Oh wat mooi geworden zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:30 schreef tombolafan het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Tot nu toe gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja, alleen de tutorial die ik gebruikte:quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Nijna het volgende:
Is dat broccoli, een reep maken, dubbel vouwen, inknippen en dan oprollen zeg maar?
Heb nog veel groen vilt liggen (mn moeder vond bij sikkens lappenland veel vilt voor weinig).
Je moet een schaar nemen die je ALLEEN voor vilt/stof gebruikt, door papier wordt hij botquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef kirsten. het volgende:
Wow wat een leuke dingen
Ik heb een soort van hartjes aan een touwtje gemaakt, ik zal ze later wel plaatsen.
Maar nu heb ik een vraagje; waarmee knippen/snijden jullie vilt? Ik gebruik een gewone keukenschaar (die toch redelijk scherp is) maar het blijft lastig gaan. Hebben jullie tips? Want om een papieren patroontje heen knippen is ook niet handig daarmee!
Ik vind ze geslaagd Barquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:02 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hoogstaande creatieve uitspatting, komt ook omdat kinderen dit ook gaan maken.
Jeumig wat maak je veel mooisquote:
Wat schattig geworden!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:22 schreef ry4life het volgende:
Wat het geworden is
Voor- en achterkant
[ afbeelding ]
Leuk gedaan en vindingrijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
Ja, alleen de tutorial die ik gebruikte:
Deed eerst dubbelvouwen en inknippen, dan eerst de zijkanten naar het midden
vouwen en dan oprollen (zodat je niet met de "open kant" eindigt)
Wortel:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |