Dat is tof voor je XD!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef misz--kelliej het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja dames en heren. Ik ben sinds gister officieel service expert XD Kwam samen met een prachtige brief binnen waarin stond dat men hoopte dat ik dat bordje met trots zou dragen en in de wetenschap dat ik één van de eersten ben. Dat is altijd fijn, ja toch? XD
Leuk... dat doen ze bij ons nou nooit!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:46 schreef Krimpen het volgende:
Vanavond rapsession...
Eens kijken wat eruit komen gaat.
Inderdaad, en meestal met een manager die bij een andere mac werkt. Maar dat is bij ons zo omdat er dus 3 macs in almelo zittenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef mstyle het volgende:
Daar kun je alles kwijt, wat je graag kwijt wilt. En dan wordt er gekeken of er wat mee gedaan kan worden.
Precies!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef mstyle het volgende:
Daar kun je alles kwijt, wat je graag kwijt wilt. En dan wordt er gekeken of er wat mee gedaan kan worden.
Ja en Ja!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef loonytik het volgende:
Is de mac een beetje soepel kwa planning? kan makkelijk wel 40 uur kwijt per week. Maar iets van drie dagen de hele dag wel beschikbaar. en een middag.Meeste avonden ook gewoon beschikbaar. Hopen gewoon dat ik 40 per week kwijt kan ^^'
Is het ook makkelijk een beetje snel door te groeien in functie als je er een beetje zin in heb?![]()
thanks!
kwamen ze er toch achter dat de ruimte achter de counter te klein was?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nieuwe 'look' aan de buitenkant, de nieuwe soort drive en een verandering aan de counter
De ruimte achter de counter word niet meer, er komt een andere indeling qua kassa's/kiosk, koeling, bin etcquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
kwamen ze er toch achter dat de ruimte achter de counter te klein was?
lekker inefficiëntquote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De ruimte achter de counter word niet meer, er komt een andere indeling qua kassa's/kiosk, koeling, bin etc
Nee hoor, het word anders ingedeeld, en er was sowiezo genoeg ruimte alleen loopt iedereen oetlulachtigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |