quote:We knew the gap to the teams above us was not a big gap but we will go to Newcastle tomorrow and want to make a good result there. We remember the last match at home, when we played 20 minutes like Barcelona but then they took over and deserved to win.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef MotorCitySoul het volgende:
Grant heeft Barcelona de laatste jaren blijkbaar niet meer aan het werk gezien. Toch denk ik dat Newcastle vanavond wel wint.
Ik ga iig Everton - Spurs kijken en deels Arsenal - Man. City.
Ok, mij boeit het verder niet zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat die shitty citizens op hun bek gaan
quote:ARSENAL v MAN CITY
Arsenal: Fabianski, Sagna, Djourou, Koscielny, Clichy, Song, Wilshere, Fabregas, Nasri, Walcott, van Persie. Subs: Szczesny, Rosicky, Denilson, Squillaci, Arshavin, Chamakh, Bendtner.
Man City: Hart, Richards, Kompany, Toure, Zabaleta, De Jong, Barry, Toure Yaya, Milner, Tevez, Jo. Subs: Given, Bridge, Wright-Phillips, Adam Johnson, Boateng, Lescott, Vieira.
Referee: Mike Jones (Cheshire)
Ik kijk die wedstrijd niet, de commentators bij Arsenal zeiden het.quote:
Wehehe zijn reactie zelf ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef MotorCitySoul het volgende:
Talking about a terrible free kick.
Streamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Santello het volgende:
Waar kijken jullie ? Sport1 staat wel man city - arsenal, maar ze laten chelsea zien.
Sopcast ESPN streamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Santello het volgende:
Waar kijken jullie ? Sport1 staat wel man city - arsenal, maar ze laten chelsea zien.
???quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef MotorCitySoul het volgende:
Ik denk dat we Walcott niet meer terug zien.
Hier bij Ziggo klopt het gewoon hoor...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Santello het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hier bij Ziggo klopt het gewoon hoor...
[..]Mja maar is het Nederlands commentaar bij Sport1? Want dat haat ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Mja maar is het Nederlands commentaar bij Sport1? Want dat haat ik.
Held!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VDV scoort de 1-1 in de elfde minuut. Wat een wedstrijd nu al!
Oh zhit die zijn ook behonnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je kan het ook gewoon op engels zetten hoor...
VDV scoort de 1-1 in de elfde minuut. Wat een wedstrijd nu al!
Barįaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:17 schreef alors het volgende:
Fabregas
wat een inzicht, ik ga echt weken huilen als hij ooit weggaat.
Nog niet op z'n oude niveau, maakt nog teveel foutjes in de passing.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:17 schreef alors het volgende:
Fabregas
wat een inzicht, ik ga echt weken huilen als hij ooit weggaat.
Ik denk dat veel teams een moord zouden doen voor deze Fabregasquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog niet op z'n oude niveau, maakt nog teveel foutjes in de passing.
Hoop dat hij bij Arsenal blijft, Barįa is goed genoeg. Arsenal moet ook een beetje goed blijven. Maarja, als ze geen prijzen pakken zal Fabregas wel weg gaan.quote:
Ach Barca heeft nu Afellayquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb liever Nasri bij Barįa dan Fabregas.
Ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef alors het volgende:
Wow, weheh Song heeft nu ook zijn baard geblondeerdAbel Xavier-esque
Echt wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef Santello het volgende:
Sport 1 is aan het kutten, laat ook geen mancity arsenal zien
Heus welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef Santello het volgende:
Sport 1 is aan het kutten, laat ook geen mancity arsenal zien
schiet opquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Jeej... Liverpool 2 goals achter...
Ik kijk het online. Maar mogelijk omdat het nu rust is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Santello het volgende:
Dan ben ik de enige haha![]()
Ik heb geen beeld omdat het regent, maar als het terug komt dan zie ik chelsea op Sport1.1
Heb je je laten meeslepen in Kuyt zijn optimisme?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Morendo het volgende:
FFS. Torres captain gemaakt in mijn Fantasy elftal (ten koste van Nani!) omdat ik binnenkort een ommekeer verwacht bij Liverpool, laten ze je zo in de steek......
Al iets gevonden om 't op te kieken? zoja, pm?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef laucas het volgende:
Zo. Nog een kwartiertje Arsenal. Dan weer het echte werk... Barca
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Heb je je laten meeslepen in Kuyt zijn optimisme?
Nah, hoop het niet. Ik krijg al tranen in mijn ogen van de gedachte aan Mido in een Liverpool-tenue.quote:
Rood kleedt wel slank af....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nah, hoop het niet. Ik krijg al tranen in mijn ogen van de gedachte aan Mido in een Liverpool-tenue.
Op het veld?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef TheSeeker_NL het volgende:
En wat vinden we van de vorm van V.Persie ?
Nah, het is nog niet echt bijzonder. Hij doet redelijk mee, that's it.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Nog niet helemaal terug, maar zijn positiespel blijft echt fantastisch, laat Arsenal een stuk beter spelen. Ook al is Chamakh niet slecht, je ziet het verschil wel als van Persie speelt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ofnie dan, vol in zn smoelquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef MotorCitySoul het volgende:
Van Persie die De Jong ff een beuk geeft.
Robin en Nigel zijn matties, die geven elkaar na de wedstrijd gewoon een kusjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef MotorCitySoul het volgende:
Van Persie die De Jong ff een beuk geeft.
ja het loopt mij ook al dun in de broek. het is namelijk een wetenschappelijk bewezen regel. Arsenal speelt mooi en goed maar scoort niet, dus verliezen ze.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef laucas het volgende:
Jeez ben bang dat de shitizens gaat toeslaan als arsenal het niet doet
pak je stressballetje maar alvast dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik word echt pissig als City straks zo'n countergoaltje pikt..
Arsenal fan zijn is niet goed voor je bloeddruk neequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
pak je stressballetje maar alvast dan.
Zo te zien valt wel mee, gelukkig..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef MotorCitySoul het volgende:
Zo Van Persie werd ff omver gezaagd.
ik ook!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef vaasinbloem het volgende:
10 minuten, kom op man, wordt gek hier![]()
Niklas is papa geworden, dus raak schieten kan ie wel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:25 schreef MotorCitySoul het volgende:
Bendtner komt erin, dus komt allemaal nog in orde.
Hahahaha!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Niklas is papa geworden, dus raak schieten kan ie wel!
Ook volgens zijn vrouw is hij vooral kopsterk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Niklas is papa geworden, dus raak schieten kan ie wel!
Krijg je met een Italiaan als manager.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef lordteddybeer het volgende:
21 spelers op 1 helft, alleen fabianski staat nog op andere helft zowat. Wat speelt City laf
Geld op ingezetquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Hoezo kijk jij eigenlijk Villa - Sunderland?
Italie hé.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef lordteddybeer het volgende:
21 spelers op 1 helft, alleen fabianski staat nog op andere helft zowat. Wat speelt City laf
Sagna en Zabaleta gingen met de hoofden tegen elkaar staan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat was er trouwens? ik zat tottenham te kijken.
Hmm, zat fout..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Had niet van Sagna verwacht, zal denk ik ook niet degene zijn die is begonnen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
goed avondje dus voor united..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef MotorCitySoul het volgende:
Westham wordt afgedroogd in Newcastle. (5-0)
Met het spel van United moeten ze vroeg of laat wel punten achter elkaar laten liggen, net als dat ene lucky seizoenshelft van Liverpool toen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Who the hell is L.Best?
Chelsea![]()
Liverpool![]()
Arsenal![]()
Seizoen beslist?
Ik ben van plan er deze week mee te beginnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Speelt iemand Fantasy Premier League hier? Net toevallig begonnen, best grappig spel:
http://fantasy.premierleague.com/
Tja, dat komt denk ik ook omdat de traditionele topclubs relatief weinig spenderen (op City na) aan transfers momenteel. En dan komt het zware (internationale) programma er nog bovenop, en het feit dat clubs uit de lagere regionen altijd willen vlammen tegen de topclubs, voornamelijk in thuiswedstrijden, en dan is het eigenlijk best logisch allemaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
De nivellering is wel toegeslagen in Premier League zeg. Chelsea kan al twee maanden niet winnen, Man Utd wurmt zich met moeite langs ploegen als Stoke. En Liverpool is al een jaar een verloren zaak. De ploegen die twee jaar geleden de Premier League domineerden zijn nu door iedereen te kloppen.
Ik speel het ook. Er is overigens een eigen topic over hier in vbl en een eigen FOK! (sub)klassement in het spel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Speelt iemand Fantasy Premier League hier? Net toevallig begonnen, best grappig spel:
http://fantasy.premierleague.com/
Oh tof, zo even zoeken danquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik speel het ook. Er is overigens een eigen topic over hier in vbl en een eigen FOK! (sub)klassement in het spel.
En daar komt nog bij, en dat ben je waarschijnlijk wel met mij eens, dat de amusementswaarde van de Premier League hoger ligt dan in welke competitie dan ook. Neem nu Spanje: dodelijk saai, je hebt een top twee die eigenlijk nooit punten verliest. In die competitie kun je overigens een denivellering waarnemen want teams als Atletico, Valencia, Deportivo deden 10 jaar geleden (soms) nog mee om het kampioenschap.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
De nivellering is wel toegeslagen in Premier League zeg. Chelsea kan al twee maanden niet winnen, Man Utd wurmt zich met moeite langs ploegen als Stoke. En Liverpool is al een jaar een verloren zaak. De ploegen die twee jaar geleden de Premier League domineerden zijn nu door iedereen te kloppen.
Nee het is ook niet negatief, nu kunnen ploegen als Tottenham met een beetje geluk de titel pakken en kunnen subtoppers makkelijker aansluiten bij de top. Maakt het wat mij betreft een stuk leuker en geeft me valse hoop dat Newcastle over tien jaar eens de titel kan grijpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
En daar komt nog bij, en dat ben je waarschijnlijk wel met mij eens, dat de amusementswaarde van de Premier League hoger ligt dan in welke competitie dan ook. Neem nu Spanje: dodelijk saai, je hebt een top twee die eigenlijk nooit punten verliest. In die competitie kun je overigens een denivellering waarnemen want teams als Atletico, Valencia, Deportivo deden 10 jaar geleden (soms) nog mee om het kampioenschap.
http://www.liverpoolfc.tv(...)-leaves-liverpool-fcquote:Liverpool FC confirmed today that manager Roy Hodgson has left the club by mutual consent.
Principal Owner John Henry commented: "We are grateful for Roy's efforts over the past six months, but both parties thought it in the best interests of the club that he stand down from his position as team manager. We wish him all the best for the future."
Roy Hodgson said: "Being asked to manage Liverpool Football Club was a great privilege. Any manager would be honoured to manage a club with such an incredible history, such embedded tradition and such an amazing set of fans. Liverpool is one of the great clubs in world football. I have, however, found the last few months some of the most challenging of my career. I am very sad not to have been able to put my stamp on the squad, to be given the time to bring new players into the club in this transfer window and to have been able to be part of the rebuilding process at Liverpool. The club has some great, world-class players, with whom it has been a pleasure to work and I wish the entire squad well for the rest of the season. I thank those with whom I have built up a close working relationship at the club for their loyalty and support during very testing times, and finally of course to the Liverpool fans, your passion and dedication to the club will see Liverpool at the top of the game once more."
Club legend Kenny Dalglish will assume control of team matters for Sunday's third round FA Cup tie against Manchester United at Old Trafford.
Henry added: "We are delighted that Kenny Dalglish has agreed to step in and manage the team for Sunday's FA Cup tie at Old Trafford and for the remainder of the season.
"Kenny was not just a legendary footballer, he was the third of our three most successful managers - three giants. We are extraordinarily fortunate and grateful that he has decided to step in during the middle of this season."
Chairman Tom Werner said: "No one who cares for this great club has been happy with the way this season has unfolded and we have examined options and considered at length what is best for us going forward. Kenny will bring considerable experience to the position and provide management and leadership for the rest of the season."
Daar kun je rood voor gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:59 schreef laucas het volgende:
Tja moeilijk te zeggen, Hodgson liet in ieder geval ook geen zekere indruk achter. Staat nog niet eens op VI trouwens?!
Beetje offtopic, maar iemand nog die rooie kaart van Felipe Melo gezien? Je weet wel, die op Robben ging staan![]()
Het lijkt me een combinatie van een matige trainer en een zwakke spelers groep.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Ben benieuwd. Voor de Liverpool volgers, hoeveel lag het eigenlijk aan Hodgson en hoeveel gewoon aan het gebrek van kwaliteit?
Plek 5-8 moet toch wel haalbaar zijn.quote:
Mwah, zelfs dat betwijfel ik. Torres en Gerard zijn goed maar breekbaar. De rest is echt middelmaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Plek 5-8 moet toch wel haalbaar zijn.
Morgen trouwens Man U - Liverpool voor de FA Cup. Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Ik denk dat dit Liverpool geen schijn van kans heeft op Old Trafford.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:13 schreef Morendo het volgende:
Morgen trouwens Man U - Liverpool voor de FA Cup. Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Mwoah, ze hebben misschien wel de beste keeper van de League. Een redelijk goede verdediging. Het ontbreekt alleen een beetje aan creativiteit/scorend vermogen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, zelfs dat betwijfel ik. Torres en Gerard zijn goed maar breekbaar. De rest is echt middelmaat.
Ik vind het centrum juist enorm kwetsbaar en de rechtsback is ook vaak alles of niets. Kijk maar eens hoe kinderlijk ze die 3 goals afgelopen week weer tegen kregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ze hebben misschien wel de beste keeper van de League. Een redelijk goede verdediging. Het ontbreekt alleen een beetje aan creativiteit/scorend vermogen.
Johnson is in principe een prima aanvallende back. Opzich zijn Skrtel en Agger wel redelijke verdedigers. In Carragher en die Griek heb ik niet zo veel vertrouwen. Maar ja, het hele team draait gewoon slecht. Tegendoelpunten beginnen natuurlijk al voorin.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:31 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik vind het centrum juist enorm kwetsbaar en de rechtsback is ook vaak alles of niets. Kijk maar eens hoe kinderlijk ze die 3 goals afgelopen week weer tegen kregen.
Johnson een goede back? Dat meen je toch niet echt hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Johnson is in principe een prima aanvallende back. Opzich zijn Skrtel en Agger wel redelijke verdedigers. In Carragher en die Griek heb ik niet zo veel vertrouwen. Maar ja, het hele team draait gewoon slecht. Tegendoelpunten beginnen natuurlijk al voorin.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Johnson een goede back? Dat meen je toch niet echt heDie man is zo beperkt. De verdediging is traag en niet wendbaar. Dat zie je iedere keer weer. Het ontbreekt ze aan talent.
Het middenveld is matig, mist creativiteit en coaching. Zeker als Gerard er weer eens niet bij is. Ze mogen echt blij zijn als ze bij de bovenste helft eindigen.
Deze clubs hoeven echt niet boven Liverpool te eindigen. Zelfs al heeft Liverpool een relatief zwakke selectie.quote:6 Sunderland 22 8 9 5 33 25 - 22
7 Bolton Wanderers 22 7 9 6 30 34 - 29
8 Newcastle United 21 8 4 9 28 34 - 31
9 Blackburn Rovers 22 8 4 10 28 29 - 35
10 Stoke City 21 8 3 10 27 26 - 26
11 Blackpool 19 7 4 8 25 27 - 32
Dat hoeft niet nee. Maar liverpool is ook echt niet sterker dan die clubs. En daar komt dan dus de manager in beeld die het beste uit zijn spelers moet halen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Deze clubs hoeven echt niet boven Liverpool te eindigen. Zelfs al heeft Liverpool een relatief zwakke selectie.
Nja, spelers als Reina & Kuyt zijn spelers die kwalitatief toch zeker goed genoeg zijn. De belangrijkste punten waarop men nu moet aantrekken is een centrale verdediger, een linksback (Koncheskyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, zelfs dat betwijfel ik. Torres en Gerard zijn goed maar breekbaar. De rest is echt middelmaat.
Nu Football Focus, eens kijken of ze daar wat te zeggen hebben erover.
Mwoah, ze hebben Fabio Aurelio ook al voor de linksbackpositie. Het aantrekken van buitenspelers (Elia?) heeft meer prioriteit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef SevD het volgende:
[..]
Nja, spelers als Reina & Kuyt zijn spelers die kwalitatief toch zeker goed genoeg zijn. De belangrijkste punten waarop men nu moet aantrekken is een centrale verdediger, een linksback (Konchesky) en een linksbuiten. Jovanovic, Konchesky, Cole, Poulsen & Babel zijn spelers die sowieso al mogen optyfen.
quote:Dure bankzitters zorgen voor problemen bij Liverpool
08/01/2011 15:58
Liverpool zit opgescheept met een peperdure selectie die niet presteert. De Fenway Sports Group, het consortium dat in oktober de aandelen van de club overnam, heeft met stijgende verbazing de cijfers doorgenomen. Vooral de jaarsalarissen van de wisselspelers zit de Amerikaanse machthebbers dwars.
Henry en Werner begrijpen niet dat Liverpool afgelopen zomer megacontracten afsloot met onder anderen Joe Cole (foto) en Milan Jovanovic terwijl de club in financieel zwaar weer zat en een overname ophanden was. Cole strijkt op Anfield per week ruim 105 duizend euro op, Jovanovic krijgt per maand 280 duizend euro op zijn bankrekening gestort.
Technisch directeur Damien Comolli werd een maand geleden aangesteld om het aankoopbeleid te verbeteren. De Fransman zit echter met een groot probleem. Dikbetaalde profs als Joe Cole, Milan Jovanovic en Ryan Babel willen niet vertrekken bij Liverpool als een andere club ze niet onder dezelfde voorwaarden vastlegt.
Liverpool heeft daarom weinig bewegingsvrijheid op de transfermarkt. De club moet eerst enkele spelers lozen voordat aankopen mogelijk zijn. Zaterdag namen The Reds al afscheid van hun manager. Vanwege de teleurstellende prestaties werd Roy Hodgson vervangen door Kenny Dalglish.
Aurelio is ook veel te matig. Plus wordt dit jaar 32.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, ze hebben Fabio Aurelio ook al voor de linksbackpositie. Het aantrekken van buitenspelers (Elia?) heeft meer prioriteit.
Blackpoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
mooie goal Torres tegen Blackburn, na 2 min.
K*t.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef vaasinbloem het volgende:
Kan geen stream vinden, kan iemand mij vertellen hoe Arsenal het doet?
Dus binnen een week hebben ze zichzelf alweer 2 extra wedstrijden gegunt terwijl het programma toch al zo vol isquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:58 schreef Monopoly_Man het volgende:
"Thenmagic of the cup" heet dat. Ipswich verliest in hun eigen league met 8-0 ofzo van Scunthorpe vorige week, en wint dan nu gewoon even van Arsenal. Het slaat helemaal nergens op maar Arsenal speelde ook ontzettend slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de engelse tijden dus bij ons 1 uur laterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Arbeitslos het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar aardige wedstrijden dit weekend, met als uitschieter Spurs - Man. United. Westham - Arsenal ga ik ook wel kijken morgenavond 18:30.
Wel opvallend dat er dit weekend 3 stadsderby's zijn.
Vanzelfsprekend, dus dan klopt het toch dat ik zeg dat voor ons Westham - Arsenal om 18:30 begint?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit zijn de engelse tijden dus bij ons 1 uur later
En nog één regioderby: Sunderland-Newcastle.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Arbeitslos het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar aardige wedstrijden dit weekend, met als uitschieter Spurs - Man. United. Westham - Arsenal ga ik ook wel kijken morgenavond 18:30.
Wel opvallend dat er dit weekend 3 stadsderby's zijn.
Ja tuurlijk, maar voor de nono's die dan een uur te vroeg hopen te kunnen streamen ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, dus dan klopt het toch dat ik zeg dat voor ons Westham - Arsenal om 18:30 begint?
Zometeen nog even saunatje, lekker tķch man, saunatje ? Heerlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:37 schreef Arbeitslos het volgende:
Is toch heerlijk man zo'n middagje + avond Engels voetbal.
Ik was er al "bang" voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:46 schreef Arbeitslos het volgende:
City net voor rust op 1-1 en zullen het ook wel afmaken de 2e helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |