vaseline smeren op je wimpers/wenkbrauwen voor het slapen gaan schijnt er ook voor te zorgen dat die haartjes dikker/langer/voller worden.

Als L'Oreal het niet voor je doet zijn er nog meer opties: Mavala Double-Lash of Talika Lipocils
Nothing else matters †
pi_90880730
catrice heeft sinds kort ook zoiets, is gewoon te koop bij de kruidvat voor een paar euro

http://www.pinkypolish.nl(...)us-mascara-en-serum/
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90880965
Wat ik me dan afvraag, werkt het dan ook bij kaalheid? Kunnen mannen dat zo op hun boze bolletje smeren en krijgen ze dan een afro?
Go hard or go home
pi_90881014
quote:
3s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Noek het volgende:
Wat ik me dan afvraag, werkt het dan ook bij kaalheid? Kunnen mannen dat zo op hun boze bolletje smeren en krijgen ze dan een afro?
neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90881153
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:

[..]

neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike. :o
Go hard or go home
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:48:40 #18
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_90881798
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike. :o
Ze zijn dat wel aan het onderzoeken. Bimatoprost schijnt niet alleen de haartjes langer door te laten groeien, maar inderdaad ook haargroei te stimuleren. Misschien heeft het ermee te maken dat gezichtshaar niet hetzelfde is als hoofdhaar.
Nothing else matters †
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:46:45 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90890671
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet het niet hoor, die producten zijn allemaal redelijk nieuw dus ik zou er nog even mee wachten.
Misschien is het langer termijn effect wel dat al je wimpers uitvallen.
Daarbij zijn er genoeg mascara's die super werken, dus waarom zou je het risico nemen?
Er zijn in het buitenland al veel mensen die het gebruiken natuurlijk. We'll see. Bij de glaucoompatiënten was geen sprake van blijvende wimperuitval, voor zover mij bekend.
Resistance is futile.
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:49:55 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90890856
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:

[..]

neh.
Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.

Nou ja, ik verwacht mijn pakketje dinsdag dus ik zal dan eens een voor foto plaatsen.
Resistance is futile.
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:04:55 #21
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_90891743
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.

Nou ja, ik verwacht mijn pakketje dinsdag dus ik zal dan eens een voor foto plaatsen.
Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.

Zit in dat spul van jou ook dat stofje? Ik dacht eerst dat je die lash booster bedoelde. Ik wist niet dat l'Oreal ook dat duurdere had.
Nothing else matters †
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:09:36 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90895658
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.

Zit in dat spul van jou ook dat stofje? Ik dacht eerst dat je die lash booster bedoelde. Ik wist niet dat l'Oreal ook dat duurdere had.
Revitalash
quote:
Ingrediënten:

Water/Aqua/Eau, Octapeptide-2, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Biotinoyl Tripeptide-1, Calendula Officianalis Flower Extract, Isopropyl Cloprostenate, Swertia Japonica Extract, Chlorphenesin, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Biotin, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Pentylene Glycol, Glycerin, Disodium Phosphate, Oleanic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, Apiqenin, Sodium Chloride, Phosphoric Acid, Cellulose Gum, PPG-26-Buteth-26
vs Latisse

quote:
Contains: Active: bimatoprost 0.3 mg/mL; Preservative: benzalkonium chloride 0.05 mg/mL; Inactives: sodium chloride; sodium phosphate, dibasic; citric acid; and purified water. Sodium hydroxide and/or hydrochloric acid may be added to adjust pH. The pH during its shelf life ranges from 6.8 - 7.8.
Resistance is futile.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 14:23:59 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91365881
Het is binnen, begin er vanavond mee. Zal wat foto's posten later.
Resistance is futile.
pi_91369869
Ben benieuwd. Wil zoiets ook hebben, maar een beetje bang voor de bijwerkingen.
pi_91370105
Interessant! Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')