Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
We zouden natuurlijk ala Snuits sinterklaas etentje... dat vaker kunnen doen?
Zie je wel dat je dat wel kan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel weer eens zin om uitgebreid te gaan koken
Nieuwjaars etentjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.
Jij wil het alleen recht op mij hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.
Mooi hoeft toch ook niet. Zo lang je er maar fatsoenlijk kan koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooi
Moet je me maar niet vertellen dat ik niet sexy ben, eigen schuld hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deed je dat maar een keer... iedere keer maar weer die borsten binnen het shirtje houden
Ik heb wel eens zin jouw kookkunsten te proevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff schrobben, 10 (ex)studenten in een keukenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi hoeft toch ook niet. Zo lang je er maar fatsoenlijk kan koken.
Wie niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wil het alleen recht op mij hebben?
Vraag je me nu om te liegen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vertellen dat ik niet sexy ben, eigen schuld hoor.
Hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff schrobben, 10 (ex)studenten in een keuken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vraag je me nu om te liegen?
Tof!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooi
Goed idee!!! En rouleren is ook leuk denk ik?quote:
8 pittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaMijn keuken is schoon alleen zo klein dat je er nauwelijks fatsoenlijk kan koken.
Niet erg want ik kan niet koken
4 pitten electrisch ach het werkt goedquote:
Ga weg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-E... je weet toch wat ik voor je voel?
Wat is daar mis mee?quote:
Op een of andere manier weet ik daar altijd een bende van te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |