abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:36:55 #126
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_90881321
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

Elitaire flikker :')

De door jullie zo geliefde leider van de SP komt ook van de havo en daar rennen jullie ook achteraan :') .
Haha, grapjas. Ik stem geen SP, ik ben immers geen arbeider.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_90881552
quote:
Het ligt ook maar net aan de persoon..

Ik doe zelf hbo bedrijfseconomie/accountancy. Vind het best makkelijk en het kost me vrij weinig tijd tot nu toe. (zit in jaar 2, P gehaald in het eerste jaar)

Mijn broer is bezig met afstuderen van de studie advanced technology/chemische technology. Kost hem volgens mij niet extreem veel tijd en moeite. Hij haalt goede cijfers en heeft genoeg tijd voor twee bijbanen. :)
hbo :')

quote:
Ik doe twee betastudies en zuip 3x per week bij mijn vereniging en 1 a 2x thuis. Bovendien is labrat worden een keuze, ik kan met mijn studies ook de economische kant op waar ze mij maar wat graag zullen willen hebben. Klacht derhalve ongegrond.
Obvious troll is obvious :{w
intergalactic
pi_90881807
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:42 schreef Bionical het volgende:

[..]

hbo :')

[..]

Obvious troll is obvious :{w
Niks mis met hbo. :{w
Ben trouwens van plan om hierna door te studeren aan de universiteit.
pi_90881832
Je kan nog zulke mooie credentials hebben, als je een autistische fuck-up bent zul je het nooit ver schoppen.
Derevaun Seraun.
pi_90882072
Je kunt wel zien dat de OP door een redelijk intelligente student is geschreven. Iemand die economie studeert - type VVD'er - zou met zijn vingers nog vet van een frikandelbroodje zijn (onterechte) klacht in 3 regeltjes hebben getikt en er ter ondersteuning nog een plaatje bij hebben geplaatst.
pi_90886059
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

Elitaire flikker :')

De door jullie zo geliefde leider van de SP komt ook van de havo en daar rennen jullie ook achteraan :') .
Jezus gast, neem anders even contact op met vergezocht, zit ook ergens op fok!
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Alpha, Beta, Gamma, Praxis, lekker boeien!!

Elke opleiding is anders en hebben verschillende moeilijkheidsgraden. Of het nou Alpha of Beta is.
Als je slim genoeg bent zal je het niet zwaar hebben. Indien dit wel zo is heb je jezelf te hoog ingeschaald en moet je een stapje naar beneden doen ;)
Dit is dan wel weer waar. Je moet gewoon doen wat je leuk vind. Als je puur gaat voor de toekomstmogelijkheden en je salaris ben je ook niet helemaal goed bezig. Leuk, 50k per jaar verdienen maar dagelijks het niet naar je zin hebben op werk. Doe mij dan maar 20k minder en veel plezier. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:31:30 #132
pi_90886283
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dit is dan wel weer waar. Je moet gewoon doen wat je leuk vind. Als je puur gaat voor de toekomstmogelijkheden en je salaris ben je ook niet helemaal goed bezig. Leuk, 50k per jaar verdienen maar dagelijks het niet naar je zin hebben op werk. Doe mij dan maar 20k minder en veel plezier. :)
Zo is het. Het is vooral die mentaliteit die ervoor zorgt dat er nog bèta's bestaan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:39:19 #133
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_90886716
Man man.. daar krijg je toch de touwtyfus van. Altijd dat gebleit over het feit dat iemand zijn opleiding te zwaar vindt...
Waarom volg je deze dan? Als je het niet aankunt ga dan iets anders doen dat wél beter bij je past.
Maar in godsnaam hou dat gekanker erover toch voor jezelf.. nobody gives a shit.

Ik zelf volg ook een (universitaire) opleiding die me eigenlijk geen fluit meer kan boeien, maar dat is nu wel eens het laatste waar ik over ga klagen.
Ik heb maar ongeveer 12 uur les per week, ga daarvan hooguit 1/3e. Voor de rest doe ik een gans semester NIKS.

Zoek u ook zo'n richting of stop met huilen.
pi_90886798
pi_90887181
Ja ach, wij doen wel gewoon het leuke werk. Ik heb weinig zin om 5 dagen per week spreadsheets in te vullen om die overige 2 dagen 100 euro meer te besteden te hebben :')
pi_90887206
Toch nog wat uit zijn huillie-huillie verhaal kunnen opvissen waar hij gelijk in heeft:

Technische beroepen worden niet gewaardeerd, je verdient ook aardig weinig. En de regering het maar raar vinden dat er niet genoeg mensen voor kiezen.
Door de scholen wordt het btw ook enorm gepusht, ook voor vrouwen die meestal EM kiezen. Terwijl je helemaal niet zo'n geweldige toekomst voor je ziet dan dat je EM had gedaan.

Maar goed, had gewoon NT met biologie gedaan, kun je zo goed als alle kanten op.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:48:11 #137
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_90887228
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zo is het. Het is vooral die mentaliteit die ervoor zorgt dat er nog bèta's bestaan.
Mee eens hoor, ik ben zelf ook zo een beetje. Bètas doen het werk omdat zij het leuk vinden, zijn vaak heel loyaal naar de werkgever, en malen niet zo om geld. Maar deze instelling is nou precies waar vaak misbruik van gemaakt wordt.Dit heb ik zelf op een harde manier moeten leren.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:48:42 #138
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_90887258
Jongen, ik ben jaloers op alle bèta-kerels onder ons. :( :( :( :( :(

Ik had graag een van de weinige vrouwen willen zijn met een bèta-studie, maar dat kan alleen als ik me omschool tot een volwaardig N&T-profiel. :'(
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_90887328
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Mee eens hoor, ik ben zelf ook zo een beetje. Bètas doen het werk omdat zij het leuk vinden, zijn vaak heel loyaal naar de werkgever, en malen niet zo om geld. Maar deze instelling is nou precies waar vaak misbruik van gemaakt wordt.Dit heb ik zelf op een harde manier moeten leren.
Tip voor TS, ga malen om je geld, maar blijf je baan leuk vinden. :D
pi_90887627
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Countess het volgende:
Jongen, ik ben jaloers op alle bèta-kerels onder ons. :( :( :( :( :(

Ik had graag een van de weinige vrouwen willen zijn met een bèta-studie, maar dat kan alleen als ik me omschool tot een volwaardig N&T-profiel. :'(
Het is nooit te laat.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:55:06 #141
pi_90887645
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Mee eens hoor, ik ben zelf ook zo een beetje. Bètas doen het werk omdat zij het leuk vinden, zijn vaak heel loyaal naar de werkgever, en malen niet zo om geld. Maar deze instelling is nou precies waar vaak misbruik van gemaakt wordt.
Ja, dat denk ik ook. En ik begrijp de reden natuurlijk wel, maar het is toch een beetje zuur vind ik. Bèta's zijn vaak ook minder geschikt voor het wereldje van netwerken en viavia dingetjes regelen. En, net als vroeger bij gym, wordt je dan vaak gewoon als laatste gekozen. ;(
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:59:03 #142
223428 Countess
pi_90887890
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het is nooit te laat.
Ik blijf hoop houden.
Andere studies dan Beta zijn geen luxe, want saai. Ik zie mezelf nooit Geschiedenis, Kunstgeschiedenis of Vrijetijdsstudies doen :r
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:00:11 #143
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_90887946
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Countess het volgende:

[..]

Ik blijf hoop houden.
Andere studies dan Beta zijn geen luxe, want saai. Ik zie mezelf nooit Geschiedenis, Kunstgeschiedenis of Vrijetijdsstudies doen :r
wtf zijn vrijetijdsstudies? _O-

Kunnen jullie in Nederland niet eens gewoon voorzien in een reeks normale opleidingen?
pi_90888048
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Chilliewillie88 het volgende:

[..]

Kunnen jullie in Nederland niet eens gewoon voorzien in een reeks normale opleidingen?
Nee je hebt altijd van die mensen die proberen van alles te profiteren, maar werken? Ho,maar!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2011 17:01:56 ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:05:07 #145
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_90888239
Ik heb het pas zwaar, MBO niveau 3 Sport en Bewegen ;(
Deathlift or Die.
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:05:30 #146
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_90888268
Nederlands hoger onderwijs staat in België bekend als zijnde eenvoudig en van lager niveau dan in België. Hoe denken jullie daarover?

Ik studeer rechten, ik weet dat veel mensen die in Leuven niet slagen (en nu wsl ook uit Hasselt), naar Maastricht trekken. Daar slagen ze wél en moeten ze bovendien een jaar minder lang studeren...
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:05:39 #147
223428 Countess
pi_90888278
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Chilliewillie88 het volgende:

[..]

Vrijetijdsstudies? Ik denk een studie voor mensen die te verveeld zijn om zelf te bedenken wat ze nu weer voor hobby moeten verzinnen.
pi_90888320
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

*Zucht* Volgens mij weet je niet helemaal wat alfa-studies zijn :')

Alfastudies zijn de klassieke studies, zoals letteren, muziek, cultuurwetenschappen, kunstgeschiedenis, politicologie en filosofie.

Waar jij het over hebt zijn gammastudies die zich bezighouden met maatschappij en gedrag. Dit zijn o.a. economie, rechten, psychologie en communicatiewetenschappen.
en geschiedenis dan, is dat een alpha of een gamma studie? :P
stand by me
pi_90888370
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Nederlands hoger onderwijs staat in België bekend als zijnde eenvoudig en van lager niveau dan in België. Hoe denken jullie daarover?

Ik studeer rechten, ik weet dat veel mensen die in Leuven niet slagen (en nu wsl ook uit Hasselt), naar Maastricht trekken. Daar slagen ze wél en moeten ze bovendien een jaar minder lang studeren...
waarom zijn belgen dan zo dom..
stand by me
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:07:56 #150
223428 Countess
pi_90888406
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef Chilliewillie88 het volgende:

Ik studeer ook rechten- dat vind ik dan weer de beste optie onder de Alfa-studies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')