Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon het niet langer volhouden, ik heb 2 WIC's gekocht net omdat mijn pakjes maar niet komen![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis was
Meneer Beer en Daan 'spelen'
Dat vat het wel zo'n beetje samenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daan sjouwt dominant rond met d'r speelgoed en Beer ettert
Mijn ouders kwamen ook even kijken en mijn vader denkt dat alle puppies die ik laat zien te koop zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis was
Meneer Beer en Daan 'spelen'
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
Beer is voor geen miljoen te koop
Check ook ff onze Tokkie badjassen, slippers en interieur
en ja, je hoort echt Gerard Ekdom op de radio 'goedemiddag!!' roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja.. let op voor de koffie.. Hihi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef PriemGirl het volgende:
OMG IK WIL BEER !! En Daan... Geweldig !![]()
Je bent officieel niet meer te redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja.. let op voor de koffie.. Hihi![]()
disclaimer
Kwamen jullie zaterdag nog?quote:
heb debs niet meer gesproken, ik zal het nog eens vragen. En even vragen of de BF al plannen had ter voorkoming van chagrijnquote:
Wmb wel hoor! Maar weet niet hoe jullie met autoruimte zitten enseauw....quote:
Awww, hoe merkte je dat zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaahh beer![]()
Onze kat heeft suikerziektepoor little thing
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendequote:
Awwwwwww zo sneu voor dat beessiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendebut we haz no money voor insuline en wekelijks behandelingen dus wrs heeft ie nog maar een paar weken/maanden en dan is het klaar
Awww....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendebut we haz no money voor insuline en wekelijks behandelingen dus wrs heeft ie nog maar een paar weken/maanden en dan is het klaar
och, arme poesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Arme poezelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is al 18.5! Dus wel heel oud, maar hij is heel gezond dus dit is wel heel sneuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Awwwwwww zo sneu voor dat beessie
Is die insuline zo duur dan?
Het is wel ff een reminder voor mezelf dat ik nog een ziektekostenverzekering voor Beer moet afsluiten
Hmpf... ik wordt af en toe niet goed van die dierenartsen. Zeker toe aan een nieuwe badkamer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is al 18.5! Dus wel heel oud, maar hij is heel gezond dus dit is wel heel sneu
De dierenarts zei dat het duur is, maar nu lees ik op internet van iemand die betaalde 25 eu per 3 maanden voor de spuiten en zon 20 eu per maand voor de insuline. Maar dat was in 2005, nog even verder speuren dus
Komt door overgewicht of door medicijnen en met zn 3.2 kilo is hij absoluut geen dikkie en ziek is ie ook al niet
Wel slim om dat even te doen voor beer ja
I wantz to shop wiz joe!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
Der zit hier een Sally's en een Ultaen ze hebben beiden heel veel lakjes en make-upjes
niet goed voor m'n bankrekening.
Hallo Lindyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!![]()
Ik ben Lindy, heb 300+ lakjes en een make-upstash die steeds ergere vormen aan begint te nemen
Uhm.... keertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wanneer komen Sjaan en jij langs?
Take ur time babequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm.... keertje
Ergens in juni was het plan geloof ik?
Hahahahaha, het was heeeeel leuk in Elmo! (ermeloquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Lindyyyyyyy !Leuk gehad in ... Euh.. ik wil Elmo zeggen, maar dat kan nooit goed zijn
Dat is lief van jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Take ur time babeAls je speciale makeupjes wil hebben ofzo stuur ik het wel op
Schoppen? Altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand zin om mij een schop te verkopen? Moet verder aan m'n toets, maar ik heb geen ziiiiiin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schoppen? Altijd
*kick* werken jij
Vooral voor als je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Mss het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat die winkels hier niet zitten. Dan maak ik het mezelf niet zo moeilijk om niet te falen.
Yayquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Hheeee chick flick op tv ! *kijken gaat*
O ja en rugpijn is al wat minder geworden yay me
The devil wears pradaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Hheeee chick flick op tv ! *kijken gaat*
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Yay
Rugpijn is echt kut, dus goed nieuws
Jup ! Ik besef nu pas dat ik hem al eens gezien heb; maar blijft leukquote:
Oeh, da's beter! Rugpijn is niet tof.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Jij enabler!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoi, ik ben Bubsel verslaafd en een dealer
You can do it giiiiiirlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en voor eventuele gevraagde oppeppers de komende weken: ik ben vanaf vandaag weer officieel begonnen met de weightwatchers!
Succes!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en voor eventuele gevraagde oppeppers de komende weken: ik ben vanaf vandaag weer officieel begonnen met de weightwatchers!
Ik ken iemand die ze verzameltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En haat aan m'n docent. Had ze niet iets anders uit kunnen zoeken dan een tekst over bonsaiboompjes?
Bwhehehhequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En haat aan m'n docent. Had ze niet iets anders uit kunnen zoeken dan een tekst over bonsaiboompjes?
Was 't maar waar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehhe
Weet je straks wel heul veul over bonsaiboompjes
quote:Bonsai
De miniatuurboompjes die bekend zijn onder de naam bonsai worden al eeuwen lang gekweekt, eerst door de Chinezen en later door de Japanners, die er een hele kunst van maakten met een zo groot enthousiasme, dat men thans zelfs voor de kleine boompjes buigt en net als de bloemschikkunst in Japan wordt gezien als een onderdeel van de godsdienst en filosofie.
Het woord bonsai is van het Japans voor platte schaal (= bon) en plant (= sai). Het was dus oorspronkelijk de aanduiding voor een plant, die in een ondiepe schaal of andere platte bak werd gekweekt, doch thans het equivalent voor een kunstmatig geforceerde dwergvorm van een boom.
De eerste boompjes die op die manier werden gekweekt, waren de kleine exemplaren die uit de rotsige berghellingen werden gegraven of van randen van kliffen, die precies leken op woudbomen, maar dan heel klein, alsof ze door een verrekijker werden gezien die achterste voren wordt gehouden. Geleidelijk aan ontwikkelde zich daaruit de methode om allerlei planten in speciale bakken te kweken en door kunstmatige ingrepen als snoeien van takken en wortels, met ijzerdraad leiden en buigen van takjes en door weghalen van bladeren er vorm aan te geven.
Bwehehehe.quote:
Oh, ja, snap ik. Tekstschrijven is leuk, maar kommaneucken en dat ook nog uit moeten leggen is een béétje vervelend... bleh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Het ergste zijn de vragen. "De eerste komma in alinea 2 zin 2, wat is daar je oordeel over? Waarom?"
Het vak is handig voor tekstschrijven, maar ik wil heul geen theoriën moeten loslaten op suffe dingen als komma's.
Goddank zitten er redelijk wat vragen over cohesie tussen, da's iets fijner uitleggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, snap ik. Tekstschrijven is leuk, maar kommaneucken en dat ook nog uit moeten leggen is een béétje vervelend... bleh.
Dat hoop ik wel voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank zitten er redelijk wat vragen over cohesie tussen, da's iets fijner uitleggen.
En ik heb nog tot vrijdag de tijd, ik zal mezelf deze week toch wel ooit iets langer kunnen concentreren dan 5 minuten?
3e week januari Katy Perryquote:
Ja, dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3e week januari Katy Perry
TD kennende komt het uiteindelijk nog wel een paar dagen eerder
Ulta hebben ze best veel... www.ulta.com en Sally's ook veel http://www.sallybeauty.com/ dus snuffel maar rondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is lief van jouIk zal eens een beetje gaan neuzen op intawebz. Wat voor make-uppies hebben ze bij Ulta en Sally's?
(moet eens gaan sparen voor een ticket... heb wel écht zin om te komen)
We gaan uitzoeken wat het kost gedeeld door 3, mama + broer + ik. Rotte is dat ie de eerste weken door de dierenarts gecheckt moet worden a 30 euro per keer en dat ie al vergevorderd is dus het mss niet helptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
P-a, wat sneu van poes.... ik zou het echter niet zomaar opgeven, er zijn misschien toch nog alternatieven die beter betaalbaar zijn? Ik ben niet zo thuis in suikerziekte bij katten, maar bv huisdierendokter.nl verkoopt ook een fantastische diabetesformule. Het zou toch sneu zijn als hij zo aan z'n einde moest komen.... Je kunt ook altijd kijken of je een second opinion kunt krijgen bij een andere DA? Die misschien een haalbaar alternatief kent?
Sally's heeft fingerpaints, die potjes zijn zoo schattigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ulta hebben ze best veel... www.ulta.com en Sally's ook veel http://www.sallybeauty.com/ dus snuffel maar rond
Hoe is het inmiddels met jouw kitten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
P-a, wat sneu van poes.... ik zou het echter niet zomaar opgeven, er zijn misschien toch nog alternatieven die beter betaalbaar zijn? Ik ben niet zo thuis in suikerziekte bij katten, maar bv huisdierendokter.nl verkoopt ook een fantastische diabetesformule. Het zou toch sneu zijn als hij zo aan z'n einde moest komen.... Je kunt ook altijd kijken of je een second opinion kunt krijgen bij een andere DA? Die misschien een haalbaar alternatief kent?
Wil je dat ik ze haal voor je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
We gaan uitzoeken wat het kost gedeeld door 3, mama + broer + ik. Rotte is dat ie de eerste weken door de dierenarts gecheckt moet worden a 30 euro per keer en dat ie al vergevorderd is dus het mss niet helpt
[..]
Sally's heeft fingerpaints, die potjes zijn zoo schattig
En als je de situatie uitlegt aan de DA, kun je dan niet iets regelen? Er zijn toch genoeg DA's die over hun hart strijken in zo'n geval, en het tegen inkoopsprijs willen doen, zeker als je aangeeft hoe stapelgek je op je beestje bent.... Ik hoop dat je eruit komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef princess-a het volgende:
We gaan uitzoeken wat het kost gedeeld door 3, mama + broer + ik. Rotte is dat ie de eerste weken door de dierenarts gecheckt moet worden a 30 euro per keer en dat ie al vergevorderd is dus het mss niet helpt
Lief dat je het vraagt!quote:
Oh ja, dat zijn van die dingen waar ik zo slecht in ben. Ik ben een ramp met uitleggen, snap het dan zelf wel, maar kan het niet duidelijk uitleggen. Weet ook niet waarom ik ooit verzonnen had dat ik juf wilde worden, gelukkig kwam ik na 3 weken op de pabo tot inkeer, was erg zielig geweest voor de kids, hahaha.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Het ergste zijn de vragen. "De eerste komma in alinea 2 zin 2, wat is daar je oordeel over? Waarom?"
Het vak is handig voor tekstschrijven, maar ik wil heul geen theoriën moeten loslaten op suffe dingen als komma's.
Ik hoef van beide eigenlijk niks, maar zou maar zo kunnen dat er deze week al wat opduikt op TD.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3e week januari Katy Perry
TD kennende komt het uiteindelijk nog wel een paar dagen eerder
ik wil not like the movies, serena williams ennn de zeeschuimkleur van chgquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoef van beide eigenlijk niks, maar zou maar zo kunnen dat er deze week al wat opduikt op TD.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik had overigens ook weer wat fraais bij td. Ik had ze gemaild dat mijn pakketje al meer dan een maand onderweg was en vroeg me af of zij iets konden traceren. Eerst krijg ik een mail terug van Van, dat ik nog even moest wachten en dat ze over een week ofzo nog eens zouden kijken. De volgende dag krijg ik een mail van Steven in capslock dat hij me direct gaat refunden. Interne communicatie ftw
Oeh tempting! Heeel lief van jou! Ik moet even kijken hoeveel loon ik heb eind deze week want ik moet iets duurs betalen, zie hieronderquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wil je dat ik ze haal voor je?
OMG WE GAAN DATEN!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oeh tempting! Heeel lief van jou! Ik moet even kijken hoeveel loon ik heb eind deze week want ik moet iets duurs betalen, zie hieronder![]()
@ SQ ik ben 16 en 17 juni in Eindhoven! Guuuuuuuusss
Nou ja, wel fijn dat ze refunden. Valt me alles mee. Hopelijk is je teal sparkle er nog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik had overigens ook weer wat fraais bij td. Ik had ze gemaild dat mijn pakketje al meer dan een maand onderweg was en vroeg me af of zij iets konden traceren. Eerst krijg ik een mail terug van Van, dat ik nog even moest wachten en dat ze over een week ofzo nog eens zouden kijken. De volgende dag krijg ik een mail van Steven in capslock dat hij me direct gaat refunden. Interne communicatie ftw
Mwah, da's toch ook ongeveer wat we betalen voor een TD pakketje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef mirannie het volgende:
Damn, net op het postkantoor geweest om een swap pakketje weg te brengen. Ik ga geen internationale swaps meer doen, de verzendkosten zijn echt belachelijk gestegen, van 10,25 naar 17,10. Dat is gewoon niet meer grappig.
Ja, is wel zo, maar denk dat die wel over de 2kilo gaan. Bijna alle swap pakketjes die ik krijg zijn gefrankeerd met $14quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, da's toch ook ongeveer wat we betalen voor een TD pakketje?
Wat zat erin dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Mirjam het volgende:
meh, die surprise-bag van enchantra met een zogenaamd hele hoge waarde, is ook maar een desillusie
quote:
vnl. van die troepdingetjes die je toch nooit gebruikktquote:
Da's een "meh".quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vnl. van die troepdingetjes die je toch nooit gebruikktzoals pedicure stickertjes, andersoortige stickertjes, en van die goedkope stripers
Dat is echt jammer, ik vind persoonlijk dat als ze zeggen dat het iets met een bepaalde waarde is ze het wel ook echt waardegericht moeten vullen en niet met van die prul. Maarja ze hebben ook zichzelf ermee want ik bedenk me wel twee keer nu ik dit zo lees om zo een pakketje te kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vnl. van die troepdingetjes die je toch nooit gebruikktzoals pedicure stickertjes, andersoortige stickertjes, en van die goedkope stripers
een flesje cuticle oil van konad, dat vond ik minder meh, en een mini-china glaze.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dat is echt jammer, ik vind persoonlijk dat als ze zeggen dat het iets met een bepaalde waarde is ze het wel ook echt waardegericht moeten vullen en niet met van die prul. Maarja ze hebben ook zichzelf ermee want ik bedenk me wel twee keer nu ik dit zo lees om zo een pakketje te kopen![]()
Maar zat er ook nog iets in waarvan je dacht ''wauw'' of was het allemaal niets?
Was al niet een hele grote fan van enchantra, maar dit is gewoon bagger. Wat moet je met al die stickertjes troepjes? Erg jammer!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een flesje cuticle oil van konad, dat vond ik minder meh, en een mini-china glaze.
ik zal later vandaag wel een foto maken.
ik ben echt wel teleurgesteld
er stond dat de waarde 50 euro was geloof ik.
50 euro m'n reet
wat heb je er voor betaald?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Mirjam het volgende:
meh, die surprise-bag van enchantra met een zogenaamd hele hoge waarde, is ook maar een desillusie
15 euero, dus 20 incl. shippingquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je er voor betaald?
Vaak gebruiken bedrijven dat soort acties om van hun oude troep af te komen. De aangegeven waarde is dan ook meestal de maximaal toegestane verkoopprijs als het net nieuw in de collectie zit
Da's dat hele grote kantoor van de lampenmaker waar je recht langs af looptquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:22 schreef princess-a het volgende:
IK GA DATEN MET SQ!!!![]()
en Guus is indd geweldigwij gaan voor veldplaatsen, als we dan toch zo ver weg gaan (andere kant van het land ahum) en toch veel geld uitgeven aan hotel enzo, kan die laatste 20eu voor een goede plaats er ook nog wel bij
Als je verteld waar je kantoor is komen wij ook met de hele groep even rellen SQ
boe, beterschapquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Loqi het volgende:
Pff, mijn vader heeft een infectie op de longen, al een paar dagen hoge koorts.. en dat mag ie niet hebben ivbm medicatie voor zijn spierziekte... dokter net langs geweest.. als de koorts vrijdag niet lager is moet hij opgenomen worden want zijn medicatie wil niet meer werken
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Loqi het volgende:
Pff, mijn vader heeft een infectie op de longen, al een paar dagen hoge koorts.. en dat mag ie niet hebben ivbm medicatie voor zijn spierziekte... dokter net langs geweest.. als de koorts vrijdag niet lager is moet hij opgenomen worden want zijn medicatie wil niet meer werken
mijn collegaatje klinkt ook als een verlepte zeehond ja, ik noem 'r al liefkozend Snotolfjequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boe, beterschap
mijn vriend ligt ook met koorts en antibiotica op bed, klinkt als heel pieterburen bij elkaar
Hahaha dat gaan we echt wel doen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's dat hele grote kantoor van de lampenmaker waar je recht langs af loopt
Begane grond naast de draaideur
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boe, beterschap
mijn vriend ligt ook met koorts en antibiotica op bed, klinkt als heel pieterburen bij elkaar
thnx, laten we t hopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen!
Ben bang dat de bedrijfsbeveliging je niet zo ver laat komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha dat gaan we echt wel doen!
@Mir, wat balen van je pakketje! Helemaal voor 20euro is het zuur
epic failquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Mirjam het volgende:
de surprisebag:
[ afbeelding ]
(20 euro betaald, waarde zou 50 euro moeten zijn)
Langs afquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's dat hele grote kantoor van de lampenmaker waar je recht langs af loopt
Begane grond naast de draaideur
De armoequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Mirjam het volgende:
de surprisebag:
[ afbeelding ]
(20 euro betaald, waarde zou 50 euro moeten zijn)
ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:33 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is het ook, heb je ze al een berichtje gestuurd?
het tasje was dan ook megaklein.quote:Haha, nou, daar hadden we echt niet veel meer in kunnen doen, maar je hebt gelijk. Dat is het risico van een surprise.
Ja, maar da's vaker met enchantra en twitter, ze zeggen soms dingen waarvan ik denk:quote:
Hoe bedoelt ze van '' Haha, nou, daar hadden we echt niet veel meer in kunnen doen, maar je hebt gelijk. Dat is het risico van een surprise''. Dus ze weten gewoon dat ze er bagger in stoppenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja.
reactie: (via twitter)
[..]
het tasje was dan ook megaklein.
maar dat boeit niet, ik hoef niet 300.00 producten.
maar wel een paar leuke/goeie die ik ooke cht ga gebruiken.
maargoed, pech, geld weg
nee, dan moet je de eerste reactie van Mir ook even lezen, die zei zoiets van: ja, dat is het risico. En dat beaamden zequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hoe bedoelt ze van '' Haha, nou, daar hadden we echt niet veel meer in kunnen doen, maar je hebt gelijk. Dat is het risico van een surprise''. Dus ze weten gewoon dat ze er bagger in stoppenZo komt het in iedergeval wel bij mij over nu.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoi, ik ben dus SQ, bijna 30 jaar, en ik ben nagellakverslaafd.
Gaat het weg of blijft het?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef Dwyn het volgende:
Eventjes een beetje saneren...
[ afbeelding ]
Erm vrijdag was het idee van mij! En brandquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Dames,
Niemand last van de grote brand?
@Debbs, is het nou vrijdag of zaterdag? Jullie kwamen toch hierheen op kraambezoek?
Deze denk ik? http://www.nu.nl/binnenla(...)edrijf-moerdijk.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm vrijdag was het idee van mij! En brand.
Ja, daar heb je zeker een punt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook wel eens met mijn dronken hoofd met mensen afgesproken om naar amerika te gaan, wil niet zeggen dat je er dan meteen in hangt he
Ja dat dus, naar Amerika kun je altijd nog gaan, en heb je door de opleiding die je gaat volgen een leuk baantje aan overgehouden kun je extra shoppen in Amerika.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
ja, kies de opleiding. Niet lullig bedoeld, maar je kent deze meide nou ook weer niet zo goed om zeker te weten dat het goed gaat. En naar amerika kan je altijd nog, met je vrouwke bijvoorbeeld
Als je naar Amerika wilt is het natuurlijk hardstikke leuk, maar als er geen geld voor is natuurlijk niet doen! Opleidingen zijn belangrijk, met de centjes die je dan verdient kun je altijd nog naar Amerika toequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Girls, ik heb een dilemma en jullie hulp nodig met kiezen
Ik wil dit jaar 2 dingen heeeeeeeeeeel graag doen, maar ik heb maar geld voor 1...
1. Ik wil al een tijd een opleiding visagie gaan doen. Ik ben een paar keer mee geweest als model, en ik vond het zó tof, dat wil ik ook!! Is 1 avond in de week en 20 weken lang. Als ik dat heb gedaan, hoop ik een leuker bijbaantje te kunnen gaan doen dan werken in de ziekenhuiskeuken... Ik zou 20 jan. kunnen starten in Breda.
2. Ik wil ook heel graag naar Dico in LA... lekker daar shoppen enzo en gewoon, ik wil een keer in de USA geweest zijn.
Maar nu moet ik dus kiezen... en ik weet niet wat!!
1. Ik heb als ik de visagieopleiding ga doen wel een leuk diploma erbij... om een leuker bijbaantje naast mijn studie te kunnen doen en dat geld kan ik weer terug verdienen (hopelijk)
2. Maar ik heb ook al half half met Sjaan en Dico afgesproken voor een LA-meet en LA lijkt me gewoon zoooo tof!!
Maar ja, het kost qallebei veel geld, en ik heb geen geldboom, dus ik zal moeten kiezen.
Dus, dilemma. En ja, ik weet het, dit is een luxeprobleem
Iemand de gouden tip/het gouden advies?
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
De rook gaat de goede kant op voor hier.
Ik zou voor de opleiding gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Girls, ik heb een dilemma en jullie hulp nodig met kiezen
Ik wil dit jaar 2 dingen heeeeeeeeeeel graag doen, maar ik heb maar geld voor 1...
1. Ik wil al een tijd een opleiding visagie gaan doen. Ik ben een paar keer mee geweest als model, en ik vond het zó tof, dat wil ik ook!! Is 1 avond in de week en 20 weken lang. Als ik dat heb gedaan, hoop ik een leuker bijbaantje te kunnen gaan doen dan werken in de ziekenhuiskeuken... Ik zou 20 jan. kunnen starten in Breda.
2. Ik wil ook heel graag naar Dico in LA... lekker daar shoppen enzo en gewoon, ik wil een keer in de USA geweest zijn.
Maar nu moet ik dus kiezen... en ik weet niet wat!!
1. Ik heb als ik de visagieopleiding ga doen wel een leuk diploma erbij... om een leuker bijbaantje naast mijn studie te kunnen doen en dat geld kan ik weer terug verdienen (hopelijk)
2. Maar ik heb ook al half half met Sjaan en Dico afgesproken voor een LA-meet en LA lijkt me gewoon zoooo tof!!
Maar ja, het kost qallebei veel geld, en ik heb geen geldboom, dus ik zal moeten kiezen.
Dus, dilemma. En ja, ik weet het, dit is een luxeprobleem
Iemand de gouden tip/het gouden advies?
Zolang ik niet hoef te rijden vind ik het bestquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Vrijdag of zaterdagavond; maakt niet zoveel uit voor mij. Beide kan ik wel
Hoe gaan we, dames? Voorkeur voor met de toettoet? Ik kan wel rijden met m'n priemmobiel als jullie dat fijner vinden(sorry ik ga eigenlijk nooit met het openbaar vervoer omdat ik dat maar niks vind
)
I wantz to hug the puppyyyy !
@Lindy: Defo opleiding !
lekker bobben!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het niet erg om bob te zijn. Als ik jullie bij SQ kan ophalen, vind ik het best.
Oehhhh samen met Lin bobben![]()
![]()
Hi SQ...en alle anderen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoi, ik ben dus SQ, ik ben 29 jaar, en ik ben nagellakverslaafd.
Dat kan, fiets ik daarheenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het niet erg om bob te zijn. Als ik jullie bij SQ kan ophalen, vind ik het best.
Oehhhh samen met Lin bobben![]()
![]()
Eindigen we weer in dezelfde kroegquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig, dan kunnen wij wel zuipen
durf je dat aan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eindigen we weer in dezelfde kroeg?
Met jou aan mijn zijde is geen enkel obstakel onoverkomelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
durf je dat aan?
Oh wacht, jij bent ook wel van het type rocker
Gezellig!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan, fiets ik daarheen. Gezellig!
wil je nog bb coutures toevallig?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met jou aan mijn zijde is geen enkel obstakel onoverkomelijk!
EN IK WIL ALLEMAAL DINGEN BESTELLEN MAAR ALLES KOMT PAS HALF/EIND JANUARI UIT.
geen heineken he!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gezellig!!
Boodschappenlijstje maken gaat:
1 fles wijn voor Debs
1 krat bier voor SQ
1 fles cola voor Lindytje en voor de zekerheid toch maar wat Bacardi want hey....Priem Bobt
1 weetikveel non acloholisch voor PG
Ik heb net vandaag 1,5 kg gehaktballen noms gemaakt. Drie soorten
Denk dat ik die nog ff in de vriesert gooi en dan vrijdag lekker opwarmen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gezellig!!
1 fles wijn voor Debs
1 krat bier voor SQ
1 fles cola voor Lindytje en voor de zekerheid toch maar wat Bacardi want hey....Priem Bobt
Waar halen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je nog bb coutures toevallig?
wij zelf drinken het cheap-ass merk van de Jumbo: Damburgerquote:
bbcouture.comquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]! Gekke vrouw, 1 fles wijn zal ik nou maar eens niet doen (Oud & Nieuw hield ik het net binnen
).
[..]
Waar halen?
Wat is de shipping daar? En wat zijn die nog duurquote:
Hahaha!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gezellig!!
1 fles wijn voor Debs
1 krat bier voor SQ
Vrijdagavondquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha!!
Nou, ik kom lekker zelf met de auto vanuit Tilburg, dan kan ik mezelf in de hand houden
Enne, doe maar cola light! Wil ik ook zelf wel meenemen hoor!
Oh, en is het nou vrij-avond? Of toch za?
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef Diconnected het volgende:
Hey Lin, ik zou ook voor die visagieopleiding gaanHeb je veel meer aan voor later enzo! Amerika kan altijd nog he!
ligt aan het aantal lakjes, 2 a 3 dollar per lakjequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat is de shipping daar? En wat zijn die nog duur10 dollar!
Roep eens wat jij wil?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt aan het aantal lakjes, 2 a 3 dollar per lakje
in elk geval Universal Joint, Pipe Bender en Iced Olive, twijfel nog over Grenade en Coal Minerquote:
Als je die 3 hebt en ik de 4 die ik dan zou willen, is shipping 18 dollar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in elk geval Universal Joint, Pipe Bender en Iced Olive, twijfel nog over Grenade en Coal Miner
Wordt wel een douane pakje dan. als we 9 lakjes hebben is shipping 23 dollar.quote:
Whehe ja maar laatste keer met openbaar vervoer was ook geen succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
vind het wel sneu dat Priem dan niet kan drinken, kunnen we daar niks op regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe ja maar laatste keer met openbaar vervoer was ook geen succes![]()
Trouwens.....ho, we hebben nog niet gefaald!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Doen we er ieder 3 dan? En bestel ik of jij?quote:
dat maakt me niet uit!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen we er ieder 3 dan? En bestel ik of jij?
Ik wil dan graag Pistol Packin' Mama, Posse, ennnnnn *twijfel twijfel twijfel* Ashes!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit!
bezorgen is bij mij wel handiger, want buren, en ik werk ook tegenover de bruna mocht ik het daar op moeten halen...
eenmaal andermaal?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil dan graag Pistol Packin' Mama, Posse, ennnnnn *twijfel twijfel twijfel* Ashes!
Statiegeld is meer dan de krat zelfquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij zelf drinken het cheap-ass merk van de Jumbo: Damburger(prima biertje trouwens voor ¤4.= per krat) maar als er visite komt haal ik Bavaria ofcourse
Ken jij eigenlijk al de serie "The Walking Dead"?quote:
nee, gaat dat over zombies?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ken jij eigenlijk al de serie "The Walking Dead"?
pehehe.. Grapjasquote:
whot?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
pehehe.. Grapjas
Waarom zit ik op td te kijken....
gaat het dan niet over zombies?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
You knowz.... The walking dead... Zombies.... Ik lolde... Ok nu is het niet meer grappig![]()
Wantz.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
anchors away swatches:
http://www.scrangie.com/
whehehequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Jawel, maar de titel leek me pretty obvious... Vandaar dat ik lolde.. You're just ruining it for me nowDamn you.....
Swatches zijn wel stoer... Dacht dat ik geen enkele wou; maar wil er nu toch een 4-tal van![]()
Ik ook niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Mirjam het volgende:
ik ben geloof ik 1 van de weinigen die niet echt onder de indruk is van die nieuwe collectie he?
zie er maar 2 ofzo die me wel aardig lijken
Nee die dekt niet in 2 lagenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand CC untamed luxury?
Ik moet weten of die goed dekt in 2 lagen..
Daar is niks geinigs aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje, ik heb net voor de gein even naar mijn studieschuld gekeken.
![]()
![]()
![]()
Het is voor een goed doel, maar toch. Auw.
Hier hetzelfde dus. Blech.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan mijn tweede studie bezig, eerste niet afgemaakt, dus bij mij is hij helemaal gigantisch. Maar stoppen is geen optie, want dan blijft het hele bedrag staan.... Af en toe word ik er wel bang van, maarja, doe je niks aan.
Oops te laat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:48 schreef Joysa het volgende:
Gewoon geen studie doen, heb je ook geen last van een studie schuld
Wheheh really?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit gewoon al aan mijn derde koffie!
Als ik geweten had dat op tijd opstaan niet zo moeilijk was, was ik er veel eerder mee begonnen.
watskeburt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh really?![]()
Ik heb vannacht zo hysterisch gehuild en geschreeuwd dat ik zometeen met dikke ogen naar sollicitatie moet
Best wel veel meegemaakt de afgelopen tijd, geen tijd om te rusten of na te denken, geen vakantie gehad alleen maar heeel veel werken en elk vrij moment met school bezig en nu tegen stage aanhikken (5 dagen per week werken, 1 a 2 dagen per week met school bezig) Dus toen mn moeder gister, naar mijn mening toen, even 'lullig' deed ging ik echt helemaal door het lintquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
watskeburt?
En even een ijskoude doek op je smoel leggen, dan trekt het al wat weg
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh really?![]()
Ik heb vannacht zo hysterisch gehuild en geschreeuwd dat ik zometeen met dikke ogen naar sollicitatie moet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Best wel veel meegemaakt de afgelopen tijd, geen tijd om te rusten of na te denken, geen vakantie gehad alleen maar heeel veel werken en elk vrij moment met school bezig en nu tegen stage aanhikken (5 dagen per week werken, 1 a 2 dagen per week met school bezig) Dus toen mn moeder gister, naar mijn mening toen, even 'lullig' deed ging ik echt helemaal door het lint![]()
Koude washand it is, gelukkig ben ik goed met make up
Oh en vóór half 9! respect
succes met je tentamenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sterkte met je sollicitatie wijffie!
ohja, dat doen wij ook altijd van die pluimen ja. Kun je ook gewoon mee naar de rituals winkel in dee stadquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:59 schreef Loqi het volgende:
Krijg net een enorm pakket met rituals producten thuisvriendje wilde niks van zijn kerstpakket (tinteling) nou ik wel hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:19 schreef Loqi het volgende:
Tyfus.. het gaat echt slecht met m'n vaderhij heeft erge moeite met ademen en kan eigenlijk niet meer lopen omdat z'n spieren hem niet meer willen dragen (hij heeft mg, dat slaat nu weer heftig toe doordat de koorts de medicijnen opbrandt) maar hij wil nu niet meteen naar het ziekenhuis
![]()
Hij is bang dat de mg even hard terug komt als de laatste keer (toen ook de diagnose gesteld werd) ...maar van niet gaan wordt t niet beter.. en het is in het ziekenhuis veiliger als hij dadelijk echt geen lucht meer aan kan of valt..
Probeer nu m'n moeder te overtuigen de dokter te bellen ervoor.. maar zij wil niet omdat hij niet wil
wat een kul-argument, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef Loqi het volgende:
"ja hij slaapt nu en dadelijk met al die onderzoeken kan dat niet meer"
Ze moeten niet eigenwijs zijn, ziekenhuis is nooit leuk maar wat moet dat moet, lijkt me toch dat veiligheid voor alles gaat..quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:19 schreef Loqi het volgende:
Tyfus.. het gaat echt slecht met m'n vaderhij heeft erge moeite met ademen en kan eigenlijk niet meer lopen omdat z'n spieren hem niet meer willen dragen (hij heeft mg, dat slaat nu weer heftig toe doordat de koorts de medicijnen opbrandt) maar hij wil nu niet meteen naar het ziekenhuis
![]()
Hij is bang dat de mg even hard terug komt als de laatste keer (toen ook de diagnose gesteld werd) ...maar van niet gaan wordt t niet beter.. en het is in het ziekenhuis veiliger als hij dadelijk echt geen lucht meer aan kan of valt..
Probeer nu m'n moeder te overtuigen de dokter te bellen ervoor.. maar zij wil niet omdat hij niet wil
Slim! Ik heb het met make up gelukkig weg kunnen werken maar ik heb echt dikke bolletjes als ogen, en enorme wallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lepel in de vriezer leggen en zodra hij goed koud is onder je oogjes doen
Wat is er aan de hand?
En succes met solli
Ik ga je even een stomme tip gevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
Het gets Loqi
kan jij niet bellen? of worden ze dan boos?
* Puckzzz gaat vanmiddag voor het eerst in 2 jaar weer naar de kapper.
Best eng hoor, maar het moet nu echt in 1 kleur geverfd worden en wat puntjes eraf. Dat deed mijn vriendin eerst altijd en die snapt precies wat ik bedoel met 'niet teveel'
Allereerst gefeliciteerd met je stageplaats!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga je even een stomme tip gevenDe kapster heeft van mijn puntjes een keer 20 centimeter afgehaald! En ik ga elke 7 weken naar de kapper dus dat sloeg nergens op. Maar de keren daarna heb ik haar collegas bedreigd, dat ik zou huilen als ze er teveel af zouden halen, dat ik het écht niet korter wil, dat ik nooit weer kom als ze het wel doen, en dat ze er écht niet meer hoeft af te halen dan die paar milimeter (alles poeslief tussen neus en lippen door melden) en ik zweer je; er gaat niets teveel meer af. Dat durven ze niet
gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Slim! Ik heb het met make up gelukkig weg kunnen werken maar ik heb echt dikke bolletjes als ogen, en enorme wallen![]()
@Lindytje wat ben je toch lief! Je tt komt ook echt wel goed, slecht gevoel is vaak een goed cijfer!
Ik heb de stageplaats gekregen, superchill is ie, mag heel veel thuiswerken en hoef niet op de vloer mee te draaien, alleen maar onderzoek doen! Heel fijn. Maandag nog een gesprek bij een ander bedrijf, meer toekomstperspectief, meer op de vloer meedraaien, harder werken, maar ik denk dat ik voor mn rust kies. Als ik deze plek neem kan ik mn leuke baantje erbij houden, en dan heb ik over 2 weken even 1.5 week vrij, daar ben ik hard aan toe
@Loqi, oh meisje! Laat ze alsjeblieft naar het ziekenhuis gaan. Houd je ons op de hoogte?
Whehehe!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli princess-a !!
Aw Loqi... Minders
Ow boy... Het wil al iets zeggen als de collega's (ik heb alleen maar mannelijke collega's) mij deze link doorsturen: http://www.nu.nl/lifestyl(...)gellakcollectie.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |