Ik had van jou ook wel verwacht dat je het had geweten.quote:
Ik kan dat lied (en ieder ander lied for that matter) ook alleen maar heel vals meezingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer. Heb het ooit compleet verkracht op singstar. Bon Jovi zingt te hoog.
waarom doe je het zelf wel dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Ik ben zelf denk ik een muts daarin, een ex die mij negeert en wel contact houdt met mijn familie zou ik niet trekken
Is het nr al zo oud dan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had van jou ook wel verwacht dat je het had geweten.
Ik weet niet hou jong jij bent.quote:
Dit had ik moeten weten jaquote:
Ja, dat vroeg ik me ook af na die reactiequote:
Nou ja, dat is de overweging dus. Zij neemt het initiatief, dus misschien heeft ze het wel gewoon tegen hem gezegd en vind ie het geen issuequote:
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer. Heb het ooit compleet verkracht op singstar. Bon Jovi zingt te hoog.
Ja, maar ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.
Prachtige nummersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.
Bon Jovi niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een vrouw.
Maar ik heb ook gewoon een lage stem.
Ik vind Bon Jovi sowieso erg leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
In These Arms heeft een goede tekst ook.
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de overweging dus. Zij neemt het initiatief, dus misschien heeft ze het wel gewoon tegen hem gezegd en vind ie het geen issue
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14quote:
Nou ja, dat zij het niet leuk vindt betekend niet dat hij het niet leuk vindt. Ik zou voorzichtig even polsen hoe "ex" er tegenover staat.. en aan de hand daarvan besluiten ja/nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14.
Mijn eerste was U2 toen ik 13 wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |