quote:We knew the gap to the teams above us was not a big gap but we will go to Newcastle tomorrow and want to make a good result there. We remember the last match at home, when we played 20 minutes like Barcelona but then they took over and deserved to win.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef MotorCitySoul het volgende:
Grant heeft Barcelona de laatste jaren blijkbaar niet meer aan het werk gezien. Toch denk ik dat Newcastle vanavond wel wint.
Ik ga iig Everton - Spurs kijken en deels Arsenal - Man. City.
Ok, mij boeit het verder niet zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat die shitty citizens op hun bek gaan
quote:ARSENAL v MAN CITY
Arsenal: Fabianski, Sagna, Djourou, Koscielny, Clichy, Song, Wilshere, Fabregas, Nasri, Walcott, van Persie. Subs: Szczesny, Rosicky, Denilson, Squillaci, Arshavin, Chamakh, Bendtner.
Man City: Hart, Richards, Kompany, Toure, Zabaleta, De Jong, Barry, Toure Yaya, Milner, Tevez, Jo. Subs: Given, Bridge, Wright-Phillips, Adam Johnson, Boateng, Lescott, Vieira.
Referee: Mike Jones (Cheshire)
Ik kijk die wedstrijd niet, de commentators bij Arsenal zeiden het.quote:
Wehehe zijn reactie zelf ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef MotorCitySoul het volgende:
Talking about a terrible free kick.
Streamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Santello het volgende:
Waar kijken jullie ? Sport1 staat wel man city - arsenal, maar ze laten chelsea zien.
Sopcast ESPN streamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Santello het volgende:
Waar kijken jullie ? Sport1 staat wel man city - arsenal, maar ze laten chelsea zien.
???quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef MotorCitySoul het volgende:
Ik denk dat we Walcott niet meer terug zien.
Hier bij Ziggo klopt het gewoon hoor...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Santello het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hier bij Ziggo klopt het gewoon hoor...
[..]Mja maar is het Nederlands commentaar bij Sport1? Want dat haat ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Mja maar is het Nederlands commentaar bij Sport1? Want dat haat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |