abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90852386
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 75

De kleine babietjes:

08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Fannetje op 05-01-2011 08:51:11 ]
pi_90852510
Dit schreef ik dus als laatste post:

Wat goed mrien!

Ik heb de eerste weken 's avonds ook héél veel met Anne op de arm gezeten. Met acht weken ging ze liever haar bedje in :)

Iemand nog iets van Pvoesss gehoord? Ben benieuwd hoe het met haar katertje gaat...
Ik ben trouwens ook wel een beetje bezorgd om Silmarwen en Jasmin...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:44:50 #3
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90852865
Bij Ayrton wil het nog steeds niet :'(
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_90852868
Mex is overmorgen 3 maanden en pas sinds 2 weken slaapt ie vanaf half 9 sávonds. Daarvoor was het eten,spelen,luier,slapen,de hele dag door. s'nachts sliep hij dan wel 5 uurtjes. Dan ging hij rond 12 uur slapen en kwam hij om 5 uur weer.
Dus je babytje doet het goed hoor,voorlopig ben je de avonden nog met hem bezig.

Ik heb net ook Luuf gehaald,hopelijk werkt het!
pi_90852941
Je moet helemaal niets, voor het ene kindje is het heel fijn om nog een tijdje bij papa en mama te slapen, een ander kindje slaapt heel licht en wordt dan juist vaak wakker en slaapt dus beter op een eigen kamertje. Dat is gewoon een kwestie van uitproberen.

En wat al werd gezegd, die hele jonkies hebben nog niet echt een dag en nacht ritme, sterker nog dat is nog een beetje omgedraaid omdat ze in de buik vaak overdag slapen door het gewiebel en in de nacht wakker zijn omdat mama dan slaapt. Dus dat is de eerste tijd buiten de buik ook nog zo.

Hou het 's nachts gewoon zo stil en donker mogelijk. Niet gaan spelen met de kleine, maar zachtjes vertellen dat het slaaptijd is. Luiertje verschonen met een klein lichtje en niet het grote licht aan. En overdag hou je de kamer gewoon licht, dus niet verduisteren. Dat draait dat ritme vanzelf wel bij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90852951
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Bolleke_666 het volgende:
Gewoon bij je houden en knuffelen en genieten

Pvoesss en V moeten nog nachtje in zh blijven. Hopelijk morgen naar huis
pi_90853015
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Bolleke_666 het volgende:
Ook niet als je m gewoon bij je laat liggen. Of lekker bij z'n moeder hangen?? Hij hoeft toch niet perse nu op bed te liggen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:56:00 #8
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90853581
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook niet als je m gewoon bij je laat liggen. Of lekker bij z'n moeder hangen?? Hij hoeft toch niet perse nu op bed te liggen?
Hij blijft nu ff lekker bij mama, dus kijken wat ie doet.
Vanaf wanneer moet ie dan echt in z,n kamertje s,avonds???
pi_90853825
Dat is per kindje verschillend, maar de eerste weken zou ik hem sowieso nog even lekker bij je houden. Waarom wil je 'm 's avonds al in zijn bedje hebben dan? Niets is lekkerder dan een beetje knuffelen met zo'n pasgeboren baby'tje... als ze drie maanden zijn willen ze dat al niet meer :{
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:02:04 #10
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90853993
Aha, ja tis ons eerste kind, dus we moeten nog een hoop ontdekken bij zo'n klein lief manneke.
Hij is wel 3 weken te vroeg geboren.
Zal het daar mee te maken hebben?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:03:54 #11
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90854115
Warempel, mama heeft em bij zich en kleine Ayrton is aan ,t dutten.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:04:57 #12
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90854172
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Fannetje het volgende:
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 75

De kleine babietjes:

08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Ayrton maar weer ff er tussen gezet.
pi_90854304
Zo kun je Ayrton er heel vaak tussen zetten Bolleke, maar als hij niet in de openingspost staat, wordt hij ook niet meegenomen naar het volgende topic :)

Ik heb 'm er nu even tussen gezet! ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:10:21 #14
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90854484
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:07 schreef Fannetje het volgende:
Zo kun je Ayrton er heel vaak tussen zetten Bolleke, maar als hij niet in de openingspost staat, wordt hij ook niet meegenomen naar het volgende topic :)

Ik heb 'm er nu even tussen gezet! ;)
Dankje. :)

Hij ligt nu bij mama, maar begint toch weer een beetje te jammeren. -O-
pi_90854585
Heeft 'ie al een speentje?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:12:27 #16
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90854613
Werkt voor een paar minuutjes, dn spuugt ie em uit
pi_90854720
En gewoon even laten jammeren? Hoe lang jammert hij nu al dan? Lekker stevig vastpakken werkt ook niet? Dat vond Anne soms heel fijn, heel dicht bij me liggen en dan heel stevig tegen we aangehouden worden.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:15:15 #18
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90854772
Praktisch de hele avond.
En nee, dat ook al geprobeerd, en dan is ie ff stil en dan gaat ie weer.
pi_90854836
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef Bolleke_666 het volgende:
Aha, ja tis ons eerste kind, dus we moeten nog een hoop ontdekken bij zo'n klein lief manneke.
Hij is wel 3 weken te vroeg geboren.
Zal het daar mee te maken hebben?
Kleintjes hebben heel veel mamahonger. Gewoon bij mama willen zijn, mama ruiken, voelen... Dat is niet raar, ze zijn 9 maanden in mama geweest. Mama is vertrouwd, lekker warm en beschermt. Tuurlijk ligt een mini gewoon veel liever bij mama dan z'n bedje.
Wanneer moet je hem op bed leggen??-> dat is aan jullie en aan hem. Hij zal misschien over een paar weken echt zelf aangeven dat hij liever in bedje ligt dan op mama. Gewoon langzaam laten wennen. En mama is toch nog thuis en misschien vindt zij het wel helemaal niet erg om uren met de kleine op de bank te hangen, jullie moeten gewoon vooral je eigen gevoel volgen. Doen wat goed voelt. Het is jullie knullie, jullie weten echt wel wat het beste bij jullie en hem past.
pi_90854912
En misschien inbakeren, dan maak je z'n wereld kleiner en dat vinden babies best fijn. Inbakeren kun je heel makkelijk doen met een puckababy of een pacco.
pi_90854920
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Dankje. :)

Hij ligt nu bij mama, maar begint toch weer een beetje te jammeren. -O-
Hij is net een week oud... vanuit zijn warme plekje in je vriendin/vrouws buik zo de wereld opgeslingerd.. net zoals jij en je vrouw/vriendin hem moeten leren kennen moet hij dat ook met jullie en met gewoon alles.. speentje houdt hij er nog niet in, das soms voor mijn dochter van bijna 6 maanden nog lastig!

Volg je gevoel! Hou hem lekker bij je.. Ook mijn dochter ging pas met een week of 8 op haar eigen kamer en die wil nu alleen nog maar in haar eigen bed slapen.. Komt goed. Je kunt een kleintje niet verwennen, dus knuffel, hou bij je, laat lekker in een bedje bij je op de slaapkamer slapen (zo hoef je er 's nachts ook minder ver uit...) en je kleine zal veel rustiger zijn als hij merkt dat zijn ouders dicht bij hem zijn.. 't is niet niks, 9 maanden geborgen en ineens uit die geborgenheid..

Edit: wat Tico ook zegt dus!!
pi_90855221
Ilse hangt nu nog steeds vaak 's avonds bij ons. Ze is nu 2,5 maand. Gemiddeld 4 keer in de week slaapt ze wel in de avond op dr eigen kamer.
En wat betreft het speentje, Ilse houdt van haar speen, maar kan hem nog niet zelf in dr mond houden. Als we hem voor haar vasthouden sabbelt ze er gretig op los.

We zijn nu op vakantie. We zitten in een huisje op Ameland. Het is heerlijk!!! We hebben nu hier een groot bad, en Ilse geniet ervan.

Ze slaapt hier ook in de nacht op een eigen kamertje (tegenover die van ons) omdat de kinderwagenbak niet bij ons op de kamer kan. En ik heb me toch lekker geslapen. Ik heb zo het vermoeden dat Ilse voortaan thuis ook maar op haar kamertje slaapt 'snachts
*poef* nu is het weg
pi_90855364
Wat een lieve foto kaatje, en fijn dat jullie zo aan het genieten zijn!

Anne ging met 4 weken naar haar eigen kamer en toen ging ook véél rustiger slapen. Gewoon eens uitproberen dus, als je thuis bent :)

En Bolleke, alles is al gezegd door Orea en Tico. Gewoon lekker bij je houden dat kleintje en gewoon even accepteren dat hij huilt. 't Wordt vanzelf minder. Overdag laten slapen in lichte ruimtes (dus niet de gordijnen dicht doen enzo) en hopelijk gaat hij dan snel het goede ritme pakken!
pi_90855455
Dit zeg ik op een leuke toon hoor: Had je nou echt gedacht dat je babytje de hele avond en nacht zou slapen?;)

Mex ligt nog bij ons op de kamer trouwens,soms slaap ik er slecht van, maar meestal vind ik het lekker makkelijk.
En hij wrijft zijn hele gezicht ook steeds open,nu kan ik z'n handjes dan tenminste even vasthouden.
Word er een beetje moedeloos van, huisarts en CB zeggen dat er niks is met zijn huidje,maar volgens mij heeft hij gewoon ontzettende jeuk.

Ahhhh,die Ilse,lekker in badje, veel plezier nog deze week!!
pi_90855507
Ik slaap al 3 jaar met een kind in bed, ik slaap voor geen meter zonder een kind in bed.
pi_90855630
O,hij ligt wel in zijn eigen bedje hoor, nouja, sochtends neem ik hemmeestal bij me, wel zo gezellig!
pi_90855700
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Troeta het volgende:
Dit zeg ik op een leuke toon hoor: Had je nou echt gedacht dat je babytje de hele avond en nacht zou slapen?;)

Mex ligt nog bij ons op de kamer trouwens,soms slaap ik er slecht van, maar meestal vind ik het lekker makkelijk.
En hij wrijft zijn hele gezicht ook steeds open,nu kan ik z'n handjes dan tenminste even vasthouden.
Word er een beetje moedeloos van, huisarts en CB zeggen dat er niks is met zijn huidje,maar volgens mij heeft hij gewoon ontzettende jeuk.

Ahhhh,die Ilse,lekker in badje, veel plezier nog deze week!!
Serieus? Ik zou handschoentjes of sokken over z'n handjes doen. Hoeveel gaat hij in bad en gebruik je zeep? Leyla reageerde best op zwitsal, dan kreeg ze hele rode plekken.
Schraal huidje kun je insmeren met bijvoorbeeld iets van lanoline, of vettige crème. Ik smeer beide kindjes een beetje lanolinecreme op de wangen als het heel droog is.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:31:28 #28
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90855711
Mrien lekker aan het genieten?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90855745
Leyla slaapt in een bakje dat op m'n bed naast m'n kussen staat.
pi_90856055
Troeta, kun je niet eens een verwijzing vragen voor een dermatoloog? Misschien is het wel simpel te verhelpen? Als hij naar jouw gevoel zoveel jeuk heeft zou ik er wel even naar laten kijken, huisarts en CB wimpelen dingen nog wel eens wat makkelijk af... :)

Ilse O+ O+ OMG Kaatje, wat een héérlijke foto!! O+ O+ Ik ga er nog harder van rammelen!!

Leia sliep de eerste 2 weken op mij in bed :') (ik zittend, half rechtop met Leia op mijn borst) anders kon/wilde ze echt niet slapen.. Daarna sliep ze in haar wieg bij ons op de kamer. Overdag waar het maar uitkwam.

Toen ze ongeveer 8 weken was ben ik eens begonnen met in haar eigen bed overdag en dat ging vrij vlot goed, een week nadat dat goed ging is ze ook 's nachts naar haar eigen kamer gegaan. Gaf ons allemaal veel rust, Leia was/is net een cavia zo erg piept en kreunt ze in haar slaap :') en meneer snurkt erg. Dus lekker elkaar wakker houden spelletje was dat :P

En sindsdien zit ik vaak 's morgens nog te hopen dat ze eens lekker bij me in bed slaapt.. Maar vergeet het maar :') meestal als ik haar van ellende maar weer in haar eigen bed gooi, onder het mom van 'mekker hier maar even' slaapt ze zo nog 3 uur verder :D
pi_90856258
Leyla steunde en piepte ook zo. Heerlijk om naar te luisteren. Nu slaapt ze zo stil dat ik soms ff controleer of het wel goed gaat
pi_90856490
Hij gaat om de dag in bad en ik gebruik Neutral, maar nu toevallig eucalyptus van de Kruidvat voor zijn verkoudheid.
Van hele vette creme heb ik het idee dat het erger word, maar nu smeer ik wel 1x per dag gezichtjescreme op anders krijgt hij wel schrale wangen.
Sokjes en wantjes wrijft hij gewoon van zijn handen af, maar het helpt wel even idd, doe ze er gewoon weer op steeds.
Wel een goed idee eigenlijk zo'n doorverwijzing, heb me denk ik idd weer af laten wimpelen.
Al is er niet echt iets te zien, behalve zijn berg nog steeds.
Ze zeggen ook dat Berg niet jeukt,maar daar twijfel ik ook aan.

Wat voor bakje dan Tico? Is dat speciaal voor kinderen in bed?
pi_90857026
Berg? Jen is 3 en heeft het nog steeds. Dat was wel lang volgens de cb arts, maar kon geen kwaad.

Het bakje heet een snuggle nest, Google er maar eens op. Maar ik heb het net weggehaald, er zit best een dun matrasje in en Leyla heeft nogal voorkeur voor links. Ze lag net te drinken en op haar kale plek op haar hoofdje voelt het platter. Dus nu slaapt ze maar gewoon op mijn matras, dat is niet zo hard en verlaagd de druk op haar hoofdje misschien.
pi_90857491
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef _Bar_ het volgende:
Mrien lekker aan het genieten?
Echt wel!
Ik ben zo verliefd op mijn kleine ventje! Het is echt zo'n schatje en het gaat gewoon erg lekker!
Hij hapt heel goed, drinkt super aan de borst, groei goed. Gewoon genieten dus!

Op een eigen kamer slapen lukt voorlopig nog niet tot het nieuwe huis klaar is. Voorlopig slaapt hij gewoon bij ons op de kamer, nu in het wiegje in het ledikantje
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:00:04 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90857545
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef mrien het volgende:

[..]

Echt wel!
Ik ben zo verliefd op mijn kleine ventje! Het is echt zo'n schatje en het gaat gewoon erg lekker!
Hij hapt heel goed, drinkt super aan de borst, groei goed. Gewoon genieten dus!
O+ O+ en met grote zus gaat het ook goed?
pi_90857795
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

O+ O+ en met grote zus gaat het ook goed?
Die moet wel even wennen hoor! Ze vind hem wel erg leuk en interessant. Je merkt vooral aan haar gedrag dat het niet makkelijk voor haar is, moe, opstandig, maar ook wel heel lief. Zal met een paar dagen wel beter gaan
pi_90858034
Mrien, ik kon jen wel achter het behang plakken de eerste dagen/weken. Maar nu!!! Oh men, "mij Leyla! Mij zoezje". Kom niet aan de zusje hoor.
pi_90858128
Oh, leuk zeg! ook handig voor als je op visite bent. Als ik die eerder had gezien....
Tot hoeveel maanden kunnen ze daarin ongeveer?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:10:44 #39
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90858223
Komt vast idd wel goed hoor, straks is ze helemaal trots en gaat ze moederen over haar broertje O+
pi_90858449
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef Troeta het volgende:
Oh, leuk zeg! ook handig voor als je op visite bent. Als ik die eerder had gezien....
Tot hoeveel maanden kunnen ze daarin ongeveer?
Ik denk ongeveer 4 à 5 maanden. Hij werd toch best smal voor Leyla. Niet dat ze dat erg vond ofzo.
pi_90858831
Aha, dat is de moeite niet meer om hem te kopen, maar nu weet ik het voor een volgende :D
Het slapen tussen ons in gaat ook gewoon goed, maar moet mn vriend wel even wakker maken en vertellen dat de baby er ook ligt
pi_90858839
Ik weet niet eens meer hoe Floris sliep die eerste weken..gek eigenlijk..
Hij sliep wel altijd in zn wieg. Hoewel we m regelmatig tussen ons in legden op t aankleedkussen. Niet dat ie dan ging slapen haha.
Oh ja, hij was vaak 1,5 uur wakker s nachts :D
Grappig hoe snel je t vergeet haha.
Ben wel blij dat we m de eerste 11 weken bij ons hebben gehad O+

Mrien, nog gefeliciteerd, volgens mij had k dat nog niet gedaan!
Fijn dat t allemaal goed gaat!

Troeta, ik zou m dan ook wel s in bad doen zonder zeep.
Floris had ook best een droog huidje en deed m ongeveer 3 keer per week in bad. Nog steeds trouwens.
pi_90859051
Ja, maar een droog huidje heeft hij ook niet echt, het is alleen zijn gezichtje waarvan ik vermoed dat hij jeuk heeft. En anders is het denk ik een vervelende gewoonte...
Ga er gewoon weer mee naar de huisarts...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:24:15 #44
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90859137
Lieve badfoto! :)

Over het slapen/jammeren: er is al zoveel gezegd en het is inderdaad gewoon proberen. Neve heeft twee weken naast ons geslapen in het reiswiegje van de kinderwagen. Wij waren van plan haar gelijk op haar kamertje te leggen, maar door mijn keizersnee was het gewoon praktischer haar dichtbij te hebben. Ik von het gezellig haar dichtbij te hebben, maar was ook blij dat het zo goed ging in haar eigen bedje. Vooral omdat ik in het begin can ieder piepklein geluidje van haar wakker werd. Het is dus net wat jullie fijn vinden.
Neve heeft de eerste dagen ook veel gejammerd en het op de borst slapen bij een van ons (ook bij mijn vriend!) hielp wel een beetje. Echt huilen was het toen nog niet, dat kwam pas later. Bij 5 weken was het echt BRULLEN 's avonds, soms wel een uur achter elkaar. Echt sneu en je doet er niets aan. Inmiddels zijn wij erachter dat Neve gewoon een paar minuutjes huilen nodig heeft om in slaap te vallen. Aks je dan probeert te troosten duurt het huilen alleen maar langer. We later haar dan ook gewoon maar even en als het lang duurt, of ze raakt echt een beetje overstuur gaan we pas weer kijken. Maar de gebruiksaanwijzing van ieder kind is weer anders en hij zit er maar zelden bij (behalve bij Orea dan :+ )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90861225
Allereerst zouden wij ook graag in de openingspost willen: 23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje :)

Verder typen jullie wel heel erg snel. Ik moet er nog inkomen hoor! :@

Wat fijn mrien dat het zo lekker gaat en vooral met de borstvoeding leek mij ook heerlijk als dat "gewoon" gaat. Wanneer is jullie nieuwe huis klaar?

Kaatjejannie wat een plaatje! O+

Lotte heeft de eerste weken bij ons op de slaapkamer geslapen gewoon in de kinderwagenbak. Vanaf 5 weken hebben we haar eigen ledikant bij ons op de slaapkamer staan en ik zou nog echt niet anders willen. Heerlijk 's avonds voor het slapen gaan brabbelt ze nog even lekker. 's Morgens moeten we haar echt wakker maken anders slaapt ze zo tot 10 uur / half 11 en dan krijg ik er niet genoeg flessen in :P
pi_90865109
Julian slaapt ook nog steeds naast me in de kinderwagenbak...wel zo makkelijk, ook al ligt z'n kamertje precies naast de onze. Maar vind het gewoon nog even fijn om hem dicht bij me te hebben s'nachts. Zeker nu ie nog voor voedingen komt s'nachts. Overdag laat ik hem wel in z'n eigen bedje slapen en dat gaat meestal gewoon goed. Over een tijdje gaan we het ook snachts proberen.
En mijn middel tegen berg...Nenuco! Het ruikt heerlijk en het heeft naar mijn idee ervoor gezorgd dat de berg verdween bij Julian. Hij had de witte versie zeg maar. En olie in het haar doen, nachtje laten zitten en dan uitborstelen en wassen wil ook helpen. Ik deed die combinatie, binnen een paar dagen was het weg.
Back in business.
pi_90868648
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Hik het volgende:
Maar de gebruiksaanwijzing van ieder kind is weer anders en hij zit er maar zelden bij (behalve bij Orea dan :+ )
:D

Hij doet het nog steeds hoor :P wel een voeding vannacht maar die verwachte ik al omdat ik gisteren als een idioot heb zitten bijkolven en Leia waarschijnlijk niet genoeg heeft gedronken bij elkaar! Was om 4 uur ook weer 10 minuten sneltanken en coma verder! Om half 7 ben ik haar maar eens uit bed gaan halen, toen was ze aan het friemelen met haar konijn O+ gewoon in alle stilte..

En de lach die je dan krijgt, zo na een slaapje *; dan spat ze zowat uit elkaar zo breed lacht ze!

nu nog even lekker drinken en dan een hele dag naar de opvang!

Berg heeft Leia niet gehad! Wel begint haar haar ineens te groeien :D O+ joepie!

Goeiemorgen allen overigens c_/
pi_90869052
Veel plezier Leia!!

het berg krijg ik wel weg met een beetje olie, maar het komt steeds terug. Eerst zei iedereen dat je er niks aan moest doen, nou dan word het zo een plakkaat harde gele schilfers.

En vandaag moet ik echt aan de slag..
pi_90869125
Succes Troeta.. Je zal vanavond wel gesloopt zijn :)
pi_90869493
Goedemorgen!

Rixtje, ik heb jullie in de OP gezet! :)
Orea, fijn dat de gebruiksaanwijzing nog steeds werkt!
Troeta, succes vandaag!

Anne was vannacht ineens om 4.45 wakker. Ik schrok enorm, want ze is 's nachts echt nooit wakker en ze huilde heel hard. Even getroost en speentje gegeven en toen was het weer goed :)
Rixtje, heb je ook zo'n slaapkopje? Ik zat ook altijd te klooien met die voedingen, wij zijn nu ruim een week geleden overgestapt op 4 flessen en dat geeft best veel rust! :)

Anne heeft trouwens ook berg. Ik heb de olie-truc wel eens geprobeerd, maar vond het niet echt een succes. Ik wacht het nu maar even af, ze lijkt er in ieder geval geen last van te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')