Ik heb een berg chocolade letters, om de een of andere reden heb ik er 9 gekregen deze sinterklaas waarvan er nog 7 over zijnquote:
Kom we pakken die puta. Een beetje jou chocolade stelenquote:
Als je aan chef's chocolate salty balls dacht én die wincest fangirl niet neemt ben je homo.quote:
Ik heb heul geen chocoletters gekregenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb een berg chocolade letters, om de een of andere reden heb ik er 9 gekregen deze sinterklaas waarvan er nog 7 over zijn
quote:
Ik wil wel met je delen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kom we pakken die puta. Een beetje jou chocolade stelen
Ik ben homoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je aan chef's chocolate salty balls dacht én die wincest fangirl niet neemt ben je homo.
Ik doe mee! Gedeelde SC is dubbele SCquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef Ascendancy het volgende:
Vannacht maar eens even compenseren voor de SC hier
dat zal wat wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik doe mee! Gedeelde SC is dubbele SC
insert haha hij gebruikt VLC plaatje van de vorige pagina.quote:
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
insert haha hij gebruikt VLC plaatje van de vorige pagina.
( is die al vol ? )
dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er staat een VLC icoontje op je scherm, gozer.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er staat een VLC icoontje op je scherm, gozer.
Ja, dus?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
insert haha hij gebruikt VLC plaatje van de vorige pagina.
( is die al vol ? )
=(quote:
Ik ga alleen niet dronken zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik doe mee! Gedeelde SC is dubbele SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |