MENSEN DIE MEERDERE MALEN DE ZELFDE LEESTEKENS ACHTER ELKAAR ZETTEN ZOALS: ????? en ???quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:45 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Alleen vandaag al zeker 10 fokkers gezien die "ik word" met DT schrijven!
Wat is me dat toch met die DT regel????? Zijn jullie nooit naar school geweest???
klacht: Mensen die te dom zijn om deftig de dt-regel toe te passen en ook nog eens te lui zijn om hem gewoon te omzeilen.
INDERDAAD DAT IS PAS EEN KL8quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef ukga het volgende:
[..]
MENSEN DIE MEERDERE MALEN DE ZELFDE LEESTEKENS ACHTER ELKAAR ZETTEN ZOALS: ????? en ???
mensen die getallen onderde 20 niet volledig uitschrijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:45 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Alleen vandaag al zeker 10 fokkers gezien die "ik word" met DT schrijven!
Wat is me dat toch met die DT regel????? Zijn jullie nooit naar school geweest???
klacht: Mensen die te dom zijn om deftig de dt-regel toe te passen en ook nog eens te lui zijn om hem gewoon te omzeilen.
Als je "ik word" nog niet kan onthouden is het al heel erg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef Proletariaat het volgende:
niet iedereen is even slim respektloze vlerk
Welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef Proletariaat het volgende:
niet iedereen is even slim respektloze vlerk
Je hebt een spatie gemist, kameraad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef ukga het volgende:
[..]
mensen die getallen onderde 20 niet volledig uitschrijven
wat een stakker ben je dan, dan ben je ECHT achterlijk, iedereen weet dat je '10' als 'tien' hoort te schrijven
Ga jij nou maar eens fatsoenlijk leren typen voordat je andere mensen loopt te verbeteren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Je hebt een spatie gemist, kameraad.
Wat heb ik verkeerdelijk getypt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef ukga het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens fatsoenlijk leren typen voordat je andere mensen loopt te verbeteren.
Jij een s achter essentieel, verrekte taalnazi.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Je hebt een spatie gemist, kameraad.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Als je "ik word" nog niet kan onthouden is het al heel erg.
Het is gewoon de stam, zonder nog iets aan toe te voegen.
Normaal gezien erger ik mij altijd aan andere dt-fouten. Maar "ik word", zoiets essentieel.. nee dat kan en mag niet ongestraft blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |