Oh, mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Stiemie het volgende:
Oh ik heb zoiets leuks gezienMaar ben nog met een ander project (quilt) bezig dus mag van mezelf deze nog niet gaan maken
![]()
Bloesems van vilt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kaas is zo leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Eieren en kaas voor in mn kinderkeukenMet dank aan dit topic
eitjes zijn echt simpelquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef Nijna het volgende:
Eitjes wil ik ook nog maken, plakje kaas had ik al
Wat voor voedsel komt er nog meer in je keukentje? Vind het zelf maken van zo'n keuken echt een tof idee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra ik een kartelschaar heb komt er ravioli en farfallequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Leuke dingen maken jullie allemaal!
[..]
Wat voor voedsel komt er nog meer in je keukentje? Vind het zelf maken van zo'n keuken echt een tof idee.
Leuk! Ik heb ze ook gemaakt en er word driftig mee gespeeld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Eigeel is vastgestikt ja (en een pietsie opgevuld) en de twee eiwitten zijn gefestoneerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Jore het volgende:
Tombolafan, wat heb je gefestoneerd aan de eitjes? Heb je een dubbele laag vilt gebruikt of heb je gewoon een steekjesrandje gemaakt? Ik neem aan dat je het eigeel gewoon vastgestikt hebt.
Ze zijn zo leuk geworden!
Superleukquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ja, ik heb ze dubbel gedaan, zodat je de steekjes van het eigeel niet meer zietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Jore het volgende:
Cute, die aardbeitjes!
Wat ik trouwens bedoelde te vragen is of je het eiwit per ei dubbel hebt gemaakt of dat je het voor de sier hebt afgewerkt met een steekjesrandje.
Er zijn al wel wat linkjes gepost, ik weet niet of je iets specifieks zoekt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef NicoleM het volgende:
Oke, jullie hebben me aangestoken. Jullie creaties zien er zo leuk en mooi uit!
Ik had gisteren vilt en garen besteld en vandaag is het binnen gekomen. Ik ga voor het eerst dus iets met vilt maken. Jullie hebben vast nog wel leuke site's met patronen voor mij, toch?
Wauw, mooi zeg! Ik denk dat ik ook met zoiets begin.quote:Lunch:
P1210249.jpg
Tot nu toe gemaakt:
P1210250.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |