Ik kan me er een redelijke voorstelling van maken. Maar ik ben niet zo bang dat het pijn zou gaan doen, mocht het wel te veel pijn gaan doen, dan is het een strip op die plek, en de rest gaat gewoon met een mesje thuis. Maar zo ver zal het niet komen, niet zo piepen zou mijn moeder zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond gisteren een filmpje van een man die een Brazilian wax krijgt.
Heb tranen gelachenMaar jij kunt hem beter niet kijken nog even
Tot en met morgen kan je meedoen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:07 schreef Smijn. het volgende:
Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?
Oh, da's al snelquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot en met morgen kan je meedoen.
Dan zullen zaterdag of zondag de winnaars bekend worden gemaakt
Ja, ik wil niet dat ik niet meer durf door horrorverhalen van jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, dan ben jij eerst... strategisch plannen heet dat.
Als jij gaat wil ik ook! kunnen we elkaars handje vast houden!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef Twinky het volgende:
Ja ik wil. Ik geloof de review van Dirk bij voorbaat al niet en wil het graag aan de lijve ondervinden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, ik wil! Zodat dit de enige harige poesjes in huis zijn![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan ik daar tegen opquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
Lijkt me wel? Althans bij de beschrijving staat "alles weg"... dus dat lijkt me dan ook de haren op je zak? En iets moet de hogere prijs van een "Boyzilian" rechtvaardigen.quote:
Dirkh zal het ons vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Henno het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Althans bij de beschrijving staat "alles weg"... dus dat lijkt me dan ook de haren op je zak? En iets moet de hogere prijs van een "Boyzilian" rechtvaardigen.
Wel benieuwd hoe ze dat dan zouden doen, want als er huid dun en gevoelig is, is het wel dat van je nakomelingencontainer, welke ook niet zo eenvoudig is strak te trekken.
Nou ja misschien trekken ze daar de haren er wel 1 voor 1 uit met een pincet
+ video van zijn gezicht tijdens de procedure s.v.p.quote:
In de tussentijd kan je dan dit filmpje even kijken van een man die het ook laat doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Henno het volgende:
[..]
+ video van zijn gezicht tijdens de procedure s.v.p.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In de tussentijd kan je dan dit filmpje even kijken van een man die het ook laat doen
Geen idee of dat hier in Nederland ook zo gaat hoor
Oh je hebt durven kijken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]tranen in mijn ogen van 't lachen. Wat een mietje. Maar dit ziet er ook uit alsof het ergens bij een zwartwaxer gebeurt. Even tussen het kippenslachten en het ploegen door.
Dat is bij Delete-Me natuurlijk wel anders. Maar dat zullen we wel merken. Ik heb ook vast een hele aardige wax-angel en niet zo'n boeren pummel.
Dacht ik ook meteen ja, die staat 5 minuten later gewoon weer een varken uit te benen of een truck in te laden o.i.d.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]tranen in mijn ogen van 't lachen. Wat een mietje. Maar dit ziet er ook uit alsof het ergens bij een zwartwaxer gebeurt. Even tussen het kippenslachten en het ploegen door.
Dat is bij Delete-Me natuurlijk wel anders. Maar dat zullen we wel merken. Ik heb ook vast een hele aardige wax-angel en niet zo'n boeren pummel.
Ik geloof best wel dat de huid wat beschadigt, maar er zijn verschillende waxen. Voor de gevoelige huid zullen ze vast geen ducktapehars gebruiken. Anders vallen er gewoon twee van die paaseitjes op de grond en geloof me, ik kijk dan niet vrolijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen ja, die staat 5 minuten later gewoon weer een varken uit te benen of een truck in te laden o.i.d.
Zak waxen lijkt me toch wel pijnlijk tho, hoe zorg je ervoor dat je die niet opentrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |