Zeker goed dit om van je obsessieve gedrag af te komen lijkt mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef seiramu het volgende:
Ja, ik wil! Ik ben een negentien jarige Turkse dame en Turkse vrouwen staan algemeen bekend om hun harige buiken, harige benen, harige armen en zelfs snorretjes. Ik heb zelf ook last van overbeharing en ik epileer, wax en scheer me regelmatig. Dit kost ontzettend veel moeite, tijd én vooral geld! Ik ben 20kg afgevallen (zoals je in mijn fobo kunt zien) en ik heb voor het eerst een vriend. Ik ben ontzettend trots op wat ik heb bereikt en ik kan niet wachten op de zomer aangezien ik nu voor het eerst een bikini durf te dragen. Maar mijn haren belemmeren dit wel een beetje...want wie wilt nou een harige meid in een bikini zien? Ik kan me gewoon epileren of waxen maar zoals ik al zei is dat een heel gedoe en ook heel duur. Als laatste wil ik gewoon mooi zijn voor mijn vriend. Ik was 20kg zwaarder en ik ben veel gepest. Daardoor ben ik erg onzeker. Hoewel mijn vriend mij vaak genoeg duidelijk maakt dat ik mooi ben en dat ik een prachtige lichaam heb om trots te zijn ben ik nog steeds onzeker wanneer het op mijn harige benen of buik aankomt.
Een brazillian wax winnen zou dus enig zijn. Het kost niets en het is een goede wax voor een Turkse meid met overbeharing!
Iedereen knipt zijn haar, knipt zijn nagels... we hebben het wel, maar zo nu en dan wat onderhoud kan geen kwaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:50 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk raar dat we ons zo verzetten tegen iets wat ieder mens in meer of mindere mate heeft?
Nee, knippen is ook niet vreemd. Maar het helemaal willen verwijderen, het liefst definitief, dat is weer iets heel anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen knipt zijn haar, knipt zijn nagels... we hebben het wel, maar zo nu en dan wat onderhoud kan geen kwaad.
En de bedoeling is dus dat er nog 20 zaken bij komen in Nederland!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Ik wil, zelfs zo graag dat ik er de reistijd en uiteraard de reiskosten graag voor neertel. Ik zoek me al tijden suf hier in het gezellig zuiden naar een salon waar je een brazillian kan laten doen, helaas zijn die onvindbaar.... Enkel bikinilijn wax.
Ik reis er dus erg graag voor naar Amsterdam af en wanneer ik de wax win is het dus nog betaalbaar ook voor me.
Geweldig!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En de bedoeling is dus dat er nog 20 zaken bij komen in Nederland!
Maak je er toch een dagje uit van. Voor je je laat pijnigen, ga je eerst even naar de coffeeshop.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef pizzaaaa het volgende:
Jammer dat het in amsterdam is anders deed ik wel mee, lijkt me wel awesome hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |