Leef je uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Leuk, vers Centraal tennis topic!
PS misschien een idee om die introductie-post eens een beetje aan te passen?
Wil ik best doen hoor, maar ik kan toch niet andermans post editen?quote:
Ik heb hem al aangepast. Maar dit is de oude weer. Ik heb blijkbaar niet de Wiki aangepast.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, maar ik kan toch niet andermans post editen?
Aha. Nou ja, het aantal GS titels van Murray klopt gelukkig nog steeds.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangepast. Maar dit is de oude weer. Ik heb blijkbaar niet de Wiki aangepast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef wimderon het volgende:
http://www.sporcle.com/games/minor9th/top10menstennis2000_2009
Ik miste:Schalken accepteert ie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die geen top 10? dacht net randje...#11 dus...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Pioline zat er niet in toch? Ik heb die niet hoeven invullen iigquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik miste er 8 (Enqvist, Pioline, Corretja, Costa, Novak en tot mijn schande zelfs Moya, Nalbandian en Kafelnikov)
Volgensmij wel, dat was één van de namen die ik niet had.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pioline zat er niet in toch? Ik heb die niet hoeven invullen iig
Dan heb ik alles in een roes ingevuldquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wel, dat was één van de namen die ik niet had.
Tennissers Thiemo de Bakker en Robin Haase hebben een wild-card ontvangen voor het ABN-Amro-tennistoernooi. Dat heeft toernooidirecteur Krajicek laten weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef tennisboy het volgende:
De Bakker heeft wildcard nodig Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Thiemo de Bakker heeft een wildcard nodig om deel te kunnen nemen aan het ABN Amro World Tennis Tournament. Dat is een flinke tegenvaller voor toernooi-directeur Richard Krajicek, die hoopte dat de beste Nederlandse tennisser van dit moment hoog genoeg op de wereldranglijst zou staan om rechtstreeks het hoofdtoernooi binnen te komen.
De Bakker is momenteel de nummer 43 van de wereld en de zogenoemde cut-off bij het ABN Amro-toernooi ligt dit jaar op 41. Er moeten dus voor aanvang van het kwalificatietoernooi twee tennissers geblesseerd afzeggen wil De Bakker alsnog rechtstreeks worden toegelaten tot het hoofdschema.
Krajicek spreekt van de op één na sterkste bezetting ooit, waar de Bakker dus slachtoffer van is geworden. De toernooi-directeur heeft Robin Haase ook een wildcard beloofd, waardoor er in ieder geval twee Nederlanders deelnemen aan de 38e editie in Ahoy. Een derde wildcard houdt Krajicek vast voor een topper
Ik denk dat er nog wel 2 spelers afzeggen dus dat Thiemo er wel rechtstreekst inkomt.
Mocht hij er niet in komen houdt Richard de 3de wilcard vast voor een topper, ik zie liever dat hij die aan Schoorel geeft.
Als Thiemo er wel inkomt zal er waarschijnlijk wel een wilcard voor Schoorel komen.
nadal en federer doen al niet mee he, scheelt al twee afzeggingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:
2 afzeggingen in Rotterdam ..kans lijkt me 99.9999%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |