Dus? Ik ben bijna 17 maar praat niet zo kinderachtig over vriendinnen die zeggen dat je niet met een jongen moet nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit is PUB hoor...
Mijn advies: Gewoon doen, je vriendinnen hebben hier niks mee te maken.
Dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heb je je hier aangemeld en niet op Girlscene oid?
En trouwens, als jij die jongen leuk vindt moet je er gewoon voor gaan.
Nerdjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef enfusi0n het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon voor gaan als je hem echt leuk vindt.
Ik zie trouwens best vaak het tegenovergestelde; leuke meid, met een lelijke gast.
Hoe denk je dat dat komt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef enfusi0n het volgende:
[..]
Dit.
Ik zie trouwens best vaak het tegenovergestelde; leuke meid, met een lelijke gast.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel het eens? Ik ben ook wel benieuwd.
Ik ben welvermogend en succesvol met de vrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben welvermogend en succesvol met de vrouwen.
Al loop ik er vaak bij als een slons. Zodra je rijk wordt straalt dat van je af en lok je sletjes mee!
Simpel. Je hebt wat te neuken en ze zijn dom dus flikker je ze weg wanneer je er genoeg van hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou je sletjes willen!
Ohja ik als vrouw denk daar, gelukkig, anders over~quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Simpel. Je hebt wat te neuken en ze zijn dom dus flikker je ze weg wanneer je er genoeg van hebt.
Relaties zijn overrated.
Wat schattig, een vrouw die denkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja ik als vrouw denk daar, gelukkig, anders over~
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie dat Schieganger nog steeds rondtrollt in PUB.
Jawel, krijg er hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wat schattig, een vrouw die denkt.doet het pijn?
Of je hebt geen karakter voor een relatie en moffelt het weg onder sletjes en geldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Simpel. Je hebt wat te neuken en ze zijn dom dus flikker je ze weg wanneer je er genoeg van hebt.
Relaties zijn overrated.
Ik ruik een lelijk meisje. 'lelijk is subjectief' nee. eris een ideale schoonheidsvorm.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef PrinsesEmma het volgende:
Mensen kom op zeg ! Dus iedereen die ooit met een lelijk persoon ge-date heeft is not done ? Uhmmpff.. dan blijft er weinig over om te daten niet ? en lelijk is sowieso een subjectief begrip, wat ik lelijk vindt vinden jouw vriendinnen misschien juist mooi. :] Wie zegt er nou niet dat zijn ex "De grootste fout was die er was." er zijn genoeg mensne die zeiken over hun ex, logisch want het is fout gelopen. Als jij die gozer leuk vindt , dan moet je hier gewoon lekker voor gaan ! Die meiden hebben geen idee waar ze het over hebben, of ze zijn jarloers.
Er zijn hele onderzoeken naar gedaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ruik een lelijk meisje. 'lelijk is subjectief' nee. eris een ideale schoonheidsvorm.
Nu niet nee, maar was een keer een docu geloof ik. Over wat nou echt perfectie is en wat mooi gevonden wordt. Wat mooie elementen zijn, blablaquote:
En dat laatste is waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Schoonheid is heel subjectief. En ik zal je wat verklappen: mensen worden mooier als je ze beter kent
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mijn advies: Gewoon doen, je vriendinnen hebben hier niks mee te maken.
Als mensen zeggen dat hun ex hun grootste fout ooit is, dan zal het zo'n niets-voorstellende, inhoudloze, puberale, "kusje-kusje"-relatie zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef PrinsesEmma het volgende:
Mensen kom op zeg ! Dus iedereen die ooit met een lelijk persoon ge-date heeft is not done ? Uhmmpff.. dan blijft er weinig over om te daten niet ? en lelijk is sowieso een subjectief begrip, wat ik lelijk vindt vinden jouw vriendinnen misschien juist mooi. :] Wie zegt er nou niet dat zijn ex "De grootste fout was die er was." er zijn genoeg mensne die zeiken over hun ex, logisch want het is fout gelopen. Als jij die gozer leuk vindt , dan moet je hier gewoon lekker voor gaan ! Die meiden hebben geen idee waar ze het over hebben, of ze zijn jarloers.
Dankje !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:01 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat hun ex hun grootste fout ooit is, dan zal het zo'n niets-voorstellende, inhoudloze, puberale, "kusje-kusje"-relatie zijn.
Als je een serieuze relatie hebt dan blijven mensen namelijk meestal niet bij elkaar als ze elkaar de grootste neukfout ooit vinden.
Verder heb je overigens gelijk![]()
Totaal niet belangerijk of iemand wel "spang" genoeg is.
De binnenkant is wat telt en als jij van je vriendinnen gezeik krijgt over dat hij een lelijk vriendinnetje heeft gehad en wat je vriendje dus voor je imago betekent dan zou ik me eens afvragen wat voor vriendinnen dat zijn.
Ik dacht al dat dat jouw mening was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef elganja het volgende:
ik vind dat je je leven niet Hoeft laten bepalen door je vriendinnen maar zelf lekker je Hart volgt maar das mijn mening
Dat zie je vaker, maar dat komt omdat vrouwen andere eisen stellen aan een man, zoals status, macht, geld etc..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef enfusi0n het volgende:
[..]
Dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |