relaxed - druk - professioneel - leuk - afwisselend - gezelligquote:
aah goed om te horenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
relaxed - druk - professioneel - leuk - afwisselend - gezellig
Wordt een behoorlijke uitdaging maar ik heb er steeds meer zin in.
inderdaad, was enorm gespannen maar gaandeweg was het zeer OKquote:
Ga je dan ook veel op (zaken)reis?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, was enorm gespannen maar gaandeweg was het zeer OK
Ik wordt program manager, UBS is mijn klant en ik ben verantwoordelijk voor het ontwerpen en opbouwen van de Cognizant/UBS testfactory krijg zo'n 90 man wereldwijd aan te sturen en de projecten zijn allen internationaal (US/UK/India/Singapore)
Tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wordt program manager, UBS is mijn klant en ik ben verantwoordelijk voor het ontwerpen en opbouwen van de Cognizant/UBS testfactory krijg zo'n 90 man wereldwijd aan te sturen en de projecten zijn allen internationaal (US/UK/India/Singapore)
klinkt goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ook weer niet al te veel hoop ikquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klinkt goed90 man aansturen
Okeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ook weer niet al te veel hoop ik
hoe gaat ie bij jouw trouwens Bos?quote:
quote:
quote:
Niet zo best, lijkt weer of het me allemaal weer meer moeite kost enzo.quote:
hmm, een terugslag, das jammer. Belangrijk is dat je er telkens wel sterker uitkomt zodat je in ieder geval vooruitgang boekt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo best, lijkt weer of het me allemaal weer meer moeite kost enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |