Dat ja.... heel herkenbaar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef mefke79 het volgende:
twinkly ja! En bij de 4 luiers nemen ze dan te weinig op. Driekus slaapt meestal op z'n knieën dus dan redt ie een nacht maar net en als ie nat is, is het z'n buik. Dan zakt door het gewicht die luier wat te ver naar onder.
Ik begin zelf wat minder gevoelig te worden voor dramatisch gedoe op zulke overgangsmomenten. Dat wil zeggen, ik merk bij Ivan dat er niet een Groot Lijden aan ten grondslag ligt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef miss_sly het volgende:
He oeke, wat naar. Maar die tweestrijd herken ik wel een beetje van Senna, hoor. Toen ik vanmorgen zei dat we naar het kdv gingen vandaag, zei ze "Nee, nee". Toen we er aankwamen, wees ze naar de deur en moest ze lachen. In eerste instantie was ze niet blij binnen te zijn en in tweede instantie had ze dus niet eens oog voor mijn vertrek. Ik kan me wel voorstellen dat het je geen fijn gevoel geeft
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, die Niels!Het is een verwarrende wereld.
Ivan heeft de dierengeluiden nog niet zo onder de knie. Hij heeft een washandje met een koe erop en als dat in de badkamer hangt dan wijst hij ernaar en zegt hij "boe". Tot zover de dierengeluiden.
Fijn!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef Estrys het volgende:
Seb is ook een buikslaper, al heel lang, volgens mij was hij een half jaar ofzo
Het gaat goed met Seb. Hij was nog wel wat boos vanmorgen nadat ik weg was. Heeft nog even op de bank zitten mokken maar al snel kwam een van zijn vriendjes naar hem toen en zei 'stop huilen seppie'en toen is hij toch maar gewoon met zijn vriendjes gaan spelen. Hij heeft twee vriendjes en die waren er allebei. Het is een stel boefjes die drie samen
Allemaal dezelfde leeftijd ongeveer, geloof een maand verschil. Dus ze zullen de komende jaren nog wel samen zijn, samen in de klas
dat doe ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Amélie doet helemaal niets met dierengeluiden nog.
Ze trekt wel haar neusje op als ik een varken na doe maar het knorren zelf is nog te lastigen ze trekt ook haar neusje op bij een konijntje. Ik zeg vaak wat doet een konijntje? En dan snuffel ik in dr nekje haha, vindt ze leuk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |