Doeisels!quote:
Wat is er aan de handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij niet meer irriteren, Ben pisnijdig om wat er vandaag is gebeurd
het is hier de KlachtSc.. dus kom maar op met die ellende..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland vind het maar verdacht zo'n Pandabeer in de lantaarnpaal
Was ist Löss?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige die eerder irriteerde was jij hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Neuken kun je elke dagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga net dit topic in en dit is het eerste wat ik zie.
Is het weer zo'n dag?
Ik geloof het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga net dit topic in en dit is het eerste wat ik zie.
Is het weer zo'n dag?
Voor geld kan alles.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* kijkt in huis, geen vrouw te zien.Dat kan dus niet.
Waarom moet het per sé een vrouw zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* kijkt in huis, geen vrouw te zien.Dat kan dus niet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Wiskunde zouden ik en andere 17 kinderen ons misdragen hebben en ons huiswerk niet in orde. Sommigen hadden zich niet eens misdragen (waaronder ik) en ik en iedereen hadden zogenaamd hun huiswerk niet in orde.. Maar dat huiswerk wat zij controleerde was niet eens het juiste HW. Nu moet ik nablijven.![]()
![]()
Ja sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom moet het per sé een vrouw zijn?
Wat ouderwets van je!
Je bent een man. Sex zonder gevoel moet toch mogelijk zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie jou mag neuken of meer wie jou moet neuken?
Kut nog steedsquote:
Hey meisquote:
Theoretisch wel, maar niet met een andere man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent een man. Sex zonder gevoel moet toch mogelijk zijn?
Nou ja, het zou ook kunnen dat ze zoiets hebben van:"Ah nee, hè? Moet ik dat doen? Doe jij het maar."quote:
dan kan ik je dus een onschuldige kus op je wang gevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet meer hoorik ben er klaar mee
nee dat mag nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan ik je dus een onschuldige kus op je wang geven
lekker toch gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat mag niet
tis alles of niks
dus je hebt gevoelens voor sex met mannen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar niet met een andere man.
naja, gevoelens kunnen ook afgunst zijn, of haatgevoelens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus je hebt gevoelens voor sex met mannen?
of toch liefdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, gevoelens kunnen ook afgunst zijn, of haatgevoelens.
Nee, dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus je hebt gevoelens voor sex met mannen?
Nee want we gingen stoppen met haten toch? <insert spamtopic TFM>quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, gevoelens kunnen ook afgunst zijn, of haatgevoelens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent een man. Sex zonder gevoel moet toch mogelijk zijn?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar niet met een andere man.
Goudkuipjequote:
Die reeks is niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want we gingen stoppen met haten toch? <insert spamtopic TFM>
nou ja ik heb er soms 8 staan en waar gaat het om? om niks wat mij aangaat. Is best irritant.quote:
die is niet meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want we gingen stoppen met haten toch? <insert spamtopic TFM>
jij moet ook niet zeurenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ik heb er soms 8 staan en waar gaat het om? om niks wat mij aangaat. Is best irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |