Theoretisch wel, maar niet met een andere man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent een man. Sex zonder gevoel moet toch mogelijk zijn?
Nou ja, het zou ook kunnen dat ze zoiets hebben van:"Ah nee, hè? Moet ik dat doen? Doe jij het maar."quote:
dan kan ik je dus een onschuldige kus op je wang gevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet meer hoorik ben er klaar mee
nee dat mag nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan ik je dus een onschuldige kus op je wang geven
lekker toch gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat mag niet
tis alles of niks
dus je hebt gevoelens voor sex met mannen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar niet met een andere man.
naja, gevoelens kunnen ook afgunst zijn, of haatgevoelens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus je hebt gevoelens voor sex met mannen?
of toch liefdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, gevoelens kunnen ook afgunst zijn, of haatgevoelens.
Nee, dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus je hebt gevoelens voor sex met mannen?
Nee want we gingen stoppen met haten toch? <insert spamtopic TFM>quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, gevoelens kunnen ook afgunst zijn, of haatgevoelens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent een man. Sex zonder gevoel moet toch mogelijk zijn?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar niet met een andere man.
Goudkuipjequote:
Die reeks is niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want we gingen stoppen met haten toch? <insert spamtopic TFM>
nou ja ik heb er soms 8 staan en waar gaat het om? om niks wat mij aangaat. Is best irritant.quote:
die is niet meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want we gingen stoppen met haten toch? <insert spamtopic TFM>
jij moet ook niet zeurenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ik heb er soms 8 staan en waar gaat het om? om niks wat mij aangaat. Is best irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |