geboortedatum: 17-07-1998quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ik ken een beta-student die anders tijd genoeg heeft om rond te neuken en de douchebag uit te hangen.
Het is mijn broer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
geboortedatum: 17-07-1998
interessant sociaal leven heb je als je zulk soort mensen kent
Veel te kort om je werkelijk het economisch denken eigen te maken. Economische dilemma's duiden is echt andere koek dan een studie Wiskunde, ook al kun je deze economische dilemma's wel beschrijven met wiskunde.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef sneeuwuil het volgende:
En als je nou eens een studie wiskunde doet en een minor in de economische sector, heb je dan niet het beste van twee werelden?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef Yreal het volgende:
De hoeveelheid zure beta's in dit topic is echt absurd![]()
Maak die overstap dan, klapjosties. Als geld zalig makend is en je het toch doet met 3 vingers in je neus...
Als je zo'n studie hebt afgerond hoef je niet te doen alsof, je weet dan dat je iets relevants hebt gedaan. Dit in tegenstelling tot honderden bèta's die op het internet wanhopig op zoek gaan naar erkenning 'dat zij toch iets best moeilijks hebt gedaan' en dat men dat niet snapt hoe lastig rekenen is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Klaudias het volgende:
In ruil voor het harde leven van een beta-student kun je tenminste wél dingen. Dat is psychisch veel relaxter. Je moet er toch niet aan denken dat je je hele leven (afgestudeerd in economie, rechten of psychologie of zo) net moet doen alsof je studie heel relevant is voor de dagelijkse praktijk en dat je ergens verstand van hebt. Dan word je gillend gek.
Bèta studenten hebben een zeer diepzinnig begrip van de wereld om hun heen. Als Boeddha nu een mens was geweest, was hij bèta student geweest. Economiestudenten studeren alleen maar omdat ze toen ze 18 waren hoorden dat economie iets met geld te maken had en dan zul je er wel rijk mee worden. Om zoveel onnozelheid kunnen wij bèta's alleen maar lachen met onze superieure geest die uitstrekt over het hele universum. Alfa's zijn nog veel erger. Hitler was een alfa.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je zo'n studie hebt afgerond hoef je niet te doen alsof, je weet dan dat je iets relevants hebt gedaan. Dit in tegenstelling tot honderden bèta's die op het internet wanhopig op zoek gaan naar erkenning 'dat zij toch iets best moeilijks hebt gedaan' en dat men dat niet snapt hoe lastig rekenen is.
Terug de collegebanken in WO'erquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef RacerDKB het volgende:
Och ja jij hebt het ó zo zwaar met je beta-opleiding, economie-studenten doen helemaal niks
Ik, als WO-economie student zijnde, kan je vertellen dat dat bullshit is. Ik ken mensen die dingen als Natuurkunde studereren, en die nog minder er voor doen, het is maar of je aanleg hebt.
En laat je niet misleiden, ik heb dan maar 12 uur college per week, in principe zit je de overige 28 uur thuis te studeren. Dat jij nou 5 dagen per week volle dagen college hebt, wees er blij mee. Heb je in ieder geval geen problemen met discipline om thuis er nog aan te zitten.
Bovendien, waarom betaal ik ¤1672 voor mijn studie, als ik 12 uur college per week hebt, en betaal jij hetzelfde bedrag, om je vervolgens verheven te voelen en ruim 3 keer zo veel aanspraak op je universiteit te doen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Ryon het volgende:
Bètastudenten zijn dan ook kneuzen. Die worden voor een reden uitgebuit. Als ik mijn fiets naar de fietsenmaker breng wil ik daar ook niet meer dan een absoluut minimum aan kwijt zijn, hoe zielig die vent ook wel niet het is.
Als kerstcadeau geef je die lui gewoon het nieuwe deel van WoW en je weet dat ze de rest van het jaar ook weer zoet zijn. Qua bonussen hoef je dan ook niet moeilijk te doen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Bèta studenten hebben een zeer diepzinnig begrip van de wereld om hun heen. Als Boeddha nu een mens was geweest, was hij bèta student geweest. Economiestudenten studeren alleen maar omdat ze toen ze 18 waren hoorden dat economie iets met geld te maken had en dan zul je er wel rijk mee worden. Om zoveel onnozelheid kunnen wij bèta's alleen maar lachen met onze superieure geest die uitstrekt over het hele universum. Alfa's zijn nog veel erger. Hitler was een alfa.
Ik heb hier geen woorden voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Bèta studenten hebben een zeer diepzinnig begrip van de wereld om hun heen. Als Boeddha nu een mens was geweest, was hij bèta student geweest. Economiestudenten studeren alleen maar omdat ze toen ze 18 waren hoorden dat economie iets met geld te maken had en dan zul je er wel rijk mee worden. Om zoveel onnozelheid kunnen wij bèta's alleen maar lachen met onze superieure geest die uitstrekt over het hele universum. Alfa's zijn nog veel erger. Hitler was een alfa.
Dit is gewoon vegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Zith het volgende:
Ik zat laatst in de schoolbanken en moest dit overtypen van de leraar, dit is beta alfpha of gamma
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:18 schreef ufopiloot12 het volgende:
Discussies op fokHet is net de Paralympics. Je kan ze winnen, maar je blijft een mongool.
Welke studie is het?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef Zith het volgende:
Ik zat laatst in de schoolbanken en moest dit overtypen van de leraar, dit is beta alfpha of gamma
Leer je fiets maken zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Ryon het volgende:
Bètastudenten zijn dan ook kneuzen. Die worden voor een reden uitgebuit. Als ik mijn fiets naar de fietsenmaker breng wil ik daar ook niet meer dan een absoluut minimum aan kwijt zijn, hoe zielig die vent ook wel niet het is.
Als kerstcadeau geef je die lui gewoon het nieuwe deel van WoW en je weet dat ze de rest van het jaar ook weer zoet zijn. Qua bonussen hoef je dan ook niet moeilijk te doen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:18 schreef ufopiloot12 het volgende:
Discussies op fokHet is net de Paralympics. Je kan ze winnen, maar je blijft een mongool.
Met de wereld verbeteren betaal je je hypotheek niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef honkhonk het volgende:
Een bèta studie doe je omdat je er oprecht geïnteresseerd in bent. De hoeveelheid werk die je er vergeleken met een gemiddelde Alfa studie in moet steken is namelijk gewoon belachelijk hoog, en het is niet zo dat je salaris later zoveel hoger gaat zijn dan dat van de economie en rechtenstudenten van deze wereld. Integendeel misschien zelfs.
Niets dan respect voor bèta studenten, van culturele antropologen (of luie rechtenstudentjes zoals ik) wordt de wereld niet beter, van ingenieurs wel.
Als je de wereld wilt verbeteren moet je juist rechten studeren. Alpha's winnen meestal de Nobelprijsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef honkhonk het volgende:
Een bèta studie doe je omdat je er oprecht geïnteresseerd in bent. De hoeveelheid werk die je er vergeleken met een gemiddelde Alfa studie in moet steken is namelijk gewoon belachelijk hoog, en het is niet zo dat je salaris later zoveel hoger gaat zijn dan dat van de economie en rechtenstudenten van deze wereld. Integendeel misschien zelfs.
Niets dan respect voor bèta studenten, van culturele antropologen (of luie rechtenstudentjes zoals ik) wordt de wereld niet beter, van ingenieurs wel.
Je weet dat de Nobelprijs is opgedeeld in categorieën?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je de wereld wilt verbeteren moet je juist rechten studeren. Alpha's winnen meestal de Nobelprijs
Je weet dat de vredesprijs de enige is die door het Nobelcomite wordt uitgereikt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je weet dat de Nobelprijs is opgedeeld in categorieën?
En dat Natuurkunde of Scheikunde geen Alfa is.
Inderdaad. Mensen boeit het geen ene kut als iemand osmotische waarden in oplossingen ontdekt. Op het moment dat je rechtsgelijkheid voor zowel blank als zwart afdwingt staan hele volksstammen te springen. Een plekje in de geschiedenisboeken is dan verzekerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je de wereld wilt verbeteren moet je juist rechten studeren. Alpha's winnen meestal de Nobelprijs
Wat is de relevantie? Je noemt Nobelprijs, niet 'die een prijs krijgen van de Nobelcommittee'quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je weet dat de vredesprijs de enige is die door het Nobelcomite wordt uitgereikt?
De enige die door het Noors Nobelcomité wordt uitgereikt. De andere worden uitgereikt door de Zweedse koning.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je weet dat de vredesprijs de enige is die door het Nobelcomite wordt uitgereikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |