Volgens mij kost het bij de jan Sikkes ¤1,- per lapje (of het is ¤0,50, maar iig minder dan die ¤2,-)quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef lady-wrb het volgende:
wat betaal jij voor een lapje? ik was voor een lapje 2 euro kwijt. dat vind ik best veel voor een klein rotstukkie
Is dat wolvilt of syntetisch vilt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef Stiemie het volgende:
Bij de knopenshop 80 cent en bij jan de kvm is het weer goedkoper als je meer lapjes koopt.
http://www.deknopenshop.nl/c-244139/vilt/
Uh geen ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef loezzie het volgende:
[..]
Is dat wolvilt of syntetisch vilt?
Hier betaal ik voor wolvilt (normaal) ¤ 1,50 en voor sprookjesvilt ¤ 3,00 per lapje van 20 x 30 cm..
Wat een slechte winkelquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef Stiemie het volgende:
Bij de knopenshop 80 cent en bij jan de kvm is het weer goedkoper als je meer lapjes koopt.
http://www.deknopenshop.nl/c-244139/vilt/
Die sinaasappelpartjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef Nijna het volgende:
Ik haal mn vilt meestal op de markt, euro per A4 formaat meestal.
[ afbeelding ]
Ik neem jouw quote even mee naar het andere vilttopic.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das leuk jaIk heb een cursus gehad van een paar weken, en een tasje, muts, shawl etc gemaakt
Echt een aanrader
Ik betaal voor wolvilt bij winkel 1: 1,50 e. en winkel 2: 1,45 e.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef loezzie het volgende:
[..]
Hier betaal ik voor wolvilt (normaal) ¤ 1,50 en voor sprookjesvilt ¤ 3,00 per lapje van 20 x 30 cm..
Dank je wel, die sinaasappelpartjes waren naar de aardbeien mn eerst dingetjes, maar eigenlijk wil ik die steek langs de randjes (nu gewoon steekjes gemaakt) net zo doen als bij het vliegtuig. Maar ik heb nog niet de tijd en zin gevonden om het uit te halen en opnieuw te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die sinaasappelpartjesWat een mooie 'fruitjes' allemaal
ik bestel zo'n beetje alles bij holgersson (http://www.catalogusnielsholgersson.nl/index.php), daar betaal je 1.35 voor de wolvilt en 2.75 voor de sprookjesvilt en ze hebben zo nu en dan leuke aanbiedingen dat je bv 5=4. ook hebben ze grotere afmetingen. en nog meer keus natuurlijk dan alleen maar vilt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder benieuwd naar die links!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dank je wel, die sinaasappelpartjes waren naar de aardbeien mn eerst dingetjes, maar eigenlijk wil ik die steek langs de randjes (nu gewoon steekjes gemaakt) net zo doen als bij het vliegtuig. Maar ik heb nog niet de tijd en zin gevonden om het uit te halen en opnieuw te doen.
Tutorial ergens van het net geplukt trouwens. Ik zal wel eens wat linkjes opzoeken binnenkort.
Ja, bedankt alvast voor de verslaving!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |