abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91548575
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Krimpen het volgende:
De meningen over de nieuwe (crew)kleding... ?

Zie McDonald's-site
Wow ziet er wel leuk uit zeg, kan niet wachten :) ziet er wat vrouwelijker uit en classy
pi_91553207
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:57 schreef Tes87 het volgende:

Rotterdam Coolsingel indd. We hebben afgelopen zaterdag meegedaan bij het station BOP en we moesten om half 12. Hoe laat moest jij en hoe ging het?
Hahaha ok, nee toen was ik er nog niet.
Ik deed mee op drive, en naar ons idee ging het gewoon echt goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe ging het bij jullie?
Onze BOP-lijn is iets meer uitgestrekt dan bij jullie, schat ik zo in...?? Maar verder werkt hij wel super relaxed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu wachten op de uitslag van Sven...
pi_91611558
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:54 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Hahaha ok, nee toen was ik er nog niet.
Ik deed mee op drive, en naar ons idee ging het gewoon echt goed.
SPOILER
En hoe ging het bij jullie?
Onze BOP-lijn is iets meer uitgestrekt dan bij jullie, schat ik zo in...?? Maar verder werkt hij wel super relaxed!
SPOILER
Het is nu wachten op de uitslag van Sven...
Bij ons ging het voor ons gevoel ook erg goed, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Sven is er toch mee gestopt sinds kort? Er is nu een of andere man van begin 30, die zijn functie heeft overgenomen, hoorde ik.

Die bop is daar veel groter, we hebben op coolsingel een kleine bop, nota bene staat er bij ons meestal maar 1 persoon aan de bop en daar staan we dan ineens met ons 4en :) echt geweldig dat het daar zooo groot is, zou echt spontaan verliefd worden op dat bop station.

hahaha klinkt als een achterlijk bop team waar je over sprak, en NEE, NATUURLIJK waren wij dat NIET!! duhhhhhhhhhhhh.

En als we het wel waren geweest..... dan had ik er ook beter niet eerlijk voor uitgekomen
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:44:51 #79
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_91643347
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Zwollesjappie het volgende:

En volgens mij doet onze franchiser er niet eens aan mee. :)
Waar baseer je dat op?
pi_91657522
Weet iemand in welke salarisschaal crewtrainers zitten? Of anders wat het uurloon van een crewtrainer en zijn/haar leeftijd is?

Bij ons zitten crewtrainers in dezelfde salarisschaal dan de rest van de crew, alleen doordat ze een erkende diploma hebben vallen ze niet meer in de wachtperiodieken (minimumloon). Aangezien ik dus niet meer in de wachtperiodieken zit, heb ik hetzelfde uurloon.

Zelf heb ik het idee dat crewtrainers in een hogere salarisschaal vallen (salarisschaal 4, in plaats van 3). Ze staan immers tussen het management en de 'gewone' crew in. Helemaal als ik kijk naar de referentiefuncties van schaal 3 en schaal 4.

Ik merk overigens dat er bij ons wel meer dingen niet volgens de CAO gaan en de baas daar zo een leuk centje aan bespaard.
pi_91664137
crewtrainer is geen functie meer, je valt gewoon onder crew. dus je baas is niks verplicht (helaas)

Als je niet genoeg betaald krijgt, of andere dingen. Stap naar het juridisch loket :) (dat heb ik ook al eens gedaan)

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2011 16:19:06 ]
pi_91665269
Wat heb je er dan aan om crewtrainer te zijn? :') Met andere woorden: Als crewtrainer kan je bij wijze van spreken gewoon weigeren iemand te trainen of HACCP te doen omdat het niet tot jouw functie behoord?

Zodra ik mijn loonstrookje van januari heb ga ik even praten met m'n restaurant manager over de dingen die niet goed gaan. Dit was één van die vele punten, de enige waar ik niet zeker over was. Ik heb nog 6 andere punten.
pi_91665393
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef Nightshadow het volgende:
Wat heb je er dan aan om crewtrainer te zijn? :') Met andere woorden: Als crewtrainer kan je gewoon weigeren iemand te trainen of HACCP te doen omdat het niet tot jouw functie behoord...

Zodra ik mijn loonstrookje van januari heb ga ik even praten met m'n restaurant manager over de dingen die niet goed gaan. Dit was één van die vele punten, de enige waar ik niet zeker over was. Ik heb nog 6 andere punten.
Naja je mag geen HACCP doen als er geen SOC van jou is afgenomen van HACCP. Maar je moet goed op je rechten letten.

Maar ik heb inmiddels een vast contract, dus ik trek mn mondje wel open :@ :P
pi_91665670
Bij mij is HACCP SOC afgenomen, dus ik mag het ook. Maar het hoort niet bij mijn functie. Maar goed eens kijken of iedereen dat heeft..

Overigens is het bij onze locatie helemaal raar. Wij hebben gele caps (ik ook), stamt voort uit de tijd dat er geen crewtrainers waren. Dit was toen om aan te duiden dat je mocht stickeren en HACCP mocht doen.

Mijn contract is afgelopen december stilzwijgend verlengd tot half december. Tegen die tijd hoop ik al weg te zijn. Trouwens, ik heb er maar weinig voordeel van de dingen die fout gaan. Mijn manager heeft waarschijnlijk twee jaar lang (full-time) +/- 1,50 per uur te weinig gehad :') Hij heeft 6 jaar lang in de wachtperiodieken gezeten (minimumloon).
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:00:59 #85
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_91684850
-Loon CT ligt hoger als dat van een gewoon crewlid.
-Pas na vier jaar ga je 'meer' verdienen omdat je dan 'medewerker fastservice' bent en geen assistent medewerker fastservice'
-Als je dus binnen die vier jaar CT wordt ga je aanzienlijk in loon vooruit.

-Daarnaast mag je afschrijven
-Staat het beter op je CV
-En vergroot je je kans op doorgroeimogelijkheden

[ Bericht 1% gewijzigd door mstyle op 21-01-2011 23:06:08 ]
pi_91703062
Volgens mijn loonstrookje ben ik medewerker fastfood WML+
Don't know what it is, maar er staat in ieder geval geen assistent bij.. En ik werk er nog geen 4 jaar;)
En als het goed is, verdien ik als ik crewtrainer ben (druk mee bezig ofcourse) iets minder dan een euro meer per uur. Hoe nice is dat.
pi_91708418
Eventjes goed volgen dit:

Ik ben dus ook sinds kort CT geworden, maar wij krijgen er helemaal niets bij.
Standaard afschrijven doen wij ook niet aan, alleen op een dag dat je daadwerkelijk training geeft.

[ Bericht 63% gewijzigd door Krimpen op 22-01-2011 16:24:06 ]
pi_91711806
Crewtrainer is geen functie, dus de baas hoeft je geen extra salaris te geven. Bij ons moet je om de 3 maanden een toets doen en dan krijg je pas een euro extra per uur.
pi_91852076
Als jullie bij de McDonald's als crewtrainer ong 1 euro meer verdienen, hoeveel verdienen jullie daar dan ongeveer per uur? (En hoe oud zijn jullie?) Loonsverhoging lijkt mij ook wel gepast, als je baas meer van je gaat verwachten...
pi_91854094
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Tosti-ham-kaas het volgende:
Als jullie bij de McDonald's als crewtrainer ong 1 euro meer verdienen, hoeveel verdienen jullie daar dan ongeveer per uur? (En hoe oud zijn jullie?) Loonsverhoging lijkt mij ook wel gepast, als je baas meer van je gaat verwachten...
Dat is precies wat ik ook vind. Het mag dan geen functie zijn, daar heeft Marko gelijk in, maar bij meer verwachtingen (=verantwoordelijkheden) hoort een hoger loon.

Zelf verdiende ik tot januari 5,37 (geloof slechts 6 cent boven het minimum) als 20-jarige. Toen ik begon als 16-jarige zat ik nog 25 cent boven het minimumloon. Nu verdien ik (als het goed is, nog geen loonstrookje gehad en waarschijnlijk weet de baas het zelf nog niet) 6,81 per uur en in maart (21 jaar) 8,33.

*edit: Ik ben ook geen crewtrainer, maar wel 4 volledige kalenderjaren in dienst..
pi_91854152
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik ook vind. Het mag dan geen functie zijn, daar heeft Marko gelijk in, maar bij meer verwachtingen (=verantwoordelijkheden) hoort een hoger loon.

Zelf verdiende ik tot januari 5,37 (geloof slechts 6 cent boven het minimum) als 20-jarige. Toen ik begon als 16-jarige zat ik nog 25 cent boven het minimumloon. Nu verdien ik (als het goed is, nog geen loonstrookje gehad en waarschijnlijk weet de baas het zelf nog niet) 6,81 per uur en in maart (21 jaar) 8,33.
ik verdien nu 9,50 per uur en ik ben 23. (ik ben geen crewtrainer)
En de laatste maanden zijn geteld bij de mac, omdat ik bijna klaar ben met mn studie *O*

Om de euro loonsverhoging als crewtrainer te houden moesten we om de 3 maand een toets maken, bij een voldoende hield je de euro. Maar de toets was zo moeilijk dat ik hem soms niet haalde.

Dus ik ben er mee gestopt. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 17:10:37 ]
pi_91857599
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En de laatste maanden zijn geteld bij de mac, omdat ik bijna klaar ben met mn studie *O*
Same here *O*
pi_91858182
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Same here *O*
Ik heb het ook wel gehad hoor, het is mooi geweest. Alles meegemaakt met als hoogtepunt sterrenslagfinale. Totaal in 8 restaurants gewerkt , dus ook behoorlijk wat gezien :+

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 18:29:56 ]
pi_91889244
Iemand al de nieuwe producten getest? Ik ben vandaag werken, dus ga wel eens even proeven wat we nu weer verkopen.
pi_91952803
Persoonlijk vond ik de burger best wel very nice :D De rest nog niet geprobeerd
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:12:24 #96
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_91956197
Burger vond ik tegenvallen, de kaassaus vind ik te zoet
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_91957439
De burger vind ik wel lekker maar niet bijzonder. Wrap is ook goed te doen, shake en ijsje vind ik niet geweldig. Ik vind die nieuwe shake een beetje naar die macchiato smaken :9
pi_91972729
Toen ik hoorde dat we een toffeeshake zouden krijgen was dat ook wel waar ik aan dacht. Ik weet ook nog steeds niet wat dan nou eigenlijk het verschil is tussen toffee en caramel..

Wrap ook nog niet geprobeerd, gewoon omdat ik zo verslaafd ben aan mn honingwrapje, dat ik geen andere wrap durf te eten..? :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:37:20 #99
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_91972861
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Toen ik hoorde dat we een toffeeshake zouden krijgen was dat ook wel waar ik aan dacht. Ik weet ook nog steeds niet wat dan nou eigenlijk het verschil is tussen toffee en caramel..

Wrap ook nog niet geprobeerd, gewoon omdat ik zo verslaafd ben aan mn honingwrapje, dat ik geen andere wrap durf te eten..? :P
Toffee is zoeter, daarom vond ik de Caramel lekkerder :P IJsje nog niet geprobeerd, de tomato wrap is dan weer wel lekker ^O^
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:42:18 #100
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_91982729
Wanneer is de verbouwing in Enschede klaar? Schuttersveld wel te verstaan
There's no point in living if you can't feel alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: