Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon het niet langer volhouden, ik heb 2 WIC's gekocht net omdat mijn pakjes maar niet komen![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis was
Meneer Beer en Daan 'spelen'
Dat vat het wel zo'n beetje samenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daan sjouwt dominant rond met d'r speelgoed en Beer ettert
Mijn ouders kwamen ook even kijken en mijn vader denkt dat alle puppies die ik laat zien te koop zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net twee Miss Sporty lakjes gekocht...gewoon omdat het 1 + 1 gratis was
Meneer Beer en Daan 'spelen'
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
Beer is voor geen miljoen te koop
Check ook ff onze Tokkie badjassen, slippers en interieur
en ja, je hoort echt Gerard Ekdom op de radio 'goedemiddag!!' roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja.. let op voor de koffie.. Hihi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef PriemGirl het volgende:
OMG IK WIL BEER !! En Daan... Geweldig !![]()
Je bent officieel niet meer te redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja.. let op voor de koffie.. Hihi![]()
disclaimer
Kwamen jullie zaterdag nog?quote:
heb debs niet meer gesproken, ik zal het nog eens vragen. En even vragen of de BF al plannen had ter voorkoming van chagrijnquote:
Wmb wel hoor! Maar weet niet hoe jullie met autoruimte zitten enseauw....quote:
Awww, hoe merkte je dat zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaahh beer![]()
Onze kat heeft suikerziektepoor little thing
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendequote:
Awwwwwww zo sneu voor dat beessiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendebut we haz no money voor insuline en wekelijks behandelingen dus wrs heeft ie nog maar een paar weken/maanden en dan is het klaar
Awww....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is blind aan het worden, en hij zakt steeds door zn heupjes, daarnaast heeft ie zo'n jeuk dat ie soms over de kop rolt van ellendebut we haz no money voor insuline en wekelijks behandelingen dus wrs heeft ie nog maar een paar weken/maanden en dan is het klaar
och, arme poesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Arme poezelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is al 18.5! Dus wel heel oud, maar hij is heel gezond dus dit is wel heel sneuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Awwwwwww zo sneu voor dat beessie
Is die insuline zo duur dan?
Het is wel ff een reminder voor mezelf dat ik nog een ziektekostenverzekering voor Beer moet afsluiten
Hmpf... ik wordt af en toe niet goed van die dierenartsen. Zeker toe aan een nieuwe badkamer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij is al 18.5! Dus wel heel oud, maar hij is heel gezond dus dit is wel heel sneu
De dierenarts zei dat het duur is, maar nu lees ik op internet van iemand die betaalde 25 eu per 3 maanden voor de spuiten en zon 20 eu per maand voor de insuline. Maar dat was in 2005, nog even verder speuren dus
Komt door overgewicht of door medicijnen en met zn 3.2 kilo is hij absoluut geen dikkie en ziek is ie ook al niet
Wel slim om dat even te doen voor beer ja
I wantz to shop wiz joe!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
Der zit hier een Sally's en een Ultaen ze hebben beiden heel veel lakjes en make-upjes
niet goed voor m'n bankrekening.
Hallo Lindyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!![]()
Ik ben Lindy, heb 300+ lakjes en een make-upstash die steeds ergere vormen aan begint te nemen
Uhm.... keertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wanneer komen Sjaan en jij langs?
Take ur time babequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm.... keertje
Ergens in juni was het plan geloof ik?
Hahahahaha, het was heeeeel leuk in Elmo! (ermeloquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Lindyyyyyyy !Leuk gehad in ... Euh.. ik wil Elmo zeggen, maar dat kan nooit goed zijn
Dat is lief van jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Take ur time babeAls je speciale makeupjes wil hebben ofzo stuur ik het wel op
Schoppen? Altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand zin om mij een schop te verkopen? Moet verder aan m'n toets, maar ik heb geen ziiiiiin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schoppen? Altijd
*kick* werken jij
Vooral voor als je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Mss het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat die winkels hier niet zitten. Dan maak ik het mezelf niet zo moeilijk om niet te falen.
Yayquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Hheeee chick flick op tv ! *kijken gaat*
O ja en rugpijn is al wat minder geworden yay me
The devil wears pradaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Hheeee chick flick op tv ! *kijken gaat*
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Yay
Rugpijn is echt kut, dus goed nieuws
Jup ! Ik besef nu pas dat ik hem al eens gezien heb; maar blijft leukquote:
Oeh, da's beter! Rugpijn is niet tof.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Jij enabler!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoi, ik ben Bubsel verslaafd en een dealer
You can do it giiiiiirlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en voor eventuele gevraagde oppeppers de komende weken: ik ben vanaf vandaag weer officieel begonnen met de weightwatchers!
Succes!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en voor eventuele gevraagde oppeppers de komende weken: ik ben vanaf vandaag weer officieel begonnen met de weightwatchers!
Ik ken iemand die ze verzameltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En haat aan m'n docent. Had ze niet iets anders uit kunnen zoeken dan een tekst over bonsaiboompjes?
Bwhehehhequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En haat aan m'n docent. Had ze niet iets anders uit kunnen zoeken dan een tekst over bonsaiboompjes?
Was 't maar waar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehhe
Weet je straks wel heul veul over bonsaiboompjes
quote:Bonsai
De miniatuurboompjes die bekend zijn onder de naam bonsai worden al eeuwen lang gekweekt, eerst door de Chinezen en later door de Japanners, die er een hele kunst van maakten met een zo groot enthousiasme, dat men thans zelfs voor de kleine boompjes buigt en net als de bloemschikkunst in Japan wordt gezien als een onderdeel van de godsdienst en filosofie.
Het woord bonsai is van het Japans voor platte schaal (= bon) en plant (= sai). Het was dus oorspronkelijk de aanduiding voor een plant, die in een ondiepe schaal of andere platte bak werd gekweekt, doch thans het equivalent voor een kunstmatig geforceerde dwergvorm van een boom.
De eerste boompjes die op die manier werden gekweekt, waren de kleine exemplaren die uit de rotsige berghellingen werden gegraven of van randen van kliffen, die precies leken op woudbomen, maar dan heel klein, alsof ze door een verrekijker werden gezien die achterste voren wordt gehouden. Geleidelijk aan ontwikkelde zich daaruit de methode om allerlei planten in speciale bakken te kweken en door kunstmatige ingrepen als snoeien van takken en wortels, met ijzerdraad leiden en buigen van takjes en door weghalen van bladeren er vorm aan te geven.
Bwehehehe.quote:
Oh, ja, snap ik. Tekstschrijven is leuk, maar kommaneucken en dat ook nog uit moeten leggen is een béétje vervelend... bleh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Het ergste zijn de vragen. "De eerste komma in alinea 2 zin 2, wat is daar je oordeel over? Waarom?"
Het vak is handig voor tekstschrijven, maar ik wil heul geen theoriën moeten loslaten op suffe dingen als komma's.
Goddank zitten er redelijk wat vragen over cohesie tussen, da's iets fijner uitleggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, snap ik. Tekstschrijven is leuk, maar kommaneucken en dat ook nog uit moeten leggen is een béétje vervelend... bleh.
Dat hoop ik wel voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank zitten er redelijk wat vragen over cohesie tussen, da's iets fijner uitleggen.
En ik heb nog tot vrijdag de tijd, ik zal mezelf deze week toch wel ooit iets langer kunnen concentreren dan 5 minuten?
3e week januari Katy Perryquote:
Ja, dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3e week januari Katy Perry
TD kennende komt het uiteindelijk nog wel een paar dagen eerder
Ulta hebben ze best veel... www.ulta.com en Sally's ook veel http://www.sallybeauty.com/ dus snuffel maar rondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is lief van jouIk zal eens een beetje gaan neuzen op intawebz. Wat voor make-uppies hebben ze bij Ulta en Sally's?
(moet eens gaan sparen voor een ticket... heb wel écht zin om te komen)
We gaan uitzoeken wat het kost gedeeld door 3, mama + broer + ik. Rotte is dat ie de eerste weken door de dierenarts gecheckt moet worden a 30 euro per keer en dat ie al vergevorderd is dus het mss niet helptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
P-a, wat sneu van poes.... ik zou het echter niet zomaar opgeven, er zijn misschien toch nog alternatieven die beter betaalbaar zijn? Ik ben niet zo thuis in suikerziekte bij katten, maar bv huisdierendokter.nl verkoopt ook een fantastische diabetesformule. Het zou toch sneu zijn als hij zo aan z'n einde moest komen.... Je kunt ook altijd kijken of je een second opinion kunt krijgen bij een andere DA? Die misschien een haalbaar alternatief kent?
Sally's heeft fingerpaints, die potjes zijn zoo schattigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ulta hebben ze best veel... www.ulta.com en Sally's ook veel http://www.sallybeauty.com/ dus snuffel maar rond
Hoe is het inmiddels met jouw kitten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
P-a, wat sneu van poes.... ik zou het echter niet zomaar opgeven, er zijn misschien toch nog alternatieven die beter betaalbaar zijn? Ik ben niet zo thuis in suikerziekte bij katten, maar bv huisdierendokter.nl verkoopt ook een fantastische diabetesformule. Het zou toch sneu zijn als hij zo aan z'n einde moest komen.... Je kunt ook altijd kijken of je een second opinion kunt krijgen bij een andere DA? Die misschien een haalbaar alternatief kent?
Wil je dat ik ze haal voor je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
We gaan uitzoeken wat het kost gedeeld door 3, mama + broer + ik. Rotte is dat ie de eerste weken door de dierenarts gecheckt moet worden a 30 euro per keer en dat ie al vergevorderd is dus het mss niet helpt
[..]
Sally's heeft fingerpaints, die potjes zijn zoo schattig
En als je de situatie uitlegt aan de DA, kun je dan niet iets regelen? Er zijn toch genoeg DA's die over hun hart strijken in zo'n geval, en het tegen inkoopsprijs willen doen, zeker als je aangeeft hoe stapelgek je op je beestje bent.... Ik hoop dat je eruit komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef princess-a het volgende:
We gaan uitzoeken wat het kost gedeeld door 3, mama + broer + ik. Rotte is dat ie de eerste weken door de dierenarts gecheckt moet worden a 30 euro per keer en dat ie al vergevorderd is dus het mss niet helpt
Lief dat je het vraagt!quote:
Oh ja, dat zijn van die dingen waar ik zo slecht in ben. Ik ben een ramp met uitleggen, snap het dan zelf wel, maar kan het niet duidelijk uitleggen. Weet ook niet waarom ik ooit verzonnen had dat ik juf wilde worden, gelukkig kwam ik na 3 weken op de pabo tot inkeer, was erg zielig geweest voor de kids, hahaha.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Het ergste zijn de vragen. "De eerste komma in alinea 2 zin 2, wat is daar je oordeel over? Waarom?"
Het vak is handig voor tekstschrijven, maar ik wil heul geen theoriën moeten loslaten op suffe dingen als komma's.
Ik hoef van beide eigenlijk niks, maar zou maar zo kunnen dat er deze week al wat opduikt op TD.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3e week januari Katy Perry
TD kennende komt het uiteindelijk nog wel een paar dagen eerder
ik wil not like the movies, serena williams ennn de zeeschuimkleur van chgquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoef van beide eigenlijk niks, maar zou maar zo kunnen dat er deze week al wat opduikt op TD.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik had overigens ook weer wat fraais bij td. Ik had ze gemaild dat mijn pakketje al meer dan een maand onderweg was en vroeg me af of zij iets konden traceren. Eerst krijg ik een mail terug van Van, dat ik nog even moest wachten en dat ze over een week ofzo nog eens zouden kijken. De volgende dag krijg ik een mail van Steven in capslock dat hij me direct gaat refunden. Interne communicatie ftw
Oeh tempting! Heeel lief van jou! Ik moet even kijken hoeveel loon ik heb eind deze week want ik moet iets duurs betalen, zie hieronderquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wil je dat ik ze haal voor je?
OMG WE GAAN DATEN!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oeh tempting! Heeel lief van jou! Ik moet even kijken hoeveel loon ik heb eind deze week want ik moet iets duurs betalen, zie hieronder![]()
@ SQ ik ben 16 en 17 juni in Eindhoven! Guuuuuuuusss
Nou ja, wel fijn dat ze refunden. Valt me alles mee. Hopelijk is je teal sparkle er nog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik had overigens ook weer wat fraais bij td. Ik had ze gemaild dat mijn pakketje al meer dan een maand onderweg was en vroeg me af of zij iets konden traceren. Eerst krijg ik een mail terug van Van, dat ik nog even moest wachten en dat ze over een week ofzo nog eens zouden kijken. De volgende dag krijg ik een mail van Steven in capslock dat hij me direct gaat refunden. Interne communicatie ftw
Mwah, da's toch ook ongeveer wat we betalen voor een TD pakketje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef mirannie het volgende:
Damn, net op het postkantoor geweest om een swap pakketje weg te brengen. Ik ga geen internationale swaps meer doen, de verzendkosten zijn echt belachelijk gestegen, van 10,25 naar 17,10. Dat is gewoon niet meer grappig.
Ja, is wel zo, maar denk dat die wel over de 2kilo gaan. Bijna alle swap pakketjes die ik krijg zijn gefrankeerd met $14quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, da's toch ook ongeveer wat we betalen voor een TD pakketje?
Wat zat erin dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef Mirjam het volgende:
meh, die surprise-bag van enchantra met een zogenaamd hele hoge waarde, is ook maar een desillusie
quote:
vnl. van die troepdingetjes die je toch nooit gebruikktquote:
Da's een "meh".quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vnl. van die troepdingetjes die je toch nooit gebruikktzoals pedicure stickertjes, andersoortige stickertjes, en van die goedkope stripers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |