Wow ziet er wel leuk uit zeg, kan niet wachtenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Krimpen het volgende:
De meningen over de nieuwe (crew)kleding... ?
Zie McDonald's-site
Hahaha ok, nee toen was ik er nog niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:57 schreef Tes87 het volgende:
Rotterdam Coolsingel indd. We hebben afgelopen zaterdag meegedaan bij het station BOP en we moesten om half 12. Hoe laat moest jij en hoe ging het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe ging het bij jullie?
Onze BOP-lijn is iets meer uitgestrekt dan bij jullie, schat ik zo in...?? Maar verder werkt hij wel super relaxed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nu wachten op de uitslag van Sven...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:54 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Hahaha ok, nee toen was ik er nog niet.
Ik deed mee op drive, en naar ons idee ging het gewoon echt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe ging het bij jullie?
Onze BOP-lijn is iets meer uitgestrekt dan bij jullie, schat ik zo in...?? Maar verder werkt hij wel super relaxed!Bij ons ging het voor ons gevoel ook erg goed, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Sven is er toch mee gestopt sinds kort? Er is nu een of andere man van begin 30, die zijn functie heeft overgenomen, hoorde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nu wachten op de uitslag van Sven...
Die bop is daar veel groter, we hebben op coolsingel een kleine bop, nota bene staat er bij ons meestal maar 1 persoon aan de bop en daar staan we dan ineens met ons 4enecht geweldig dat het daar zooo groot is, zou echt spontaan verliefd worden op dat bop station.
hahaha klinkt als een achterlijk bop team waar je over sprak, en NEE, NATUURLIJK waren wij dat NIET!! duhhhhhhhhhhhh.
En als we het wel waren geweest..... dan had ik er ook beter niet eerlijk voor uitgekomen
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:27 schreef Zwollesjappie het volgende:
En volgens mij doet onze franchiser er niet eens aan mee.
Naja je mag geen HACCP doen als er geen SOC van jou is afgenomen van HACCP. Maar je moet goed op je rechten letten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef Nightshadow het volgende:
Wat heb je er dan aan om crewtrainer te zijn?Met andere woorden: Als crewtrainer kan je gewoon weigeren iemand te trainen of HACCP te doen omdat het niet tot jouw functie behoord...
Zodra ik mijn loonstrookje van januari heb ga ik even praten met m'n restaurant manager over de dingen die niet goed gaan. Dit was één van die vele punten, de enige waar ik niet zeker over was. Ik heb nog 6 andere punten.
Dat is precies wat ik ook vind. Het mag dan geen functie zijn, daar heeft Marko gelijk in, maar bij meer verwachtingen (=verantwoordelijkheden) hoort een hoger loon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Tosti-ham-kaas het volgende:
Als jullie bij de McDonald's als crewtrainer ong 1 euro meer verdienen, hoeveel verdienen jullie daar dan ongeveer per uur? (En hoe oud zijn jullie?) Loonsverhoging lijkt mij ook wel gepast, als je baas meer van je gaat verwachten...
ik verdien nu 9,50 per uur en ik ben 23. (ik ben geen crewtrainer)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook vind. Het mag dan geen functie zijn, daar heeft Marko gelijk in, maar bij meer verwachtingen (=verantwoordelijkheden) hoort een hoger loon.
Zelf verdiende ik tot januari 5,37 (geloof slechts 6 cent boven het minimum) als 20-jarige. Toen ik begon als 16-jarige zat ik nog 25 cent boven het minimumloon. Nu verdien ik (als het goed is, nog geen loonstrookje gehad en waarschijnlijk weet de baas het zelf nog niet) 6,81 per uur en in maart (21 jaar) 8,33.
Same herequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En de laatste maanden zijn geteld bij de mac, omdat ik bijna klaar ben met mn studie![]()
Ik heb het ook wel gehad hoor, het is mooi geweest. Alles meegemaakt met als hoogtepunt sterrenslagfinale. Totaal in 8 restaurants gewerkt , dus ook behoorlijk wat gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 18:29:56 ]
Toffee is zoeter, daarom vond ik de Caramel lekkerderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Toen ik hoorde dat we een toffeeshake zouden krijgen was dat ook wel waar ik aan dacht. Ik weet ook nog steeds niet wat dan nou eigenlijk het verschil is tussen toffee en caramel..
Wrap ook nog niet geprobeerd, gewoon omdat ik zo verslaafd ben aan mn honingwrapje, dat ik geen andere wrap durf te eten..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |