Haha, grapjas. Ik stem geen SP, ik ben immers geen arbeider.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Elitaire flikker![]()
De door jullie zo geliefde leider van de SP komt ook van de havo en daar rennen jullie ook achteraan.
hboquote:Het ligt ook maar net aan de persoon..
Ik doe zelf hbo bedrijfseconomie/accountancy. Vind het best makkelijk en het kost me vrij weinig tijd tot nu toe. (zit in jaar 2, P gehaald in het eerste jaar)
Mijn broer is bezig met afstuderen van de studie advanced technology/chemische technology. Kost hem volgens mij niet extreem veel tijd en moeite. Hij haalt goede cijfers en heeft genoeg tijd voor twee bijbanen.
Obvious troll is obviousquote:Ik doe twee betastudies en zuip 3x per week bij mijn vereniging en 1 a 2x thuis. Bovendien is labrat worden een keuze, ik kan met mijn studies ook de economische kant op waar ze mij maar wat graag zullen willen hebben. Klacht derhalve ongegrond.
Jezus gast, neem anders even contact op met vergezocht, zit ook ergens op fok!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Elitaire flikker![]()
De door jullie zo geliefde leider van de SP komt ook van de havo en daar rennen jullie ook achteraan.
Dit is dan wel weer waar. Je moet gewoon doen wat je leuk vind. Als je puur gaat voor de toekomstmogelijkheden en je salaris ben je ook niet helemaal goed bezig. Leuk, 50k per jaar verdienen maar dagelijks het niet naar je zin hebben op werk. Doe mij dan maar 20k minder en veel plezier.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Alpha, Beta, Gamma, Praxis, lekker boeien!!
Elke opleiding is anders en hebben verschillende moeilijkheidsgraden. Of het nou Alpha of Beta is.
Als je slim genoeg bent zal je het niet zwaar hebben. Indien dit wel zo is heb je jezelf te hoog ingeschaald en moet je een stapje naar beneden doen
Zo is het. Het is vooral die mentaliteit die ervoor zorgt dat er nog bèta's bestaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer waar. Je moet gewoon doen wat je leuk vind. Als je puur gaat voor de toekomstmogelijkheden en je salaris ben je ook niet helemaal goed bezig. Leuk, 50k per jaar verdienen maar dagelijks het niet naar je zin hebben op werk. Doe mij dan maar 20k minder en veel plezier.
Mee eens hoor, ik ben zelf ook zo een beetje. Bètas doen het werk omdat zij het leuk vinden, zijn vaak heel loyaal naar de werkgever, en malen niet zo om geld. Maar deze instelling is nou precies waar vaak misbruik van gemaakt wordt.Dit heb ik zelf op een harde manier moeten leren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zo is het. Het is vooral die mentaliteit die ervoor zorgt dat er nog bèta's bestaan.
Tip voor TS, ga malen om je geld, maar blijf je baan leuk vinden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Mee eens hoor, ik ben zelf ook zo een beetje. Bètas doen het werk omdat zij het leuk vinden, zijn vaak heel loyaal naar de werkgever, en malen niet zo om geld. Maar deze instelling is nou precies waar vaak misbruik van gemaakt wordt.Dit heb ik zelf op een harde manier moeten leren.
Het is nooit te laat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Countess het volgende:
Jongen, ik ben jaloers op alle bèta-kerels onder ons.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had graag een van de weinige vrouwen willen zijn met een bèta-studie, maar dat kan alleen als ik me omschool tot een volwaardig N&T-profiel.
Ja, dat denk ik ook. En ik begrijp de reden natuurlijk wel, maar het is toch een beetje zuur vind ik. Bèta's zijn vaak ook minder geschikt voor het wereldje van netwerken en viavia dingetjes regelen. En, net als vroeger bij gym, wordt je dan vaak gewoon als laatste gekozen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Mee eens hoor, ik ben zelf ook zo een beetje. Bètas doen het werk omdat zij het leuk vinden, zijn vaak heel loyaal naar de werkgever, en malen niet zo om geld. Maar deze instelling is nou precies waar vaak misbruik van gemaakt wordt.
Ik blijf hoop houden.quote:
wtf zijn vrijetijdsstudies?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden.
Andere studies dan Beta zijn geen luxe, want saai. Ik zie mezelf nooit Geschiedenis, Kunstgeschiedenis of Vrijetijdsstudies doen
Nee je hebt altijd van die mensen die proberen van alles te profiteren, maar werken? Ho,maar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
wtf zijn vrijetijdsstudies?![]()
Kunnen jullie in Nederland niet eens gewoon voorzien in een reeks normale opleidingen?
Vrijetijdsstudies? Ik denk een studie voor mensen die te verveeld zijn om zelf te bedenken wat ze nu weer voor hobby moeten verzinnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
wtf zijn vrijetijdsstudies?![]()
Kunnen jullie in Nederland niet eens gewoon voorzien in een reeks normale opleidingen?
en geschiedenis dan, is dat een alpha of een gamma studie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
*Zucht* Volgens mij weet je niet helemaal wat alfa-studies zijn![]()
Alfastudies zijn de klassieke studies, zoals letteren, muziek, cultuurwetenschappen, kunstgeschiedenis, politicologie en filosofie.
Waar jij het over hebt zijn gammastudies die zich bezighouden met maatschappij en gedrag. Dit zijn o.a. economie, rechten, psychologie en communicatiewetenschappen.
waarom zijn belgen dan zo dom..quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Nederlands hoger onderwijs staat in België bekend als zijnde eenvoudig en van lager niveau dan in België. Hoe denken jullie daarover?
Ik studeer rechten, ik weet dat veel mensen die in Leuven niet slagen (en nu wsl ook uit Hasselt), naar Maastricht trekken. Daar slagen ze wél en moeten ze bovendien een jaar minder lang studeren...
Ik studeer ook rechten- dat vind ik dan weer de beste optie onder de Alfa-studies.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Nederlands hoger onderwijs staat in België bekend als zijnde eenvoudig en van lager niveau dan in België. Hoe denken jullie daarover?
Ik studeer rechten, ik weet dat veel mensen die in Leuven niet slagen (en nu wsl ook uit Hasselt), naar Maastricht trekken. Daar slagen ze wél en moeten ze bovendien een jaar minder lang studeren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |