Gelukkig denkt mijn zus dat ze miljonair is ofzo...dus neemt ze me altijd vanalles meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef Miam het volgende:
ik ben al in geen weken geweest!![]()
als ik mijn salaris binnen heb, moet ik er meteen heen.
begint te kriebelen.![]()
oeh oeh oeh! zijn het van die grote? voor je rug?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef trovey het volgende:
Bj de nieuwe artikelen...warmtepleister, een verpakking van 3 stuks voor 99 cent....een zegen voor mijn spieren die dingen maar normaal bijna 10 eurodus even deze opgehaald en proberen.
* trovey pakt de verpakking evenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh oeh oeh! zijn het van die grote? voor je rug?
Dat heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
k, daar moest ik toch al langs voor dat laatjesdingetje, dus dan ga ik vrijdag ofzo maar weer ns :p ik blijf aan de gang, vergeet altijd alles als ik er ben!
Boodschappenlijst werkt niet bij mij, als ik naar de Action ga.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak![]()
Een boodschappenlijstje maken misschien een idee?
Ik maak er vaak wel eentje, zodat ik de cruciale dingen niet vergeet, maar ik kom toch altijd met meer thuis dan wat er op het lijstje stondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Boodschappenlijst werkt niet bij mij, als ik naar de Action ga.
Ik vergeet nooit wat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een electrische luchtbedpomp gevonden bij de Action6.99
[..]
Ik maak er vaak wel eentje, zodat ik de cruciale dingen niet vergeet, maar ik kom toch altijd met meer thuis dan wat er op het lijstje stondAl kan ik me heel soms wel goed bedwingen
Waar woon je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Gister weer ff snel naar binnen geweest om te kijken of het ladekastje er nu wel was, maar helaas...
Misschien dan maar toch naar de Xenos voor een soortgelijk ding
wow, lieve zus heb jij dan! zou de mijne nooit doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef karientje91 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt mijn zus dat ze miljonair is ofzo...dus neemt ze me altijd vanalles mee
Hmm, reken maar op het minimum loon. Of er niet erg veel boven.. voor alleen 't geld zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Elkouw het volgende:
Werkt er trouwens iemand bij de Action? Ik zie dat ze mensen zoeken in de Rotterdamse filialenBen wel benieuwd naar het salaris
Zuid-Hollandquote:
Dan is Zevenaar wel erg ver weg.quote:
Das een eind weg ja, ik moest ook googlenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan is Zevenaar wel erg ver weg.Bij de Action in Zevenaar verzuip je in die kastjes.
In Zevenaar staat een hele stelling vol met die krengen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een eind weg ja, ik moest ook googlen
Ik denk dat wij het helemaal niet gehad hebben, lijkt me sterk dat het al uitverkocht is.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
In Zevenaar staat een hele stelling vol met die krengen.
Assortiment verschilt vaak per winkel.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het helemaal niet gehad hebben, lijkt me sterk dat het al uitverkocht is.
Komende week rondje Xenos dan maar
Xenos is ook (denk ik, in het algemeen) duurder dan Actionquote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Mylene het volgende:
Ik zie bij de Xenos soms dingen die duurder zijn dan bij de Action.
Voorbeeld, die zakjes met tarwe die je kunt opwarmen in de magnetron kosten daar 5 euro tegen iets van 3 bij de Action. Voorraadblikken Senseo 2 euro tegen 89 eurocenten bij de Action.
Milka melowcakes per 4 zijn dan wel weer duur bij de Action.
Hema heeft een héle goeiequote:Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef tomaat52 het volgende:
Koop nooit de zilveren fietspomp bij de Action.![]()
Die van de Action kostte ¤5; ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hema heeft een héle goeie, al zal die wel iets duurder zijn
8,50
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van de Action kostte ¤5; ofzo.Rotpomp. Ding haalt amper 4 bar.
Het is een fietspomp he.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?
Waterraketten 'doe' ik op 7 bar. Met een flink stuk persluchtslang er tussen... En een 'hogedrukpomp' van de fietsenmaker!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef Miam het volgende:
[..]
wow, lieve zus heb jij dan! zou de mijne nooit doen.
Werkt het een beetje? Wil ze ook gaan proberen. Gebruik nu Ducktape met Cajennepeper, werkt ook kei goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:26 schreef trovey het volgende:
[..]
* trovey pakt de verpakking even
Maat 18 x 12 cm...dus ligt er een beetje aan hoe breed je rug is.
moet je dr wel op kijken he :p meestal heb ik wel een lijstke bij me zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak![]()
Een boodschappenlijstje maken misschien een idee?
Die heb ik voor op de wcquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef karientje91 het volgende:
Ze hebben nu bij de action super lekkere parfum voor de dames![]()
"Sexplosion" heet 'ie
Toevallig net eentje op de rug.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef karientje91 het volgende:
[..]
Werkt het een beetje? Wil ze ook gaan proberen. Gebruik nu Ducktape met Cajennepeper, werkt ook kei goed!
Thanksquote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef soapie het volgende:
[..]
In Zoetermeer hadden ze er vanmorgen nog een paar staan.
Hmm, volgende keer even kijken dan of ze ze hier hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig net eentje op de rug.Werkt uitstekend, zelfs zo goed dat ik een nu aanwezige persoon hier even heb gevraagd of het wel allemaal goed ging met de huid i.v.m. brandplekken want het werd wel heel warm.
Echter geen problemen dus uitstekend produkt voor die prijs.
Een aanradertje voor mensen met tegenzittende spieren. Die tip met cayennepeper ga ik onthouden als ik even zonder zit.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Mooie plaatjes op je website!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Alerion het volgende:
Ik heb er laatst wat lipstick en nepwimpers en zooi gekocht om wat af te kunnen wisselen qua looks tijdens fotoshoots (ik fotografeer). Was een paar euro kwijt, en het werkt prima! Blijft natuurlijk niet gek lang zitten die lipstick, maar dat boeit ook niet met een fotoshoot.
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Zeg, hebben ze er ook regenponcho's?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef tomaat52 het volgende:
Was er vandaag weer:
2 flessen sprite en een kilo snoep.
Waarom dan ook meteen een kilozak?quote:
Omdat ze zo lekker zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Waarom dan ook meteen een kilozak?![]()
Als je er straks 2 kilo bij moet tellen op de weegschaal zijn ze een stuk minder lekker.quote:
Dat is toch de namaak Flowerbomb van Viktor & Rolf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef karientje91 het volgende:
Ze hebben nu bij de action super lekkere parfum voor de dames![]()
"Sexplosion" heet 'ie
't Lage Land . Ligt in de Alexanderpolder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie op de site dat er in Den Haag nog een Action komt!
Ik hoop dat ie een beetje centraal komt, want die in Den Haag zuid is mij veel te ver.
Dat is Rotterdam ja,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
't Lage Land . Ligt in de Alexanderpolder.
Die secondelijm gebruik ik overal voor. Waanzinnig goed spul.quote:
je wilt je camera vastlijmen op het statief?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je wilt je camera vastlijmen op het statief?
Het zal mij benieuwen wanneer er baby warmtepleisters komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef Mirjam het volgende:
ze hadden de warmtepleisters weer
dus maar 4 pakjes meegenomen, voor het geval ze bevallen
en een doos vinylhandschoenen (jammer dat ze gepoederd zijn) , secondelijm, en nog iets wat ik alweer vergeten ben
Jammer, ik kan niet fluiten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Overigens lijken die warmtepleisters me een erg goed idee
Haha, wat een dingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
Hebben!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
Ik toen ik op kamers ging, stapels handdoeken en keukenspullen ingeslagen. Was toen een kar vol. Bij de kassa: 60 euroquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:45 schreef tomaat52 het volgende:
Zijn er al mensen die meer als ¤15; hebben uitgegeven bij de Action?
Hoe lang duurde het voordat de chagrijnige bliepmiep klaar was?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik toen ik op kamers ging, stapels handdoeken en keukenspullen ingeslagen. Was toen een kar vol. Bij de kassa: 60 euro
Wow.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
- wc reiniger
- wc spray
- 'swiffer' doekjes + houder
- schuursponsjes
- navulbare aansteker
- wasknijpers
Schade: 3,85 euro, Waah!
Ja, ik was ook in shock...quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee of de action bureaulampen verkoopt
Ik heb die "swiffer" met doekjes ook gekocht, maar die alleen kost toch al ¤3,60 ofzo.. Of bedoel je die mini(hand-ding om planken af te stoffen enzo)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
- wc reiniger
- wc spray
- 'swiffer' doekjes + houder
- schuursponsjes
- navulbare aansteker
- wasknijpers
Schade: 3,85 euro, Waah!
In Zevenaar hebben ze die.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan heb ik toch niet goed opgelet van de week
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik heb die "swiffer" met doekjes ook gekocht, maar die alleen kost toch al ¤3,60 ofzo.. Of bedoel je die mini(hand-ding om planken af te stoffen enzo)
Deze zijn inderdaad maar 0.69quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij dan
Ik heb het vloerding.... Maar voor dat geld wil ik de stoffer ook wel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij dan
Wat kan je niet kopen voor ¤1quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef tomaat52 het volgende:
Wat kan je kopen bij de Action voor ¤1?
ja voor je het weet heb je er een priem van gedraaidquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef tomaat52 het volgende:
Binnenkort een nieuwe schroevendraaier halen.Action schroevendraaiers kunnen weinig hebben.
Die van mij ligt in 3 stukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef moussy het volgende:
[..]
ja voor je het weet heb je er een priem van gedraaid
Neuh.quote:
Volgens mij hebben ze die nog.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Moet ook weer eens langs
Heeft iemand nog die mooie zilveren dozen gezien lately? Ik wil nog de grootste van ¤6,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |