SpankMeisterquote:
Naissssssquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef badboynova het volgende:
hoppa scherm van mijn htc tp2 heeft nieuwe versierring, een flinke barst na een duik vlucht.
Aquilaquote:
Ook nog de beste wensen hè kutje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:30 schreef Rossdale het volgende:
Goeiesmorreges! Net geland op schiphol en nu wachten op de treinben stiekem wel verbaasd dat alles gewoon rijdt
gaat wel lekker he met je elektronicaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef badboynova het volgende:
hoppa scherm van mijn htc tp2 heeft nieuwe versierring, een flinke barst na een duik vlucht.
HALLO MENEER! HOE GAAT HET MET UW PROGRAMMEERERVARINGEN IN DE PRACHTIGE TAAL C++?quote:
Thanks! Jullie ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook nog de beste wensen hè kutje!
std::cout << "Goed heur" << std::endl;quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HALLO MENEER! HOE GAAT HET MET UW PROGRAMMEERERVARINGEN IN DE PRACHTIGE TAAL C++?
Hoe was het tussen de haaien?quote:
Heb je al je ledematen nog?quote:
Thanks! Doe je ook mee aan de pronoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
KOEI! vergeet je wieisdemolgame.nl niet in te vullen? Morgen begint WIDM weer
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:40 schreef Kn0x het volgende:
Iemand zin om mij te vervangen vandaag? Ik heb geen zin meer in SQL.
Anywhoo....vanavond maar weer een RB3 gaan spelen. Heb alweer bijna 200 euro uitgegeven aan nummers
1 | DROP TABLE * |
Ik heb dit gedaan, maar nu ben ik alles kwijt. Hoe kan ik dit fixen!!!!!?quote:
ja daar was ik vorig jaar te laat voorquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Thanks! Doe je ook mee aan de prono?
Control+Z! Snel nu het nog kan!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan, maar nu ben ik alles kwijt. Hoe kan ik dit fixen!!!!!?
hey mister, you break, you pay!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan, maar nu ben ik alles kwijt. Hoe kan ik dit fixen!!!!!?
:BEGINquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
CONTROL-Z WERKT OOK NIET. WAT MOET IK NU DOEN. MN BAAS KOMT DALIJK LANGS OM DE STATUS TE BEKIJKEN!!! HELP!
Schroef je pc open en haal de HD eruit!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
CONTROL-Z WERKT OOK NIET. WAT MOET IK NU DOEN. MN BAAS KOMT DALIJK LANGS OM DE STATUS TE BEKIJKEN!!! HELP!
Nu dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja daar was ik vorig jaar te laat voor
maak een mooie paint tekening over hoe geweldig je je baas vind. Als hij echt goed gelukt is ziet je baas meteen hoeveel je van hem houdt en waar je je tijd aan besteed hebt. Vincent van gogh deed er ook lang over. Uit eigen ervaring weet ik dat bloemen en dolfijnen het beste werkt. Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
Dolfijnen en glitters!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maak een mooie paint tekening over hoe geweldig je je baas vind. Als hij echt goed gelukt is ziet je baas meteen hoeveel je van hem houdt en waar je je tijd aan besteed hebt. Vincent van gogh deed er ook lang over. Uit eigen ervaring weet ik dat bloemen en dolfijnen het beste werkt. Succes
1. pak al je persoonlijke eigendommen en stop ze in een tasquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
Daar heb ik regelmatig ook last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef Nebo het volgende:
iPhone 4 besteld. Ik had een 'ooooooooooow' momentje nadat ik eindelijk eens een keer concreet mijn verplichte uitgaven tegenover mijn maandelijks inkomsten zette
Het is maar wat je een last noemt natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb ik regelmatig ook last van
Chill, hier gaat er structureel meer geld uit dan erin komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:53 schreef Nebo het volgende:
iPhone 4 besteld. Ik had een 'ooooooooooow' momentje nadat ik eindelijk eens een keer concreet mijn verplichte uitgaven tegenover mijn maandelijks inkomsten zette
EN DAN? OP HET TECHFORUM VAN 4CHAN LAS IK DAT IK EEN MAGNEET LANGS MN HD MOEST ZWAAIEN. HELPT DAT ECHT?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schroef je pc open en haal de HD eruit!
Nee, je bent verdoemdquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
EN DAN? OP HET TECHFORUM VAN 4CHAN LAS IK DAT IK EEN MAGNEET LANGS MN HD MOEST ZWAAIEN. HELPT DAT ECHT?
Balen.quote:
Zet killdisk aan en vertrek, zoals Spankmaster zei. Vlucht naar Panamaquote:
Ik mis even wat het probleem is hier. Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
EN DAN? OP HET TECHFORUM VAN 4CHAN LAS IK DAT IK EEN MAGNEET LANGS MN HD MOEST ZWAAIEN. HELPT DAT ECHT?
DROP TABLE *quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik mis even wat het probleem is hier. Wat heb je gedaan?
Die lui wie dit jaar mee doen zijn maar mehhhquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
KOEI! vergeet je wieisdemolgame.nl niet in te vullen? Morgen begint WIDM weer
Gewoon de database van ponyforum.nl downloaden en die INSERTen. Niemand die het merktquote:
En nu in begrijpelijk Nederlands?quote:
del *.*quote:
Watist?quote:
Dat ik het in mijn laatste week extreem druk hebquote:
Houd moed broertje, straks is het allemaal weer voorbij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ik het in mijn laatste week extreem druk heb
nee gaat zeker weg aangezien er geen platform meer voor isquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Die ja, blijft het bestaan nu tmf weg is?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee gaat zeker weg aangezien er geen platform meer voor is
Erg jammer, keek er altijd wel met plezier naar. Hopelijk blijven ze wel online doorgaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee gaat zeker weg aangezien er geen platform meer voor is
quote:
gaat niet gebeuren denk ik. nu tmf weg is, is ook het geld weg voor de websitequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Erg jammer, keek er altijd wel met plezier naar. Hopelijk blijven ze wel online doorgaan.
Zou je denken? Vermoedelijk verdienen ze genoeg aan die banners edg. op de site.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren denk ik. nu tmf weg is, is ook het geld weg voor de website
Wachten op SSX.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Zou je denken? Vermoedelijk verdienen ze genoeg aan die banners edg. op de site.
Ik zoek trouwens nog voor de xbox360 een Snowboard game, heeft iemand een aanrader?
Je hebt Shaun White SNowboarding en Amped 3, Shaun White is meer van de iiiieeeettssje realisme, ziet er wel tof uit en board best ok, Amped 3 is volledig over the top arcade, ook best ok. Is wel echt heel erg een 1st gen 360 spel, niet heel erg mooi, Shaun White ziet er beter uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Zou je denken? Vermoedelijk verdienen ze genoeg aan die banners edg. op de site.
Ik zoek trouwens nog voor de xbox360 een Snowboard game, heeft iemand een aanrader?
Bedankt, trailer ziet er bruut uit. Eindelijk weer een nieuwe snowboard game. Dacht dat we het met de oude moesten blijven doen.quote:
Vond de trailer maar niks eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:20 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Bedankt, trailer ziet er bruut uit. Eindelijk weer een nieuwe snowboard game. Dacht dat we het met de oude moesten blijven doen.
Grafisch gezien ten opzichte van wat er nu op de markt is in dit genre.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond de trailer maar niks eigenlijk
Het is een filmpje, niet in-game...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Grafisch gezien ten opzichte van wat er nu op de markt is in dit genre.
Tijd voor een nieuwe Shaun White?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is een filmpje, niet in-game...
Wat ik eigenlijk zoek is een nieuwe 1080, gewoon lekker in een parcours boarden met mn vrienden op 1 scherm.
Ninja editquote:
Met offline multiplayer ben ik er wel voor te porren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:32 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Shaun White?
quote:
Het is wel los van de main story, want het speelt zich erachter af, volgens mij moet je iets met Chapter Select doen en dan kun je de DLC selecteren. Zoiets was het, is tijdje geleden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky:
Die DLC van Alan Wake hoe speel je die? Is dat echt apart van de main story? of start je die in de main story op ofzo?
Op rtl Z staat het ook op! Niet normaal wat een fik man die doorsneede is echt HUGE1quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Fallen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)edrijf-moerdijk.html
[Upd] Ramp rond brand chemiebedrijf Moerdijk
GRIP 4!!
Serieus, als je in de buurt woont/komt, kijk uit.
Er moet veel gebeuren als ik nog ergens van schrik, maar ja ik kom dan ook uit de buurt van Enschedequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op rtl Z staat het ook op! Niet normaal wat een fik man die doorsneede is echt HUGE1
Daar werk ik dus vlakbij. Ben echt blij dat ik vandaag vrij ben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op rtl Z staat het ook op! Niet normaal wat een fik man die doorsneede is echt HUGE1
Vlakbij?! Hoe was de vakantie eigenlijk?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar werk ik dus vlakbij. Ben echt blij dat ik vandaag vrij ben!
Ja is op bedrijventerrein van Moerdijk, ik werk net aan de andere kant. Hemelsbreed een kilometer denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vlakbij?! Hoe was de vakantie eigenlijk?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |