quote:Op maandag 10 januari 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Tombola, nogmaals respect voor je moed!
En al helemaal om er een review over te durven schrijven!
Ik ben nu helemáál benieuwd naar de bevindingen van Dirkh!
Kijken of het voor mannen anders is.
Oh en even voor de duidelijkheid voor de lezers:quote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was erg leuk om te doen, en Patrick en Anne waren echt heel aardig, dat maakt het een stuk minder spannend
Ik weet het niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tombola, je hebt het erover dat de was zelf eraf getrokken wordt zonder strip? is het een soort bodysugaring?
Het laagje wax zélf werd dus harder en dan werd dat de 'strip' zelf?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet het niet!Ik weet niet wat dat is
Nou, er wordt dus geen lapje linnen gebruikt, maar wordt de hars rechtstreeks van je huis getrokken?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet het niet!Ik weet niet wat dat is
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het laagje wax zélf werd dus harder en dan werd dat de 'strip' zelf?
Alsof je een lolly op je laat liggen en dan in eens weggrist. (sick mind!)quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het laagje wax zélf werd dus harder en dan werd dat de 'strip' zelf?
Ja, met dakpan en alquote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, er wordt dus geen lapje linnen gebruikt, maar wordt de hars rechtstreeks van je huis getrokken?
Je hebt verschillende soorten hars, waaronder deze.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alsof je een lolly op je laat liggen en dan in eens weggrist. (sick mind!)
Hmm, bijzonder. Geen enkel filmpje wat ik tot nu toe heb gezien, gebruikt geen linnen. Benieuwd wat daar het voordeel van is.quote:
Schrijf het op je vragenlijst!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, bijzonder. Geen enkel filmpje wat ik tot nu toe heb gezien, gebruikt geen linnen. Benieuwd wat daar het voordeel van is.
Ze smeren 3 gebiedjes, halen erna 1 eraf, smeren er 1, halen er weer 1 af enz enzquote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh en nog een vraag... smeren ze alle gebiedjes tegelijk in en gaat het er dan één voor één af, of is het smeren en dan er af halen en dan het volgende gebiedje?
Ik denk minder pijnquote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, bijzonder. Geen enkel filmpje wat ik tot nu toe heb gezien, gebruikt geen linnen. Benieuwd wat daar het voordeel van is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |