Heb ik wel, net als mijn moeder trouwens, maar die heeft pas onlangs diagnose gehad en die moest gelijk onder het mes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef Leipo666 het volgende:
het is idd een geneesmiddel met een aantal bijwerkingen: ik zou het dus niet gebruiken als je geen glaucoom hebt
Ja, maar tevens hoef je geen masker meer op met halloween als het zich naar onderen uitbreidt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Allereerst.. Bij dezeN
Verder.. Paarse oogleden? Zo kan je besparen op oogschaduw toch?
Mede door de sneeuw besloten om niet naar familie te gaan (3u rijden). En ik dacht tevens dat ik één van mijn beste vrienden zo'n beetje kwijt was maar dat bleek een misverstand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Waarom waren je feestdagen helemaal niet leuk?
Zoals gezegd, (licht)paarse oogleden zie ik niet zo zitten hoewel het me niet zou storen aan de bovenkant. Van die verkleuring is maar 1 geval bekend. Donkerder ogen wilde ik altijd al. Voor mij een in te calculeren risico dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef mootie het volgende:
Nou, dat klinkt geweldig, verkleurende ogen, paarse oogleden. Ik zeg doen!
neh.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:29 schreef Noek het volgende:
Wat ik me dan afvraag, werkt het dan ook bij kaalheid? Kunnen mannen dat zo op hun boze bolletje smeren en krijgen ze dan een afro?
Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
Ze zijn dat wel aan het onderzoeken. Bimatoprost schijnt niet alleen de haartjes langer door te laten groeien, maar inderdaad ook haargroei te stimuleren. Misschien heeft het ermee te maken dat gezichtshaar niet hetzelfde is als hoofdhaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als je haargroei op de wangen en wallen (wtf!) kunt krijgen, dan kan dat toch ook op je hoofd. Weet Gerard dit al?? Ik vind het amaaazing, Mike.
Er zijn in het buitenland al veel mensen die het gebruiken natuurlijk. We'll see. Bij de glaucoompatiënten was geen sprake van blijvende wimperuitval, voor zover mij bekend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik weet het niet hoor, die producten zijn allemaal redelijk nieuw dus ik zou er nog even mee wachten.
Misschien is het langer termijn effect wel dat al je wimpers uitvallen.
Daarbij zijn er genoeg mascara's die super werken, dus waarom zou je het risico nemen?
Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neh.
eigenlijk doet het serum niet meer dan ervoor zorgen dat je wimpers minder snel uitvallen, dus de boel oogt voller en langer.
Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik las echter ook een verhaal van een meisje die beweerde dat er boven haar wimpers een extra 'rijtje haar' was ontstaan.
Nou ja, ik verwacht mijn pakketje dinsdag dus ik zal dan eens een voor foto plaatsen.
Revitalashquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:04 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd hoor! Het is trouwens inderdaad helemaal niet nieuw. Als geneesmiddel wordt het natuurlijk al veel langer gebruikt en als Latisse ook al enige jaren. Voordat een medicijn op de markt komt moet het eerst worden goedgekeurd (en bewaakt?) door FDA. Niet dat dat nou alles zegt, maar het is wel grondig getest bij de ontwikkeling er van.
Zit in dat spul van jou ook dat stofje? Ik dacht eerst dat je die lash booster bedoelde. Ik wist niet dat l'Oreal ook dat duurdere had.
vs Latissequote:Ingrediënten:
Water/Aqua/Eau, Octapeptide-2, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Biotinoyl Tripeptide-1, Calendula Officianalis Flower Extract, Isopropyl Cloprostenate, Swertia Japonica Extract, Chlorphenesin, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Biotin, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Pentylene Glycol, Glycerin, Disodium Phosphate, Oleanic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, Apiqenin, Sodium Chloride, Phosphoric Acid, Cellulose Gum, PPG-26-Buteth-26
quote:Contains: Active: bimatoprost 0.3 mg/mL; Preservative: benzalkonium chloride 0.05 mg/mL; Inactives: sodium chloride; sodium phosphate, dibasic; citric acid; and purified water. Sodium hydroxide and/or hydrochloric acid may be added to adjust pH. The pH during its shelf life ranges from 6.8 - 7.8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |