SpankMeisterquote:
Naissssssquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef badboynova het volgende:
hoppa scherm van mijn htc tp2 heeft nieuwe versierring, een flinke barst na een duik vlucht.
Aquilaquote:
Ook nog de beste wensen hè kutje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:30 schreef Rossdale het volgende:
Goeiesmorreges! Net geland op schiphol en nu wachten op de treinben stiekem wel verbaasd dat alles gewoon rijdt
gaat wel lekker he met je elektronicaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef badboynova het volgende:
hoppa scherm van mijn htc tp2 heeft nieuwe versierring, een flinke barst na een duik vlucht.
HALLO MENEER! HOE GAAT HET MET UW PROGRAMMEERERVARINGEN IN DE PRACHTIGE TAAL C++?quote:
Thanks! Jullie ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook nog de beste wensen hè kutje!
std::cout << "Goed heur" << std::endl;quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HALLO MENEER! HOE GAAT HET MET UW PROGRAMMEERERVARINGEN IN DE PRACHTIGE TAAL C++?
Hoe was het tussen de haaien?quote:
Heb je al je ledematen nog?quote:
Thanks! Doe je ook mee aan de pronoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
KOEI! vergeet je wieisdemolgame.nl niet in te vullen? Morgen begint WIDM weer
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef Kn0x het volgende:
Iemand zin om mij te vervangen vandaag? Ik heb geen zin meer in SQL.
Anywhoo....vanavond maar weer een RB3 gaan spelen. Heb alweer bijna 200 euro uitgegeven aan nummers
1 | DROP TABLE * |
Ik heb dit gedaan, maar nu ben ik alles kwijt. Hoe kan ik dit fixen!!!!!?quote:
ja daar was ik vorig jaar te laat voorquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Thanks! Doe je ook mee aan de prono?
Control+Z! Snel nu het nog kan!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan, maar nu ben ik alles kwijt. Hoe kan ik dit fixen!!!!!?
hey mister, you break, you pay!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan, maar nu ben ik alles kwijt. Hoe kan ik dit fixen!!!!!?
:BEGINquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
CONTROL-Z WERKT OOK NIET. WAT MOET IK NU DOEN. MN BAAS KOMT DALIJK LANGS OM DE STATUS TE BEKIJKEN!!! HELP!
Schroef je pc open en haal de HD eruit!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
CONTROL-Z WERKT OOK NIET. WAT MOET IK NU DOEN. MN BAAS KOMT DALIJK LANGS OM DE STATUS TE BEKIJKEN!!! HELP!
Nu dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja daar was ik vorig jaar te laat voor
maak een mooie paint tekening over hoe geweldig je je baas vind. Als hij echt goed gelukt is ziet je baas meteen hoeveel je van hem houdt en waar je je tijd aan besteed hebt. Vincent van gogh deed er ook lang over. Uit eigen ervaring weet ik dat bloemen en dolfijnen het beste werkt. Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
Dolfijnen en glitters!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maak een mooie paint tekening over hoe geweldig je je baas vind. Als hij echt goed gelukt is ziet je baas meteen hoeveel je van hem houdt en waar je je tijd aan besteed hebt. Vincent van gogh deed er ook lang over. Uit eigen ervaring weet ik dat bloemen en dolfijnen het beste werkt. Succes
1. pak al je persoonlijke eigendommen en stop ze in een tasquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
Daar heb ik regelmatig ook last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef Nebo het volgende:
iPhone 4 besteld. Ik had een 'ooooooooooow' momentje nadat ik eindelijk eens een keer concreet mijn verplichte uitgaven tegenover mijn maandelijks inkomsten zette
Het is maar wat je een last noemt natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik regelmatig ook last van
Chill, hier gaat er structureel meer geld uit dan erin komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef Nebo het volgende:
iPhone 4 besteld. Ik had een 'ooooooooooow' momentje nadat ik eindelijk eens een keer concreet mijn verplichte uitgaven tegenover mijn maandelijks inkomsten zette
EN DAN? OP HET TECHFORUM VAN 4CHAN LAS IK DAT IK EEN MAGNEET LANGS MN HD MOEST ZWAAIEN. HELPT DAT ECHT?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schroef je pc open en haal de HD eruit!
Nee, je bent verdoemdquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
EN DAN? OP HET TECHFORUM VAN 4CHAN LAS IK DAT IK EEN MAGNEET LANGS MN HD MOEST ZWAAIEN. HELPT DAT ECHT?
Balen.quote:
Zet killdisk aan en vertrek, zoals Spankmaster zei. Vlucht naar Panamaquote:
Ik mis even wat het probleem is hier. Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
EN DAN? OP HET TECHFORUM VAN 4CHAN LAS IK DAT IK EEN MAGNEET LANGS MN HD MOEST ZWAAIEN. HELPT DAT ECHT?
DROP TABLE *quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik mis even wat het probleem is hier. Wat heb je gedaan?
Die lui wie dit jaar mee doen zijn maar mehhhquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
KOEI! vergeet je wieisdemolgame.nl niet in te vullen? Morgen begint WIDM weer
Gewoon de database van ponyforum.nl downloaden en die INSERTen. Niemand die het merktquote:
En nu in begrijpelijk Nederlands?quote:
del *.*quote:
Watist?quote:
Dat ik het in mijn laatste week extreem druk hebquote:
Houd moed broertje, straks is het allemaal weer voorbij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ik het in mijn laatste week extreem druk heb
nee gaat zeker weg aangezien er geen platform meer voor isquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Die ja, blijft het bestaan nu tmf weg is?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee gaat zeker weg aangezien er geen platform meer voor is
Erg jammer, keek er altijd wel met plezier naar. Hopelijk blijven ze wel online doorgaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee gaat zeker weg aangezien er geen platform meer voor is
quote:
gaat niet gebeuren denk ik. nu tmf weg is, is ook het geld weg voor de websitequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Erg jammer, keek er altijd wel met plezier naar. Hopelijk blijven ze wel online doorgaan.
Zou je denken? Vermoedelijk verdienen ze genoeg aan die banners edg. op de site.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren denk ik. nu tmf weg is, is ook het geld weg voor de website
Wachten op SSX.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Zou je denken? Vermoedelijk verdienen ze genoeg aan die banners edg. op de site.
Ik zoek trouwens nog voor de xbox360 een Snowboard game, heeft iemand een aanrader?
Je hebt Shaun White SNowboarding en Amped 3, Shaun White is meer van de iiiieeeettssje realisme, ziet er wel tof uit en board best ok, Amped 3 is volledig over the top arcade, ook best ok. Is wel echt heel erg een 1st gen 360 spel, niet heel erg mooi, Shaun White ziet er beter uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Zou je denken? Vermoedelijk verdienen ze genoeg aan die banners edg. op de site.
Ik zoek trouwens nog voor de xbox360 een Snowboard game, heeft iemand een aanrader?
Bedankt, trailer ziet er bruut uit. Eindelijk weer een nieuwe snowboard game. Dacht dat we het met de oude moesten blijven doen.quote:
Vond de trailer maar niks eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:20 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Bedankt, trailer ziet er bruut uit. Eindelijk weer een nieuwe snowboard game. Dacht dat we het met de oude moesten blijven doen.
Grafisch gezien ten opzichte van wat er nu op de markt is in dit genre.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond de trailer maar niks eigenlijk
Het is een filmpje, niet in-game...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Grafisch gezien ten opzichte van wat er nu op de markt is in dit genre.
Tijd voor een nieuwe Shaun White?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is een filmpje, niet in-game...
Wat ik eigenlijk zoek is een nieuwe 1080, gewoon lekker in een parcours boarden met mn vrienden op 1 scherm.
Ninja editquote:
Met offline multiplayer ben ik er wel voor te porren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Shaun White?
quote:
Het is wel los van de main story, want het speelt zich erachter af, volgens mij moet je iets met Chapter Select doen en dan kun je de DLC selecteren. Zoiets was het, is tijdje geleden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky:
Die DLC van Alan Wake hoe speel je die? Is dat echt apart van de main story? of start je die in de main story op ofzo?
Op rtl Z staat het ook op! Niet normaal wat een fik man die doorsneede is echt HUGE1quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Fallen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)edrijf-moerdijk.html
[Upd] Ramp rond brand chemiebedrijf Moerdijk
GRIP 4!!
Serieus, als je in de buurt woont/komt, kijk uit.
Er moet veel gebeuren als ik nog ergens van schrik, maar ja ik kom dan ook uit de buurt van Enschedequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op rtl Z staat het ook op! Niet normaal wat een fik man die doorsneede is echt HUGE1
Daar werk ik dus vlakbij. Ben echt blij dat ik vandaag vrij ben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op rtl Z staat het ook op! Niet normaal wat een fik man die doorsneede is echt HUGE1
Vlakbij?! Hoe was de vakantie eigenlijk?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar werk ik dus vlakbij. Ben echt blij dat ik vandaag vrij ben!
Ja is op bedrijventerrein van Moerdijk, ik werk net aan de andere kant. Hemelsbreed een kilometer denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vlakbij?! Hoe was de vakantie eigenlijk?!
Klinkt allemaal wel oke dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja is op bedrijventerrein van Moerdijk, ik werk net aan de andere kant. Hemelsbreed een kilometer denk ik.
Vakantie was top! Helaas de eerste 2 dagen regen gehad (het regent 10 dagen per jaar in egypte en wij hadden er 2) Maar daarna heerlijk weer. Lekker relaxt aan gedaan, beetje uitrusten. Gisteren en eergisteren hebben we wel gesnorkeld en gedoken. Echt supergaaf om eens te doen.
Ik vond het best freaky om zo'n 8 meter onder water te zitten, maar ik wil het echt wel vaker gaan doen iig
Geen Xbox controller, nextquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel oke dus!
[..]
Geen Xbox controller, MUST HAVE
Hell noquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox 360 is de fijnste controller EVER!
www.teefury.comquote:
Volgens onderzoek is het de beste controller! Ik heb jarenlang de PS2 gehad maar toen ik die 360 controller had was het >quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Poit het volgende:
Damn.. Net thuis van m'n werk
[..]
Hell no
Alleen de triggers zijn fijn, dpad is kut, actieknoppen zijn kut
Dat dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Tain het volgende:
[..]
www.teefury.com
$9 per shirt en ik geloof dat de verzendkosten naar NL ook $9 zijn
Een onderzoek bepaalt mijn smaak niet. De actieknoppen zijn echt ruk vergeleken met de subtiele analoge actieknoppen van de PS.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens onderzoek is het de beste controller! Ik heb jarenlang de PS2 gehad maar toen ik die 360 controller had was het >
Qft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef Tain het volgende:
360 controller ligt lekkerder in de hand vind ik, maar door de brakheid van het D-pad verkies ik nu toch de PS3 controller boven de 360 controller.
Dus 18 dollar a 15 euro? Hmmmmquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Een onderzoek bepaalt mijn smaak niet. De actieknoppen zijn echt ruk vergeleken met de subtiele analoge actieknoppen van de PS.
Ik bestel er ook een dus dele van de verzendkosten.quote:
niet duur voor zo'n shirtquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef Tain het volgende:
13.50 USD = 10.2712 EUR
http://www.xe.com/ucc/convert.cgi?Amount=13.5&From=USD&To=EUR
Daar doe ik het voor, zet mij maar neer voor een groene Mquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik bestel er ook een dus dele van de verzendkosten.
13,5 dollar dus.
Aight, bestel ik er nu 2quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, zet mij maar neer voor een groene M
Heel niet, veel te lomp voor mijn kleine handjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox 360 is de fijnste controller EVER!
Grote piemols zijn dus ook niks voor jouw handjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heel niet, veel te lomp voor mijn kleine handjes
Niet dusquote:
Klopt ja! Bracht me echt meteen in dat sfeertje enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar tering, die intro van GTA4 is nog steeds dikke shit!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:53 schreef Poit het volgende:
MOGGUH, IK HEB GISTEREN TETRIS GEKOCHT OP PSN!
Wat ga je bij DL doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef AQuila360 het volgende:![]()
![]()
JEZUS TERING DELTA LLOYD GAAT MAAR DOOR
![]()
![]()
![]()
Nix maar heb vorige week aandelen gekocht die nu na 4 dagen op + 13 % staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Wat ga je bij DL doen?
De Tetris op de NDS is ook de game die ik verreweg het meest gespeeld heb.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Tetris blijft Poit! Ik had vroeger zo een soort van gameboy met alleen tetris was ook vet
Ja, DL doet het goed deze week, maar zorg wel dat je er op tijd bij bent als men winst gaat nemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nix maar heb vorige week aandelen gekocht die nu na 4 dagen op + 13 % staan
Dat is ongekend
goh wat een verrassingquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Straks maar weer eens de ps3 aansluiten
Door?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
goh wat een verrassingen als er in een topic gepraat wordt over gedownloade games gaan klagen in FB topic
Ik zit aan de knoppenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ja, DL doet het goed deze week, maar zorg wel dat je er op tijd bij bent als men winst gaat nemen
Hoezo is die niet sowieso aangesloten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Straks maar weer eens de ps3 aansluiten
Dit is één van de voornaamste redenen dat Delta Lloyd zo extreem stijgtquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zit aan de knoppen
Had hem eigenlijk gekocht voor de lange termijn omdat ze o.a. 6 % dividend geven en verwachtte ook wel wat koerstwinst in 2011 maar dit is ff andere koek!
Diverse analisten hebben zich recent positief uitgelaten over Delta Lloyd. Zo sprak een hedge fund manager de verwachting uit dat het aandeel in de komende periode kan verdubbelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dit is één van de voornaamste redenen dat Delta Lloyd zo extreem stijgthttp://www.analist.be/ber(...)+Lloyd+zeer+goedkoop
Hij is nu te krakenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo is die niet sowieso aangesloten?
Ik zat sowieso al op 3.52 vanwege GT5... Dus...quote:
Ik las het net idd. Balen want dat vond ik echt super aan Sony dat ze dat zo actief hebben proberen te verkomen. MS en Nintendo lijken daar heel laks in.quote:
Nu beleg ik niet zelf, maar ik werk in de clearingquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Diverse analisten hebben zich recent positief uitgelaten over Delta Lloyd. Zo sprak een hedge fund manager de verwachting uit dat het aandeel in de komende periode kan verdubbelen
Dan wordt ik gek![]()
Maar hopelijk stappen er nog mensen in ja dan blijft het gaan als een train. Nu precies 2 euro per aandeel winst nice...
Ben je ook met beleggen en die dingen bezig?
Ik zou het wel doen ja. Waarom zou je ze door elkaar gaan spelen als je ze wel alle drie wilt spelen? Als je alleen de laatste pakt dan zou ik zeggen; lees je in op Wikipedia voor de eerste twee delen. Maar als eerste zou ik zeggen: dude, je mag die games niet overslaan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Is het in geval van God of War nuttig om alle drie de delen in volgorde te spelen?
Ahh okequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Nu beleg ik niet zelf, maar ik werk in de clearing
Door jouw ten tijde dan black ops nog niet uit was, maar wel te spelen.quote:
Ik heb ze wel alledrie voor een prikkie gekocht (25E samen)quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen ja. Waarom zou je ze door elkaar gaan spelen als je ze wel alle drie wilt spelen? Als je alleen de laatste pakt dan zou ik zeggen; lees je in op Wikipedia voor de eerste twee delen. Maar als eerste zou ik zeggen: dude, je mag die games niet overslaan!
Mijn producten ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Door jouw ten tijde dan black ops nog niet uit was, maar wel te spelen.
edit van de andere kant: ik werk gelukkig niet in de game industrie. De producten die wij aanbieden zijn niet te downloaden
HD versie van 1 & 2 ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik heb ze wel alledrie voor een prikkie gekocht (25E samen)
Mijn collega stond erop voor hij hier kwam werken, binnen een week 100 berichten met aanbiedingen... nog genoeg vraag naar programmeurs zou ik zeggen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
Vacature's zoeken op Nationale vacaturebank en Monsterboard enzo is vet kut!
Ik heb wel mijn CV er op staan en heb ook aardig wat reacties van Werving en selectiebureau's gehad. Maar ik bedoel meer als je zelf in die berg met vacature's gaat zoeken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn collega stond erop voor hij hier kwam werken, binnen een week 100 berichten met aanbiedingen... nog genoeg vraag naar programmeurs zou ik zeggen...
Nice!quote:
ja maar veels te vroeg gecannedquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
Terminator: The Sarah Conner Chronicles is echt een BRUTE SERIE
Idd!quote:
Jij vindt alle wijven lekker... moet voor jou toch geen selectiecriterium zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef Poit het volgende:
Ik vond die serie maar wat lafjes..
Wel lekkere wijvenMilfje en een nice Termichick!!
Volgens mij was ik niet over BlackOps aant zeiken hoor? Ik kreeg alleen reacties dat ik hem al aant spelen was, terwijl ze na 100x nog niet door hadden dat ik hem gewoon in de pre-order had staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Door jouw ten tijde dan black ops nog niet uit was, maar wel te spelen.
edit van de andere kant: ik werk gelukkig niet in de game industrie. De producten die wij aanbieden zijn niet te downloaden
de serie was juist geniaal doordat alles slim en doordacht verliep, en niet knal op alles wat los en vast zit zoals in de films met arnie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef Poit het volgende:
Ik vond die serie maar wat lafjes..
Wel lekkere wijvenMilfje en een nice Termichick!!
huh?quote:
Nee geen zin in eigenlijk, ik mag wel handelen alleen in bepaalde fondsen nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice!
Maar Poeder mag je nu niet beleggen of geen zin of wat? En heb je het voorheen wel gedaan?
Gewoon wat lange termijn shit geen omkijken na.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Nee geen zin in eigenlijk, ik mag wel handelen alleen in bepaalde fondsen nietmijn volledige studie en studielening heb ik betaald met olie en Australische dollars al was dat meer geluk dan wijsheid
quote:
quote:
Dadelijk lekker pizza en WIDMquote:
20:30, herhaling morgen om 15:00quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Nebo het volgende:
Hoe laat komt WIDM eigenlijk? Ik ben pas rond 9 uur thuis, ga ik niet redden zeker?
Helaasch, morgen werken, dus dan maar terugkijken op de interwebz!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
20:30, herhaling morgen om 15:00
Staat vanavond al op uitzending gemist hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Helaasch, morgen werken, dus dan maar terugkijken op de interwebz!
Morgen komt mijn iPhone binnen, dus de laatste dag met mijn Samsung M8800 is ingegaan. Toch even een moeilijk momentje
Prima, tijdelijk nummer die automatisch na afloop opzegtermijn omgezet wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Potver, ik heb ook zin in een nieuwe telefoonHoe gaat dat eigenlijk met provider wijzigen en nummerbehoud?
hmm en mijn huidige nummer is dan ook tijdelijk niet bereikbaar of dat als het goed is niet? Nooit gewijzigd van provider namelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima, tijdelijk nummer die automatisch na afloop opzegtermijn omgezet wordt.
Dus je wil zeggen dat het 2 maanden duurt?! Dat is de eerste keer dat ik zoiets hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Poit het volgende:
Je huidige nummer blijft dan bij je huidige provider. Je hebt een opzegtermijn van 2 maanden. Hierdoor kan je nummer pas na die 2 maanden afgegeven worden aan je nieuwe provider. Je nieuwe provider regelt een tijdelijk nummer zodat je je nieuwe telefoon gelijk mee kunt nemen en zodat ze een alternatief hebben zodra er problemen zijn met het overzetten van het oude nummer.
Gewoon je opzegtermijn ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat het 2 maanden duurt?! Dat is de eerste keer dat ik zoiets hoor
Hmm, dat hoor ik voor het eerst dan, ook dat je een tijdelijk nummer krijgtquote:
Dat is dan alweer sinds 2005 als ik met niet vergis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, dat hoor ik voor het eerst dan, ook dat je een tijdelijk nummer krijgt!
Ik wil m'n nummer echt niet kwijt hoor.. Ik wil dan ook niet weg bij KPN.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Nebo het volgende:
Ach het is dat ik bij Hi blijf, anders had ik gewoon een ander nummer genomen. Omslachtig gedoe altijd dat nummerbehoud...
I'll see your 7 and raise it with 5quote:
6 jaar hiero. Zeer tevreden over T-Mobilequote:
Hèhèquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Poit het volgende:
[..]
I'll see your 7 and raise it with 5
welke actie precies?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hèhè!
Btw Poeder, meester actie @ prono. Had je die tip niet moeten geven dat je mee moest doen
Haha Editquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
welke actie precies?
edit:Oh hell yeah #1
quote:The easiest way to beat him is before the mission even starts you have buy all the intel for the mission. One of the intel is Steven Heck sending poisoned cocain to Broyko's house. About half-way through the battle he takes a hit and then starts to lose his sheild. Keep fighting and eventually he will just fall down and go into convulsions.
quote:THe easiest and fastest way to kill Brayko is:
1. Make sure to meet HEck in Tapei before starting the Brayko mission.
2. Buy the spiked cocaine intel.
3. When the fight starts, stay behind the wall where you start off, watch him when he stops, shoot him in the head until he comes off the stage.
4. Use Shadow Operative, this makes him stop running, come around closer to him.
5. Use Chain shot with the pistol.
This right here will take you less or maybe exactly 2 minutes, no matter what level you are playing on.
Is het uberhaupt mogelijk om naar een ander land te gaan als je al in rusland bent? of moet ik overnieuw beginnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien heb je hier ook wat aan Petti!
[..]
[..]
Dus eerst ff Heck regelen in Tapei en dan helpt die je mee! Morgen even kijken of het werk, heb toch hoge rating met hem dus misschien dan sowieso!
Nope is gewoon mogelijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is het uberhaupt mogelijk om naar een ander land te gaan als je al in rusland bent? of moet ik overnieuw beginnen?
Ik had daar overheen gekeken, maar naar italie gegaan. Kijken hoe dat gaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope is gewoon mogelijk!
De verhaallijn in Taipei is ook tof en het eindbaas gevecht was zelfs makkelijk te noemen![]()
Morgen ga ik die laatste russian missie even proberen met hulp van die Heck!
Die Heck is trouwens super grappig ook
Komt die ook op XBLA ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh! Heeft er iemand angry birds gekocht op PSN?!
Ik snap heel die hype niet voor zo'n gaar flashspelletjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh! Heeft er iemand angry birds gekocht op PSN?!
nice, trophy's?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:06 schreef Poit het volgende:
Gisteren even TETRIS gespeeld op PSN. Marathon mode, gelijk 22 volgehouden, best ok met first try..
die tekstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
[video] Anita en Ed beledigen Chinezen
Dat smalle strookje beeld is dan wel weer grappig bedacht maar verderquote:
Angry Birds is best grappig, maar ook weer niet super intressant...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap heel die hype niet voor zo'n gaar flashspelletje![]()
Sowieso, gamen op je mobiel
Weet niet eigenlijk.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk.
Ben trouwens level 9 op PSN
quote:Bronze=15pts Silver=30pts Gold=90pts Platinum=180pts
Level
LVL 1 = 0 pt (+200)
LVL 2 = 200 pt (+400)
LVL 3 = 600 pt (+600)
LVL 4 = 1,200 pt (+1200)
LVL 5 = 2,400 pt (+1600)
LVL 6 = 4,000 pt (+2000)
LVL 7 = 6,000 pt (+2000)
LVL 8 = 8,000 pt (+2000)
LVL 9 = 10,000 pt (+2000)
LVL 10 = 12,000 pt (+2000)
LVL 11 = 14,000 pt (+2000)
LVL 12 = 16,000 pt (+8000)
LVL 13 = 24,000 pt (+8000)
LVL 14 = 32,000 pt (+8000)
LVL 15 = 40,000 pt
Als je kijkt naar de verkoop cijfers, snap je de hype misschien welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap heel die hype niet voor zo'n gaar flashspelletje![]()
Sowieso, gamen op je mobiel
dattesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik ken eigenlijk heel dat Angry Birds niet echt, nouja alleen van naam. Is het een soort Boom Blox?
Juist dat snap ik niet. Waarom leg je daar in godsnaam geld voor neer...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de verkoop cijfers, snap je de hype misschien wel.
Denk niet dat het gaat werken op de ps3, daarom vroeg ik het af
Ik heb geeneen platinum.. Heb gewoon teveel games die ik 2 minuten speelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ookheeft dat te maken met het aantal behaalde trophy's?
edit: gevonden
[..]
Niet. Android jeweetz.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Juist dat snap ik niet. Waarom leg je daar in godsnaam geld voor neer...
Is dat niet met meer dingen?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
het is een prima touch-spelletje, op de ps3 mist het denk ik dat vleugje gameplayquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
wtf 32 uur dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Sinds 32 uur weer uit bed
Mijn god wat voel ik me brak
dat is echt bizar, pfeiffer ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja. 32 uur in bed, achter elkaar, geslapen. Niet leuk
Coma is een beter woord...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ziek is nogal een understatement
Maakte je dinnetje zich geen zorgen na een uur of 18?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ziek is nogal een understatement
ja of na een uur of twaalf ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maakte je dinnetje zich geen zorgen na een uur of 18?
Maar wie zorgt er nu voor je dinnetje? wink wink nudge nudge.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn dinnetje had heeeeeel goed voor mij gezorgd
Allemaal glaasjes water en beschuitjes enzo![]()
![]()
Dat is waarschijnlijk de enige reden dat ik nu weer rechtop kan zitten prolly
Die heb woensdag nog een stukkie meegekregen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef RitseB het volgende:
Je hebt gewoon heel de brand in Moerdijk gemist.
Dus heb je ook niet 32 uur geslapenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn dinnetje had heeeeeel goed voor mij gezorgd
Allemaal glaasjes water en beschuitjes enzo![]()
![]()
Dat is waarschijnlijk de enige reden dat ik nu weer rechtop kan zitten prolly
Vrijdag 11.00 - 24 = Donderdag 11.00 - 8 = Donderdag 3.00 = 32 uur geslapenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus heb je ook niet 32 uur geslapen. 32 uur in bed liggen is een ander verhaal
Ik denk het ook. Zelf is dat naast patience het enige wat ik veel veel op mijn phone. Lekker spelletje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is een prima touch-spelletje, op de ps3 mist het denk ik dat vleugje gameplay
wtf is er moeilijk aan een factuurtje makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben al 2 uur bezig met een propere factuur op te stellen
Iedere gek zijn gebrek PSP
Nou ik ben (nog) geen HARDCORE business man dus ik ben altijd veel te soft in dit soort dingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
wtf is er moeilijk aan een factuurtje maken
Poit komt niet? Ik ben dabei!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef Fallen het volgende:
Overigens...
[GAM SC MEET 15 JANUARI] Incluis afhakers
je moet met een paar dingen rekening houden: wat zijn je daadwerkelijke kosten? wat wil je eraan verdienen? met of zonder btw?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou ik ben (nog) geen HARDCORE business man dus ik ben altijd veel te soft in dit soort dingen
Dan probeer ik een schappelijke manier te vinden om iemand te vertellen dat ik nog euros krijg, terwijl het gewoon onder het motto; betalen of ik verbouw je huis! valt
Nou de offerte (dat is wat jij bedoeld toch?) was er al lang uit. Het enige wat ik nog moest doen is: HALLO IK KRIJG NOG 600 EUROS MBT DIE ENE OFFERTE VAN EEN MAAND TERUG DANKJEWEL VOOR HET GELD GROETJES FRUIT! in een briefje zetten maar dan goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:06 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je moet met een paar dingen rekening houden: wat zijn je daadwerkelijke kosten? wat wil je eraan verdienen? met of zonder btw?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou de offerte (dat is wat jij bedoeld toch?) was er al lang uit. Het enige wat ik nog moest doen is: HALLO IK KRIJG NOG 600 EUROS MBT DIE ENE OFFERTE VAN EEN MAAND TERUG DANKJEWEL VOOR HET GELD GROETJES FRUIT! in een briefje zetten maar dan goed
Maar het is gelukt (had mn mamma gebeld![]()
![]()
)
Bij de apotheek waar ik werk betaald de meesten op tijd en een enkeling na de eerste herindering. Het komt gelukkig zelden voor dat er een 2de eruit gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
één of twee keer herinneren, één aanmaning en dat is over het algemeen wel voldoende
Gathering of Tweakers Yeah?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb net Borderlands GOTY gekocht
Zijn er her nog mensen die hem hebben en willen co-oppen?
Jup! Gebruik hem elke dagquote:
Welke consolequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Rossdale het volgende:
PS3?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Rossdale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |