abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90871248
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef mefke79 het volgende:
twinkly ja! En bij de 4 luiers nemen ze dan te weinig op. Driekus slaapt meestal op z'n knieën dus dan redt ie een nacht maar net en als ie nat is, is het z'n buik. Dan zakt door het gewicht die luier wat te ver naar onder.
Dat ja.... heel herkenbaar!
pi_90871374
Gefeliciteerd met Fee en Annicka! Waarschijnlijk waren jullie dit topic al een tijdje ontgroeid?

Twinkly, wij gebruiken pampers en werkelijk alle maten lekken door 's nachts. We hebben nu 4, 4+ en zelfs 5 geprobeerd. Ik weet het even ook niet meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90871508
Gefeliciteerd Fee en Annicka! *O*

Kobus lekte laatst ineens ook door, maar hij dronk gewoon ineens heel veel, waardoor hij dikke plasluiers heeft. Toch hebben we nog steeds 4+ van de kruidvat, die bevalt toch het best.
Iets minder appeldiksap en gewoon weer water ga ik geven. >:O

Ko was weer in en in verdrietig op het kdv vanochtend.
Het blijft me toch een beetje dwars zitten. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90871514
Gesprekje tussen Isabeau en mij vanmorgen op weg naar het KDV. Ik duwde de buggy de brug over vlakbij een wak in het ijs waar heel veel eenden zitten.

"Kijk Isabeau! Eendjes!"
"Eend! Toetoet!"
"Toetoet? Sinds wanneer zeggen eendjes toetoet?"
"Toetoeeeeet"
"Neejoh, eendjes zeggen kwak kwak"
"Kgwak kgwak!"

Stilte

30 seconden later en al bijna bij het kdv: "Toetoet!"

:D
pi_90871562
Duurt dat verdriet lang Oeke? of is hij het volgens de leidsters snel vergeten?
pi_90871686
Ik ga straks eens bellen. Ik weet het niet precies. Ze zeggen dat hij gedurende de dag wel verdrietjes heeft maar ook lekker speelt.
Hij vind het leuk er te komen maar ook weer niet. Op de fiets bij het zien van het kdv riep hij jay! Maar de deur naar het lokaal mocht niet open. :?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90871783
Wat vervelend, oeke. Ik kan me voorstellen dat je daar twijfels door krijgt. Het stomme is dat ik geneigd ben te zeggen 'kijk het even aan' of 'het wordt vanzelf vast beter', maar je moet er toch gewoon zelf een weg in vinden. Omdat de noodzaak niet zo groot is voor jullie is het natuurlijk nog lastiger om te bepalen waar je grens ligt.

Isabeau heeft groot gelijk: een eend doet toch ook toetoet. :Y)
pi_90871828
Ja of haar oren deden toetoet. Man wat kunnen die beesten lawaai maken

Oeke, hoe vaak is hij er nu geweest?
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 10:27:49 #34
5428 crew  miss_sly
pi_90871829
He oeke, wat naar. Maar die tweestrijd herken ik wel een beetje van Senna, hoor. Toen ik vanmorgen zei dat we naar het kdv gingen vandaag, zei ze "Nee, nee". Toen we er aankwamen, wees ze naar de deur en moest ze lachen. In eerste instantie was ze niet blij binnen te zijn en in tweede instantie had ze dus niet eens oog voor mijn vertrek. Ik kan me wel voorstellen dat het je geen fijn gevoel geeft :*

haha Sorbootje, zulke gesprekjes hebben wij ongeveer met Senna. Ze hebben een iets andere wending. Dan roept ze bijvoorbeeld heel blij "maan" en wijst naar boven.
Dan vraag ik "maan? zie jij een maan dan"
"ja"
stilte
brede lach
"neeee!"

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90871862
Ik denk trouwens dat het doorlekken hier komt door een combinatie tussen buikslapen en meer drinken. Ivan is al een tijdje met grote regelmaat verkouden en hoesterig en op die dagen drinkt hij ook ontzettend veel water. Ik merk wel dat het doorlekken minder erg is en minder vaak voorkomt met maat 5.
pi_90871908
Haha da's ook een mooi gesprek. De maan wordt hier ook zeer interessant gevonden. Ik heb het boekje "Ik zou wel een kindje lusten" en het enige wat Isabeau boeiend vindt aan dat boekje is de maan. Die moet op iedere bladzijde aangewezen worden en vooral ook benoemd.

De paardenobsessie is nu trouwens veranderd in een varkensobsessie. :')
pi_90872053
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef miss_sly het volgende:
He oeke, wat naar. Maar die tweestrijd herken ik wel een beetje van Senna, hoor. Toen ik vanmorgen zei dat we naar het kdv gingen vandaag, zei ze "Nee, nee". Toen we er aankwamen, wees ze naar de deur en moest ze lachen. In eerste instantie was ze niet blij binnen te zijn en in tweede instantie had ze dus niet eens oog voor mijn vertrek. Ik kan me wel voorstellen dat het je geen fijn gevoel geeft :*
Ik begin zelf wat minder gevoelig te worden voor dramatisch gedoe op zulke overgangsmomenten. Dat wil zeggen, ik merk bij Ivan dat er niet een Groot Lijden aan ten grondslag ligt. :+ Hij heeft een tijd gehad dat hij ging huilen als we hem bij zijn opa en oma afzetten, maar momenteel vindt hij het juist flink waardeloos om naar huis te gaan. Dat verdriet is in de auto alweer voorbij. En zijn jas aantrekken is vrijwel altijd een drama. Vanochtend begon hij weer heel sipjes te doen, maar toen hij aangekleed was en ik hem uit ging zwaaien was hij weer helemaal in goede doen.

Nou ja, de overgangsmomenten zijn dus sowieso vrij grillig bij Ivan. Ik zou er vooral problemen mee hebben als hij zich overdag verdrietig voelde bij opa en oma, maar daar is geen sprake van. Ik hoor dan ook vrijwel dagelijks hoe ontzettend leuk ze hem vinden en hij is ook duidelijk erg dol op opa en oma. O+
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 10:34:41 #38
5428 crew  miss_sly
pi_90872081
Als we in het donker met de auto thuiskomen (ook al om half 5 ofzo dus :') ) dan moeten we altijd de maan en sterren zoeken in de lucht. Valt lang niet altijd mee met de bewolking hier enzo. Dus dat weet ze ook al: de maan kun je niet zien, die zit achter de wolken O+
pi_90872208
Wat naar Oeke ;( Hopelijk valt het mee en is hij nu weer blij aan het spelen :*

Haha, Isabeau gaat later niet paardrijden maar zwientie tikken :+

Ik wist helemaal niet dat Ivan ook een buikslapertje is nu :) Grappig dat veel kinderen een voorkeur voor buikslapen hebben.

Wij gaan vrijdag bij het KDV gebaseerd op o.a. de Gordon methode bezichtigen, ben benieuwd :)

Niels vindt het liedje "wij kikkertjes" erg leuk en hij weet nu ook wat een kikker zegt "kak kak!". Maar het is wel erg verwarrend dat een eendje ook "kwak" zegt en dat een gans "gak" zegt. Dan zegt hij maar "tat?" ofzo :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90872275
Haha, die Niels! :D Het is een verwarrende wereld.

Ivan heeft de dierengeluiden nog niet zo onder de knie. Hij heeft een washandje met een koe erop en als dat in de badkamer hangt dan wijst hij ernaar en zegt hij "boe". Tot zover de dierengeluiden.
pi_90872312
Oeks :* niet fijn zoiets, het blijft malen dan, gewoon even bellen anders als je dat wilt.

Die gesprekjes :D

Hier ook 4+ luiers van kruidvat, echt nodig in verband met het groooooote plassen. En dan verschonen we nog halverwege de nacht ook :') als ze een voeding krijgt. De luier zit echt he-le-maal vol dan. Alles wat ze te weinig doet aan poepen maakt ze goed met plassen zeg maar :+
De luiers van AH voldoen ook, maar met pampers en Etos luiers hebben we na een uur of 2/3 al lekluiers -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90872320
Oh, ik zie nog wat edits. :+ Ivan slaapt alweer een hele tijd op zijn buik. Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer hij ermee begonnen is. Hij was in ieder geval al een grote baby.

Ik ben heel benieuwd wat je van het kinderdagverblijf vindt!
pi_90872337
Seb is ook een buikslaper, al heel lang, volgens mij was hij een half jaar ofzo

Het gaat goed met Seb. Hij was nog wel wat boos vanmorgen nadat ik weg was. Heeft nog even op de bank zitten mokken maar al snel kwam een van zijn vriendjes naar hem toen en zei 'stop huilen seppie' O+ en toen is hij toch maar gewoon met zijn vriendjes gaan spelen. Hij heeft twee vriendjes en die waren er allebei. Het is een stel boefjes die drie samen :D Allemaal dezelfde leeftijd ongeveer, geloof een maand verschil. Dus ze zullen de komende jaren nog wel samen zijn, samen in de klas O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90872363
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, die Niels! :D Het is een verwarrende wereld.

Ivan heeft de dierengeluiden nog niet zo onder de knie. Hij heeft een washandje met een koe erop en als dat in de badkamer hangt dan wijst hij ernaar en zegt hij "boe". Tot zover de dierengeluiden.

Amélie doet helemaal niets met dierengeluiden nog.
Ze trekt wel haar neusje op als ik een varken na doe maar het knorren zelf is nog te lastig :D en ze trekt ook haar neusje op bij een konijntje. Ik zeg vaak wat doet een konijntje? En dan snuffel ik in dr nekje haha, vindt ze leuk :Y) :@
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90872377
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef Estrys het volgende:
Seb is ook een buikslaper, al heel lang, volgens mij was hij een half jaar ofzo

Het gaat goed met Seb. Hij was nog wel wat boos vanmorgen nadat ik weg was. Heeft nog even op de bank zitten mokken maar al snel kwam een van zijn vriendjes naar hem toen en zei 'stop huilen seppie' O+ en toen is hij toch maar gewoon met zijn vriendjes gaan spelen. Hij heeft twee vriendjes en die waren er allebei. Het is een stel boefjes die drie samen :D Allemaal dezelfde leeftijd ongeveer, geloof een maand verschil. Dus ze zullen de komende jaren nog wel samen zijn, samen in de klas O+
Fijn!! O+
en wat leuk, die vriendjes <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90872381
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Amélie doet helemaal niets met dierengeluiden nog.
Ze trekt wel haar neusje op als ik een varken na doe maar het knorren zelf is nog te lastig :D en ze trekt ook haar neusje op bij een konijntje. Ik zeg vaak wat doet een konijntje? En dan snuffel ik in dr nekje haha, vindt ze leuk :Y) :@
dat doe ik ook :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90872390
'Stop huilen, Seppie.' Dat is echt té schattig. O+ Als ik zoiets zou horen zou ik denk ik spontaan in huilen uitbarsten. (Van ontroering, he?)
pi_90872415
Twinkly :'( Ik kom uit een Drents dorp waar Zwientie tik'n een traditie is. Vre-se-lijk.

Met de dierengeluiden loopt het bij Isabeau ook nog niet zó fantastisch hoor. Boe was één van haar eerste woordjes, maar heeft ze al maanden niet gezegd. Ze zegt woefwoef, mauw, hihihi (paard) en ze kan een soort van knorren (van die keelgeluiden waarbij je elk moment een groene rochel verwacht)
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:45:10 #49
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90872438
Ook hier is het mij ontschoten dat er 2 grote meiden jarig zijn
Fee en annika van harte met jullie verjaardag *O* *O*

:* voor de mama's waarvan de kindjes wel eens moeten huilen op het kdv
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 10:45:47 #50
5428 crew  miss_sly
pi_90872457
Fijn Estrys!

Senna is redelijk goed met dierengeluidjes, maar nog leuker: ze kan de lachjes van Ernie en Bert. Nou ja, ze lijken nergens op, maar op de pampers die we hebben staan Sesamstraat figuurtjes. Als er een met Ernie is, roept ze blij "Ernie!".
Dan vraagt schaap "hoe lacht Ernie" en dan grinnikt ze een keer.
Dan vraagt ie "Wie is het vriendje van Ernie"
"Bert!"
"En hoe lacht Bert"
En dan komt er een identiek gegrinnik van de eerste keer uit :D

Dat is momenteel de running gag met die twee tijdens het verschonen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')