abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:14:03 #26
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90850830
Leuk, vers Centraal tennis topic!
PS misschien een idee om die introductie-post eens een beetje aan te passen?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90852300
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Leuk, vers Centraal tennis topic!
PS misschien een idee om die introductie-post eens een beetje aan te passen?
Leef je uit *O*
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:39:09 #29
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90852524
Dr. Ivo is terug _O_

23 aces in een ouderwets soepele 76(5) 76(7) overwinning op Rosol :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:04:59 #30
323439 HetKlusKonijn
pi_90854176
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Leef je uit *O*
Wil ik best doen hoor, maar ik kan toch niet andermans post editen? :?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_90854716
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wil ik best doen hoor, maar ik kan toch niet andermans post editen? :?
Ik heb hem al aangepast. Maar dit is de oude weer. Ik heb blijkbaar niet de Wiki aangepast.

Edit:

De OP staat onder het kopje 'Openingspost' in de OP. Dit is een aangepaste versie. Dus als Verdwaasde Vogel er weer is kan hij het aanpassen. Of anders moet een mod dat doen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:16:16 #32
323439 HetKlusKonijn
pi_90854822
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:14 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ik heb hem al aangepast. Maar dit is de oude weer. Ik heb blijkbaar niet de Wiki aangepast.
Aha. Nou ja, het aantal GS titels van Murray klopt gelukkig nog steeds. >:)
pi_90854848
http://www.sporcle.com/games/minor9th/top10menstennis2000_2009

Ik miste:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90855195
Het respect voor Schoorel op MTF is best leuk *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90855237
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef wimderon het volgende:
http://www.sporcle.com/games/minor9th/top10menstennis2000_2009

Ik miste:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schalken accepteert ie niet? :? Is die geen top 10? dacht net randje...#11 dus...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:23:58 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90855277
Ik dacht dat Goran _O_ ook top-10 had gestaan maar blijkbaar niet :P

Ik mistte er 6, waaronder heel slecht
SPOILER
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90855735
Ik miste:

Enqvist
Martin (Ja...1 amerikaan had ik echt niet door...)
Clement :')
Novak
Schuttler (omdat ik zijn naam niet kon spellen :P)
Canas
Puerta

en...
een van mijn favoriete spelers...

Monfils :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:09:22 #38
323439 HetKlusKonijn
pi_90858130
^^ LOL
Ik mistte er een paar méér, voornamelijk omdat ik in de jaren 2000 - 2003 het tennis een beetje heb overgeslagen.

Cañas, Puerta... die dope heeft toch gewerkt kennelijk. :X
pi_90858433
Ik miste
SPOILER
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:51:53 #40
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_90863644
Zoveel o-ja antwoorden die ik miste :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:43:59 #41
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90865443
Ik miste er 8 (Enqvist, Pioline, Corretja, Costa, Novak en tot mijn schande zelfs Moya, Nalbandian en Kafelnikov)
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:20:38 #42
66825 Reya
Fier Wallon
pi_90869071
Ik had vertraging doordat het me maar niet lukte Srichaphan te spellen :P
pi_90869226
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik miste er 8 (Enqvist, Pioline, Corretja, Costa, Novak en tot mijn schande zelfs Moya, Nalbandian en Kafelnikov)
Pioline zat er niet in toch? Ik heb die niet hoeven invullen iig :?

Enne, ja...Ik had ook een minuut vertraging door Srichapan, en ook door Schuttler dus :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:38:25 #44
66825 Reya
Fier Wallon
pi_90869259
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Pioline zat er niet in toch? Ik heb die niet hoeven invullen iig :?
Volgensmij wel, dat was één van de namen die ik niet had.
pi_90869458
quote:
2s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Volgensmij wel, dat was één van de namen die ik niet had.
Dan heb ik alles in een roes ingevuld :P
pi_90875333
De Bakker heeft wildcard nodig Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Thiemo de Bakker heeft een wildcard nodig om deel te kunnen nemen aan het ABN Amro World Tennis Tournament. Dat is een flinke tegenvaller voor toernooi-directeur Richard Krajicek, die hoopte dat de beste Nederlandse tennisser van dit moment hoog genoeg op de wereldranglijst zou staan om rechtstreeks het hoofdtoernooi binnen te komen.

De Bakker is momenteel de nummer 43 van de wereld en de zogenoemde cut-off bij het ABN Amro-toernooi ligt dit jaar op 41. Er moeten dus voor aanvang van het kwalificatietoernooi twee tennissers geblesseerd afzeggen wil De Bakker alsnog rechtstreeks worden toegelaten tot het hoofdschema.

Krajicek spreekt van de op één na sterkste bezetting ooit, waar de Bakker dus slachtoffer van is geworden. De toernooi-directeur heeft Robin Haase ook een wildcard beloofd, waardoor er in ieder geval twee Nederlanders deelnemen aan de 38e editie in Ahoy. Een derde wildcard houdt Krajicek vast voor een topper

Ik denk dat er nog wel 2 spelers afzeggen dus dat Thiemo er wel rechtstreekst inkomt.
Mocht hij er niet in komen houdt Richard de 3de wilcard vast voor een topper, ik zie liever dat hij die aan Schoorel geeft.

Als Thiemo er wel inkomt zal er waarschijnlijk wel een wilcard voor Schoorel komen.
pi_90878453
2 afzeggingen in Rotterdam ..kans lijkt me 99.9999% ;)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:33:20 #48
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_90878581
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef tennisboy het volgende:
De Bakker heeft wildcard nodig Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Thiemo de Bakker heeft een wildcard nodig om deel te kunnen nemen aan het ABN Amro World Tennis Tournament. Dat is een flinke tegenvaller voor toernooi-directeur Richard Krajicek, die hoopte dat de beste Nederlandse tennisser van dit moment hoog genoeg op de wereldranglijst zou staan om rechtstreeks het hoofdtoernooi binnen te komen.

De Bakker is momenteel de nummer 43 van de wereld en de zogenoemde cut-off bij het ABN Amro-toernooi ligt dit jaar op 41. Er moeten dus voor aanvang van het kwalificatietoernooi twee tennissers geblesseerd afzeggen wil De Bakker alsnog rechtstreeks worden toegelaten tot het hoofdschema.

Krajicek spreekt van de op één na sterkste bezetting ooit, waar de Bakker dus slachtoffer van is geworden. De toernooi-directeur heeft Robin Haase ook een wildcard beloofd, waardoor er in ieder geval twee Nederlanders deelnemen aan de 38e editie in Ahoy. Een derde wildcard houdt Krajicek vast voor een topper

Ik denk dat er nog wel 2 spelers afzeggen dus dat Thiemo er wel rechtstreekst inkomt.
Mocht hij er niet in komen houdt Richard de 3de wilcard vast voor een topper, ik zie liever dat hij die aan Schoorel geeft.

Als Thiemo er wel inkomt zal er waarschijnlijk wel een wilcard voor Schoorel komen.
Tennissers Thiemo de Bakker en Robin Haase hebben een wild-card ontvangen voor het ABN-Amro-tennistoernooi. Dat heeft toernooidirecteur Krajicek laten weten.

De laatste twee wild-cards zijn nog niet uitgedeeld door Krajicek.

Michael Llodra (toernooiwinnaar 2008), Ivan Ljubicic (verliezend finalist in 2006 en 2007) en Gilles Simon hebben zich op het het laatste moment ook nog aangemeld.

Maar liefst zes spelers uit de toptien van de wereld maken van 7 tot en met 13 februari hun opwachting in Ahoy. Rafael Nadal (de nummer één) en nummer twee Roger Federer zullen echter niet te bewonderen zijn.

Lees ik op NOS.nl
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:54:58 #49
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90882052
Er zijn 3 wildcards uit te delen, geen 4. Misschien dat ze bij de NOS denken dat een wildcard voor de qualie's ook meetelt maar dat lijkt me sterk ...

En ik ga er vanuit dat Thiemo er op ranking nog wel inkomt, er haken echt nog wel 2 spelers af voor die tijd ... alleen het achterhouden van de 3e wildcard 'voor een topper' vind ik zo naief van Krajicek. Als die gasten echt in Rotterdam willen spelen, dan hadden ze zich maar in moeten schrijven. Als topper heb je namelijk het voordeel dat als je je inschrijft je ook mee kan doen ...

Deze week ook, krijgt die Wawrinka een wildcard voor Chennai. Laat die gast zich gewoon es op tijd inschrijven ...
pi_90882244
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:
2 afzeggingen in Rotterdam ..kans lijkt me 99.9999% ;)
nadal en federer doen al niet mee he, scheelt al twee afzeggingen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')