quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
saggerijnig kutkind dat je er bent
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
saggerijnig kutkind dat je er bent
Misschien een tekort aan die neuk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef MPG het volgende:
Jezuskriebel vraarie, waar de neuk hedde last vanne?
quote:
Ik neuk geen mannenquote:
Hoiii,quote:
Je jat mijn tekst.quote:
Dan is die tekst nu weer terug bij de rechtmatige eigenaar... wil je er voortaan vanaf blijvenquote:
De Groteske Koffieslurpersquote:
T is maar waar je op geilt...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heel heet, er zaten wat chili's in der reet.
ik bak zo zelf een ingevroren bak voer op!quote:
En, vond ze het lekker met die prei?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
Als je dat eens wist
Ik had het alleen maar over het eten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, vond ze het lekker met die prei?.
kweenie, plaatselijke ongesteldheid denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
en morgen ook geen werk
Ojee. * MPG laat een pallet chocola in de KSC bezorgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie, plaatselijke ongesteldheid denk ik
Voor een poosje was het prima, maar het is hersendood werk waarbij je ook nog eens geen contact met mensen hebt. Dus ik viel letterlijk in slaap.quote:
Ze was niet hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, vond ze het lekker met die prei?.
Bij wie dan precies?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie, plaatselijke ongesteldheid denk ik
Beetje raar, maar ik kan bijvoorbeeld ook skypen en alles met onbekenden. Maar gewoon bellen met mijn eigen telefoons vind ik doodeng.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat dan, als je op een callcenter gaat werken.
Moet je ook geen slaappillen uit het rek pakken en innemenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een poosje was het prima, maar het is hersendood werk waarbij je ook nog eens geen contact met mensen hebt. Dus ik viel letterlijk in slaap.
Dan kan jij meer dan ik maar ik had ook maar 1 jaar fransquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Mais la mère, pourquoi vous partagez le lit avec un pot compôte de pommes ?
Na al die jaren, na die drie hele jaren, is dat de langst mogelijke zin die ik kan vormen met mijn taalkennis qua Frans.
chocolat caféquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ojee. /Me laat een pallet chocola in de KSC bezorgen.
Dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje raar, maar ik kan bijvoorbeeld ook skypen en alles met onbekenden. Maar gewoon bellen met mijn eigen telefoons vind ik doodeng.
OH! Ik dacht dat ik uit elk doosje er eentje moest voorproeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet je ook geen slaappillen uit het rek pakken en innemen
Ik bel altijd naar van die PostalGold en Carglass gratis hulplijnen, maar dat is wel weer wat anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje raar, maar ik kan bijvoorbeeld ook skypen en alles met onbekenden. Maar gewoon bellen met mijn eigen telefoons vind ik doodeng.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH! Ik dacht dat ik uit elk doosje er eentje moest voorproeven.
Neh, maar dat komt wel weerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja joh vet lekker
hoi meisje, knap je alweer een beetje op?
Toen ik 10 ofzo was gingen we altijd met vriendinnen de heletijd in een telefooncel naar de kindertelefoon bellen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik bel altijd naar van die PostalGold en Carglass gratis hulplijnen, maar dat is wel weer wat anders.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik 10 ofzo was gingen we altijd met vriendinnen de heletijd in een telefooncel naar de kindertelefoon bellen.En dan zelf probleempjes verzinnen of we gingen liedjes zingen en dan vragen wie het best was.
Nou ja, het duurt nu al bijna 2 jaarquote:
Kindertelefoon was eerst nog wel geniaal, maar daar hebben ze gelijk door dat je niet serieus belt, bij PostalGold proberen ze je alsnog te helpenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik 10 ofzo was gingen we altijd met vriendinnen de heletijd in een telefooncel naar de kindertelefoon bellen.En dan zelf probleempjes verzinnen of we gingen liedjes zingen en dan vragen wie het best was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |