Van of voor? Maakt nogal verschil me dunktquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Goed, wat ik zeggen wilde.
Wat vinden jullie? Zal ik een standbeeld kleien van B.? Hij heeft gisteren spontaan de Lush voor me geplunderd in zijn lunchpauze. <3
quote:
datquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Van of voor? Maakt nogal verschil me dunkt
Nee, dat hoeft het ook niet... het is alleen even kijken hoe het dan gaat als Twan over tig jaar naar voortgezet onderwijs/studeren gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:38 schreef Ticootje het volgende:
Diaan, ik zou toch voorzichtig alimentatie voorstellen, het hoeft toch geen wereld bedrag te zijn? Maar gewoon een bijdrage per maand wat je nu echt kwijt bent.
Hij had het er alleen over dat ik dan de hele kinderbijslag zou krijgen en dat we de grote kosten (blijven) delen. Over alimentatie hebben we het niet gehad. Ik denk dat we binnenkort nog maar eens gesprek moeten hebben over het financiële gedeelte.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Saffier het volgende:
Misschien heeft je ex hier zelf al over nagedacht Diaan, hij stelde dit ook voor natuurlijk.
Nee in de loop van de komende 2 maanden denk ik... zodra het praktische is geregeld, kan wat mij betreft Twan hier blijven wonen. Het financiële gedeelte komt wel dan denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Kan er niet iemand uit de buurt van zo'n winkel wat lush deze kant op sturen
Het officieel vastleggen van die afspraken is wel nuttig. Hebben jullie al een idee per wanneer hij dan helemaal bij jullie zou zijn? Niet alles hoeft perfect geregeld te zijn, neem ik aan?
Nee maar ik ben zo iemand die de discussie aangaat, maar heb besloten het niet meer te doen. Bij haar is alles biologisch, natuurlijk, verantwoord, macrobiotisch weet ik ut. Ze breit nog net niet haar eigen sokkenquote:
Goed excuus om naar mijn zus te gaan dit jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Sorry Vlindur... Den HaagDa's dan weer het voordeel van die onmogelijke werkplekken van B.
Oh vreselijk. Hoelang moet je nog?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee maar ik ben zo iemand die de discussie aangaat, maar heb besloten het niet meer te doen. Bij haar is alles biologisch, natuurlijk, verantwoord, macrobiotisch weet ik ut. Ze breit nog net niet haar eigen sokken
Ook als ik niet zwanger ben. Als ik in de winkelstraat langs een Lush loop moet ik mijn neus dichtdrukken om kokhalsneigingen te onderdrukken! De meeste spullen voor in bad vind ik ook te sterk ruiken, maar er zijn wel uitzonderingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Sorbootje het volgende:
Alleen nu Claudia, of ook als je niet zwanger bent?
Dat wilde ik nog zeggen, maar dat had ze denk ik niet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef k_i_m het volgende:
Liever dat chinese kindertjes iets bijverdienen door iets voor de Action te maken, dan dat ze de prostitutie inmoeten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef k_i_m het volgende:
Liever dat chinese kindertjes iets bijverdienen door iets voor de Action te maken, dan dat ze de prostitutie inmoeten.
de trein van Duploquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, wat irritant zeg!! Ik zou daar ook kriebelig van worden...
Wat gaan jullie Seb geven voor zn verjaardag? Ik ben aan het denken wat we Lennon moeten geven, maar ik heb (nog) geen idee..
Ow dat is misschien wel leuk inderdaad. Ik ga eens rondneuzen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
de trein van DuploMaar ik denk eigenlijk dat het nog vooral papa is die daar erg blij mee is
![]()
Ik vond eigenlijk dat Seb daar nog wat klein voor is, maar zijn vader wilde het perse, hij was ook in de aanbieding trouwens.
Maand of drie? Nou ja het is best te doen verder. En best goed voor mij om me eens aan te passen. Misschien leer ik er nog wat vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh vreselijk. Hoelang moet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |