tie zijn wel echt tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef RianaLuna het volgende:
*meld zich*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe lang ben je daar nou mee bezig?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef RianaLuna het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben bezig met deze, maar dat duurt zolang.. Dat ik steeds ' vergeet ' er aan te werken
ja daar nodigt het topic ook wel tot uit, met zo'n OPquote:
hoeveel tijd gaat daar wel niet in zitten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef RianaLuna het volgende:
*meld zich*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze bij elkaar opgeteld ander halve maand, maar dat kwam meer omdat ik moest leren hoe ik in perspectief moest tekenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe lang ben je daar nou mee bezig?
Tof,...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef RianaLuna het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben bezig met deze, maar dat duurt zolang.. Dat ik steeds ' vergeet ' er aan te werken
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja daar nodigt het topic ook wel tot uit, met zo'n OP
[..]
hoeveel tijd gaat daar wel niet in zitten?![]()
in dat kasteel bijvoorbeeld?
mag ik de OP aanpassen met jou voorbeelden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Met deze bij elkaar opgeteld ander halve maand, maar dat kwam meer omdat ik moest leren hoe ik in perspectief moest tekenen
[edit] hoeveel tijd gaat daar wel niet in zitten?
in dat kasteel bijvoorbeeld?
2 dagen
Gaaf!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor die ene wedstrijd op FOK! een paar weken terug:
[ afbeelding ]
jij hebt zeker veel in gamemaker gewerkt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef RianaLuna het volgende:
*meld zich*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Ik werk qua programmeren liever in flash.. Snap de ballen niet van Game Makerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
jij hebt zeker veel in gamemaker gewerkt?
ik vind hem erg goed gelukt voor paintquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Zoheetik het volgende:
Ik vond iets terug. 3,5 jaar geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Volgens mij is 'ie niet helemaal af (zoals zo vaak als ik iets maak)...
Hoelang ben je daar mee bezig geweest?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Zoheetik het volgende:
Ik vond iets terug. 3,5 jaar geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Volgens mij is 'ie niet helemaal af (zoals zo vaak als ik iets maak)...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke paint van een fan van Honkeytonk
wordt die stijl niet ook wel pixelart genoemd? Vind het zelf een rotterm, een klasgenoot van mij maakte foeilelijke 'pixelart' maar die dingen van jou zijn briljantquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:38 schreef RianaLuna het volgende:
Je begint met het opzetten van lijntjes, dan kleur je die in met een basiskleur en dan ga je verder met een kleur die als schaduw moet, en daarna licht. Ik maak straks wel een tutorial
omg ik hááát datquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:11 schreef RianaLuna het volgende:
Ja, zo wordt het idd genoemd.
Ik was bezig met mijn huisjes, ik had eerst de lijnen in flash gemaakt en het was de bedoeling dat ik het ging tekenen in photoshop, maar dat lukte niet helemaal zoals ik het wou..
Dus ik had de lijnen opgeslagen, als bmp, maar heb je nog die klote witte randen als je het op vult. dus moet ik nu als nog elke lijn zelf trekken
[ afbeelding ]
Dat is ook echt zo'n typische vage droom, die bovenste. Leuk gemaakt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Remqo het volgende:
Mooi topic, en respect voor al de pixel-art die ik hier zie, dat jullie daar geduld voor hebben.
Af en toe leef ik me ook wel eens uit op paint, soms een klacht voorop klaagbaak, soms iets voor vrienden, m'n vriendin of soms voor mezelf, maar heb er altijd plezier in om te painten.
Laatst had ik een bizarre droom en ik kon het niet laten om het op paint te zetten.
[ afbeelding ]
En deze heb ik gemaakt voor een paint-contest op Flora en Fauna.
[ afbeelding ]
Die vind ik echt tof!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Remqo het volgende:
Mooi topic, en respect voor al de pixel-art die ik hier zie, dat jullie daar geduld voor hebben.
Af en toe leef ik me ook wel eens uit op paint, soms een klacht voorop klaagbaak, soms iets voor vrienden, m'n vriendin of soms voor mezelf, maar heb er altijd plezier in om te painten.
Laatst had ik een bizarre droom en ik kon het niet laten om het op paint te zetten.
[ afbeelding ]
En deze heb ik gemaakt voor een paint-contest op Flora en Fauna.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |