Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb 4 pakken dagravit bruistabletten gekocht voor 2 euro per pak. Ik ben blijdie dingen kosten normaal 14 euro
Daar zou ik me bij bruistabletten niet zo druk om maken eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.
Ik ook niet. Laatst 2 flesjes Sprite, 52 cent per stuk, omdat de datum bijna was afgelopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou ik me bij bruistabletten niet zo druk om maken eigenlijk.
Waarom niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef loecje het volgende:
dat mogen ze niet eens verkopen. zelfs niet voor die prijs
Kijk anders eens ff bij de Action in Zevenaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Waar dan? Niet in Arnhem en Huissen iig! Kwamen ook niet meer binnen..
Bedoel deze he:
[ afbeelding ]
Vorige week Vrijdag wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:46 schreef heaven7 het volgende:
Ik woon in Arnhem ja!Hebben ze ze in Zevenaar nog?
Weet je dat zeker?
Geen idee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Waren er nog veel (en die hele groten ook?) of is de kans dat alles weg is nu groot?
Ben je nou nog niet onderweg naar de action :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef heaven7 het volgende:
Toen je er was bedoel ik, waren er nog veel?
Ze stonden er toen wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef heaven7 het volgende:
Toen je er was bedoel ik, waren er nog veel?
Oh das nog best een aantal km's dan. Ik maakte mijn opmerking eigenlijk meer met het idee dat het misschien 5km verderop was. Wel balen! Heb hem ook niet meer in het filiaal hier gezien helaas..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik ben dus voor Jan met de Korte k*t gegaan want volgens een medewerkster waren ze er al weken niet meerEn ze kwamen wrs ook niet meer binnen
Dus voor noppes 40 km gereden
Hoewel, heb die Sexplosion maar meegenomen, gruwelijk lekker luchtje voor ¤1,60!
Wel raar dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik ben dus voor Jan met de Korte k*t gegaan want volgens een medewerkster waren ze er al weken niet meerEn ze kwamen wrs ook niet meer binnen
Dus voor noppes 40 km gereden
Hoewel, heb die Sexplosion maar meegenomen, gruwelijk lekker luchtje voor ¤1,60!
Whehe ja was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oh das nog best een aantal km's dan. Ik maakte mijn opmerking eigenlijk meer met het idee dat het misschien 5km verderop was. Wel balen! Heb hem ook niet meer in het filiaal hier gezien helaas..
Je bedoelt meenemen :p en dan via FHF op zoek naar een taxi service :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Whehe ja was het maar zo'n feestNee bij de 2 Actions in Arnhem en 1 in Huissen hebben ze ookal niks meer
Als jullie ooit ergens nog wat zien, willen jullie dan gillen?
Ben ook zeer benieuwd waar ie precies gaat komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie op de site dat er in Den Haag nog een Action komt!
Ik hoop dat ie een beetje centraal komt, want die in Den Haag zuid is mij veel te ver.
Zal wel in de stad zijn....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd waar ie precies gaat komen
Action heeft alles.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vandaag kijken voor anticondensspray. Eigenlijk wou ik een vochtvreter, maar het leek me sterk dat ze die in de Action verkochten.
De anticondensspray hadden ze wel, en raadt eens wat ik tegenkwam toen in nog even doorsnuffelde......
![]()
Een vochtvreter!
Me happy
Ik had eerst 2 potjes gekocht van davitamon geloof ik, waren nog 5 maanden houdbaar. Dan krijg je het wel op.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.
Velp?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Whehe ja was het maar zo'n feestNee bij de 2 Actions in Arnhem en 1 in Huissen hebben ze ookal niks meer
Als jullie ooit ergens nog wat zien, willen jullie dan gillen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef trovey het volgende:
Vandaag getest: de rijst. wokgroentes en de saus van Amoy (voor 49 tot 79 cent). Resultaat na een test door twee personen:. Morgen ga ik de andere Action hier leegroven.
Waag het niet om bij de Action in Zwolle te komen jullie, alles is voor mij.
![]()
Heb je ze recentelijk gezien in Velp of bedoel je gewoon dat daar ook een Action zit? Want je kunt ze niet bellen en ik ga niet stad en land afrijden omdat er een piepklein kansje bestaat dat er nog wat ligt als ik niet zeker weet dat dat zo isquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had eerst 2 potjes gekocht van davitamon geloof ik, waren nog 5 maanden houdbaar. Dan krijg je het wel op.
[..]
Velp?
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraatquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef trovey het volgende:
Vandaag getest: de rijst. wokgroentes en de saus van Amoy (voor 49 tot 79 cent). Resultaat na een test door twee personen:. Morgen ga ik de andere Action hier leegroven.
Waag het niet om bij de Action in Zwolle te komen jullie, alles is voor mij.
![]()
Zeg ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraat
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraat
Die hebben ze volgens mij altijd bij de Action.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef trovey het volgende:
Loop ik tijden te zoeken naar een perforator bij de Action...niets.Koop ik er eentje...zijn ze wel aanwezig bij de nieuwe artikelen.
Gelukkig maar dat ik er eentje gekocht heb bij de Kringloop voor maar 50 cent anders zou ik me behoorlijk bekocht voelen.
Nou niet hier dus...in beide zaken niet te vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die hebben ze volgens mij altijd bij de Action.
Blijkbaar is de Action hier goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou niet hier dus...in beide zaken niet te vinden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga als het goed is vanmiddag nog even shoppen bij de action met een vriendinKan bijna niet wachten
![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga als het goed is vanmiddag nog even shoppen bij de action met een vriendinKan bijna niet wachten
![]()
Ik heb je niet in de weg gelopen dus je kunt beide winkels leegroven. Wat ben ik toch meelevend hè?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Erg lief van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb je niet in de weg gelopen dus je kunt beide winkels leegroven. Wat ben ik toch meelevend hè?
Oeh Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb me een toffe tas gescoredZal wel even een kiekje maken later
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bedoel je een pic van de tas of van Marijke?
De tas natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bedoel je een pic van de tas of van Marijke?
Ik wou net zeggen, het lijkt wel een fietstasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas natuurlijkKijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zitten ook haken aan (weggewerkt), zodat je em als fietstas kunt gebruiken
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezels
[ afbeelding ]
Ik geloof 5 euro, maar moet even op de bon kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het lijkt wel een fietstas
Mooi ding![]()
Hoeveel kostte hij?
En je poezels zitten gelijk weer in je mand
I luf the flowers Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas natuurlijkKijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zitten ook haken aan (weggewerkt), zodat je em als fietstas kunt gebruiken
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezels
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
hey, daar heb ik er gisteren toevallig 2 van gehaald bij de actionquote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
De Wibra heeft het ladenkastje deze week, aangezien de Action hem hier niet verkoopt ben ik daar blij mee
[ afbeelding ]
Mijn vingers, wat doe je?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
De Verona secondelijm van de Action is super!
daar heb ik net wat mee gedaan, en het zit nu aan mijn hand, zit inderdaad super jaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
Nee, die ik heb zijn wit. Volgens mij bedoel je Stanger contactlijm.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die mini groene tube? Die lijmt lekker ja
Oh dit waren ienimini groene secondelijm tubetjesquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee, die ik heb zijn wit. Volgens mij bedoel je Stanger contactlijm.
Tot je het een tweede keer wil gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die mini groene tube? Die lijmt lekker ja
Zelfde maat tubes, alleen dan groen heb ik altijd van de Actionquote:
Met jou altijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Wie gaat er mee varen?
Ervaring?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef heaven7 het volgende:
Ooh leuk voor de zomer!! Alleen eerst een boot kopen en op basis daarvan een vakantie boeken is niet helemaal de juiste volgorde
Met een Action op 200 meter en voor die prijs denk ik dat ik toch maar zelf ga inslaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef heaven7 het volgende:
Oh wil je Silan? Heb nog 4 flessen staan, stinkspulKom maar halen!
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen nog "iets" kopen.. weet nog niet wat.
Duitse Robijn wasverzachter.quote:
Ik wilde ook al eenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef heaven7 het volgende:
Oh het klonk als een of andere koeksoort
Is dat dat Sexplosion luchtje? Of een andere?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef sproetjes het volgende:
ik kocht vandaag die flowerbomb dupe voor in mn werk/sporttas..
ruikt nog lekker ook voor die 1.69 (ofzo).. als ie geen uren blijft hangen is geen probleem, ik gebruik em toch alleen op mn werk als klaar ben met lesgeven en me even snel ga opfrissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |