abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90570026
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 73

De kleine babietjes:

24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BarbaBientje01 op 29-12-2010 18:10:08 ]
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90570036
Zo, midden in de nacht sluit ik voor het eerst in mijn carrière een topic *) . Ik hoop dat ik het goed heb gedaan en anders hoor ik het wel!

Waar ik Kaatje succes wenste omdat Ilse de fokwet ook kent en nu niet zo lekker doorsliep. O-)

En ikzelf poste dat ik beneden op de bank zit te kolven omdat ik vermoedelijk een borstontsteking heb. Auw, werd wakker met een pijnlijke, rechterborst met een harde, rode schijf erin. Ook koorts.. Morgen maar vast de h.a bellen voor een eventueel a.b kuurtje. Ik heb nu gekolfd en opzich valt het mee met de pijn, nu maar weer slapen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90570203
he balen zeg barbabientje....

Ilse is weer wakker. Ik maak nu maar wat kleinere flesjes, anders komen we zo boven de liter uit, als ze vandaag zovaak komt...
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 december 2010 @ 07:30:39 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90570287
Hè nee, BB! :(
Hopelijk gaat het snel beter.

Ik zeg hier trouwens ook nooit hardop dat het wel goed gaat. Ik kijk altijd met veel ontzag naar de babyfoon, want als je begint te zeggen "het lijkt wel op ze stil is" komt me daar toch een lawaai uit! :')

Neve was weer om 1 uur ontroostbaar, weer bij ons gelegd. Pfff... Ben gesloopt. Om 3 uur drinken en slaperig weer neergelegd, staat er hier ern half uur later iemand iets van strijkers af te knallen! :( :( :(
Heb toch al zo'n hekel aan vuurwerk! Ze begon even te jammeren, maar sliep toen zelf weer in.

Hopelijk gaat het vandaag beter qua schema. Ik vreesnamelijk anders dat mijn borsten het vroegtijdig opgeven omdat er geen touw aan vast te knopen is.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90571167
Jelle en ik komen ons ook hier melden ;)
Mag hij in het lijstje? 28 dec
pi_90571188
Welkom mrien en Jelle!!!!!!
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 december 2010 @ 10:25:19 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90572562
Welkom en gefeliciteerd! :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90574416
Welkom Mrien en Jelle O+

Hier vannacht 2 keer kind, aankleedkussenhoes, bed en al kunnen verschonen :') weer poep tot in den nek.. pfffff!
pi_90574443
Oh Barba, that sucks! :(
  woensdag 29 december 2010 @ 12:12:03 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90576149
Lekker dan Orea... Ik ben zelf ook altijd zo traag en onhandig 's nachts, dus dat soort dingen duren eindeloos dan... :P

Ik word hier zo langzamerhand een beetje moe van de strijd rond de kunstvoeding. Ik heb het schema aangepast, zodat ze nu om de 4 uur krijgt. Dan ga ik er vanuit dat ze dan echt honger heeft. Maar om 11 uur heeft ze weer maar 20 cc gedronken. :{
Ze ligt nu weer te slapen en de volgende voeding is om 15 uur dus en dat zou ook een kunstvoeding zijn. Maar ik weet het echt even niet meer. Het lijkt erop dat we het helemaal een beetje verpest hebben met de flesjes, want waar gekolfde melk anders zonder problemen ging heeft ze die gisteren ook maar half leeggedronken.

Hebben jullie nog tips? Zou het zin hebben een ander soort kunstvoeding te nemen (we hebben nu Nutrilon hypoallergeen)? Aanstaande maandag gaat ze voor het eerst een ochtendje naar het kdv, dus ik zou zooo graag willen dat het beter gaat...
pi_90577014
Barba, drinkt ze nog bij je? De pijnlijke borst laten leegdrinken door je kindje werkt beter dan kolven. Als het dan over is kun je voorzichtig weer afbouwen.

Hik. Veel meer dan aanbieden kun je niet doen. Misschien voelt ze zich niet lekker? Hoe is het plassen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90577152
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Orea het volgende:
Welkom Mrien en Jelle O+

Hier vannacht 2 keer kind, aankleedkussenhoes, bed en al kunnen verschonen :') weer poep tot in den nek.. pfffff!
Herkenbaar :')
pi_90577710
Hier ben ik al vaak blij geweest met de dikke slaapzak, dan hoefde in elk geval het bedje niet helemaal.
pi_90577779
Ik heb vanmorgen het bed ook al moeten verschonen... Hebben ze met z'n allen wat afgesproken??
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 december 2010 @ 12:54:57 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90577794
Plassen blijft nog goed gaan, dus ik maak me nog niet echt zorgen, maar balen is het wel.
Ik heb niet de indruk dat ze zich niet lekker voelt. Vanmorgen uitgebreid lachen in haar bedje enzo en spelen doet ze ook gewoon. Ze is wel wat sneller uit haar humeur misschien, maar ik neem ook aan dat ze gewoon een beetje honger heeft. Tja...
pi_90577848
misschien kan je een ander flesje of speen proberen? Ilse drinkt de kv ook met een ander speentje als dat ze de bv dronk.
*poef* nu is het weg
pi_90577956
Leyla drinkt op het kdv rond half 11 130cc (als we geluk hebben) en dan kan ze rustig pas om 16 uur pas echt wat willen en zelfs dan krijgen ze er geen hele fles in. Ik ben om half 6 dan thuis en dan valt ze mij aan.
pi_90578445
Wij doen overigens nu alles met de gewone difrax. Het duurde ff maar met deze speen drinkt ze netjes haar flesje in een minuutje of 10-15 leeg. Tussendoor wel boeren en ff op adem komen.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:23:05 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90579048
Van een hele andere orde: ik heb net een hele berg zwangerschapsondergoed weggegooid! *O*
Zat me vanmorgen af te vragen: als je stopt met borstvoeding, hoe lang duurt het dan voor je je normale boobies weer terug hebt (if ever :{ )?
  woensdag 29 december 2010 @ 13:27:21 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90579292
Ik heb hier nog een Avent 2 staan. Die dan maar eens proberen...
pi_90579839
Wij pauzeren ook halverwege de fles. Ilse krijgt dan wel een speentje, anders is het slecht voor mijn trommelvliezen.

Hik: Ik ben nu 3 weken ongeveer gestopt met de bv, en heb nu het idee dat mijn borsten weer "normaal" zijn. Ze hebben nog ongeveer een weekje gelekt, en nu is de vorm ook weer terug.
Ik heb 6,5 week bv gegeven.

en toch voelt het raar om zo te zeggen dat ik gestopt ben, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dat is het nog niet echt voor mij. Ik ben wel blij dat het nu zo goed met Ilse en mij gaat. Maar het steekt nog wel een beetje
*poef* nu is het weg
pi_90579937
haha was je het zat die grote tenten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog lekker vind zitten,want pas mijn oude onderbroeken niet meer :@

Wat een nachtbrakertjes allemaal zeg!
pi_90581035
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Leyla drinkt op het kdv rond half 11 130cc (als we geluk hebben) en dan kan ze rustig pas om 16 uur pas echt wat willen en zelfs dan krijgen ze er geen hele fles in. Ik ben om half 6 dan thuis en dan valt ze mij aan.
Daar ben ik ook nog benieuwd naar hoe dat straks gaat op de opvang.. Nu tankt ze zo 3 keer 150 cc weg in de tijd dat ik op werk ben.. En dat ga ik nooit kolven (2 x 150 haal ik wel.. dus wellicht dat ze maar 3 keer 100 geven en dan speentje..) vraag me af hoe het straks zal gaan...

Ze is namelijk gewend om na elk slaapje aangeplopt te worden! En thuis slaapt ze best veel overdag. En met 50 cc blijft ze krijsen, zelfs als ze er een speentje achteraan krijgt...

Kaatje, kan me voorstellen dat dat wringt.. ondanks dat het voor jou en Ilse de beste keuze was... :*
  woensdag 29 december 2010 @ 14:35:56 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90582507
Welkom Mrien en Jelle O+

Orea, ik had (en heb nog regelmatig) 's ochtends een voeding 'over' in mijn ene borst. Die kolf ik dan helemaal leeg, daar zit tussen de 120 en 180 cc in en dat gaat in de vriezer. Na 3 uur moet ze dan ff werken wil ze genoeg krijgen en ook 2 borsten drinken, maar dat regelt ze wel op de dag. Op deze manier heb ik en hele mooie voorraad op kunnen bouwen. Het merendeel ligt overigens bij mijn ouders in de vriezer :D Ik kolf de ene keer (net) wel en de andere keer niet genoeg voor een voeding. Vanmorgen heeft ze 150cc op, een record trouwens, meestal is het niet meer dan 120/130 en ik heb 'maar' 80 gekolfd net. Ik maak me er niet druk om juist omdat ik zo'n voorraad heb staan.

Kaatje :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90582728
Ik heb ruim 1,5 liter in de vriezer ;) (was 2 liter maar ik heb met de kerst lekker een wijntje gedronken!) heb ik ook heel bewust opgebouwd zodat ik die stress straks niet heb.. Zal sowieso de eerste week wel wat minder kolven ivm weer wennen aan werken, mijn meisje missen etc.. Heb een syntocinon neusspray om de tsr sneller te krijgen, hopelijk helpt dat ook!

Het zal wel loslopen, hoop ik! Maar ben er wel 'mee bezig' momenteel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')